Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, misschien is die afspraak wel niet eens meer nodig.
    Ik was gisteren bij de vk en we gingen een afspraak maken voor de volgende week, kon alleen 's middags, dus man kan dan niet mee. Ik zei dat ik dat jammer vond, dus zegt de vk: "nou dan zet ik je er ook meteen op voor de week erna, dan is er 's avonds nog wel plek en kan je man mee". Heb nu dus afspraken voor de 2de en de 9de.
    Ik denk dat ik dat nog net haal, want volgens mijn man komt de kleine de 10de, dus kan ie nog één keertje mee naar de vk. ;)

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dat heb ik nou volgens mij nog nooit gevoeld.
    Mijn kindje zal toch ook wel eens de hik hebben neem ik aan, maar óf ik voel het gewoon niet óf ik herken het niet.

Hoe voelt dat dan ongeveer? Kan iemand mij dat uitleggen?

3. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Dat had ik dus ook. :confused:

4. Ik kan jullie ook niet meer echt bijhouden met wat jullie allemaal schrijven :confused:

Ik las wel dat Sunflower is bevallen van een meid; Van harte gefeliciteerd ! :D

Ik moet morgen naar het ziekenhuis dan ga ik waarschijnlijk ook horen wanneer ze gaan inleiden. Ik kijk er echt al naar uit, want bij mijn eerste was ik toen ook 2 weken overtijd. En dat zou dus betekenen dat het deze keer weer in juli zou worden, pfff.
    Ik kan me amper nog bewegen, als ik iets probeer te doen verga ik meteen van de rugklachten. Nee, ik ga echt blij zijn als de zwangerschap achter de rug is. En een paar weekjes later zal ik worden gesterilliseerd, dus voor mij is dit definitief de laatste zwangerschap :D

Bwtje: Had je het geld nu ontvangen ?

5. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Ik weet nog dat ik van mijn 1e dochtertje het kraampakket binnen kreeg. Ik riep meteen....Die grote lappen, die ga ik niet gebruiken, die heb ik echt niet nodig. 8) Ik dacht het gewoon met een tampon af te kunnen :( , mijn moeder zei....Ja hoor tuurlijk, die floept er zo weer uit hoor. Ik dacht nog die is gek :) . Maar helaas had ze gelijk...Ik had zelfs 2 van die flappen tegelijk nodig :confused:

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Grrrr, ik ben zo boos! :evil:

Zou met vriend naar mijn moeder in het ziekenhuis gaan. Hij zou 4 uur thuis zijn. Is een kwartiertje rijden. Bezoekuur tot 5 uur.

Belt ie net dat ie nog op de klus staat. Red ie never nooit niet. Op zijn vroegst kwart voor 5 hier.

En het probleem is dat hij de auto mee heeft. We hebben 1 auto en die is eigelijk een beetje van mij. Hij neemt m alleen mee als ik m niet nodig heb.
    Had hem vandaag 2 keer gebeld of ie t echt ging redden. :evil:
    Had ie 't nou gezegd dan was mijn papa me komen halen. Nu kan ik gewoon niet eens mijn mams bezoeken in het ziekenhuis. :(

7. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Ik heb ook vaak 's nachts de krampen en als ik rustig tv zit te kijken of zo. Maar nooit echt overdag. Zou dit gewoon kunnen omdat je dan tot rust komt?

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0

Hier heeft hij ook vaak de hik, soms wel 3x per dag. Hoe dat voelt is moeilijk uit te leggen. Het is een soort ritmisch "schoppen". M'n buik gaat dan ook op en neer. Mss kan konijn het beter uitleggen.

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zei gisteren ook nog dat ik het nooit gevoeld had, maar gisteravond was onmiskenbaar de hik :)

10. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    @moaatje, Jeetje meid, wat vervelend. Je hebt er niks aan, maar ik ken het wel een beetje...Ik heb ook zo'n man hier in huis. Die van mij is er wel in veranderd gelukkig.....
    Is het ziekenhuis ver van je vandaan? Kan je geen auto lenen van iemand anders?

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Melanie: Sterkte in het ziekenhuis. Mag ik vragen waarom ze je gaan inleiden, of heb ik daar overheen gelezen?

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    teleurstellend zeg, dat je niet op bezoek kan.
    Gek gevoel he, die hik.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Pfff, Moaatje, wat balen zeg! Net nu je je moeder zo graag wilt zien. Als ie dan even eerder gebeld had....
    Waarom snappen mannen zoiets nou nooit?!

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nou vandaag heb ik eigelijk al heel de dag een zeurend gevoel, en enorme harde buiken.....

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zou ik kunnen vragen, maar voordat ik een auto geleend heb ben ik met bellen en daar heen gaan ook weer een half uur verder. :(
    Dacht ook dat ie hierin wel verandert was, maar valt dus ff tegen

Coco, volgens mij kunnen idd alleen mannen dit soort dingen.

Heb net mijn papa gesproken. Er is vanavond nog een bezoekuur. Dan gaan we daar maar heen. Alleen zouden we bij zijn ouders gaan eten en hij zou gaan trainen met zijn team. Zijn probleem, mag ie zelf oplossen toch?!

16. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ja, heel gek. Had een boek op mijn buik gelegd en die heeft ie er gewoon vanaf gehikt.

17. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    @moaatje...Gelukkig kan je nog naar je mams toe....Succes verder vanavond.

18. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Sunflower van harte meis!

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dank je, ga nu ff deegroller zoeken en achter de voordeur staan. Hij is er verdorie nog steeds niet.

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Nog even over dat kraamverband (ik noem het inlegluiers), dat zijn van die dingen zonder 'dry' toplaagje, dus nog lekker broeierig ook ;)

En juist met vruchtwater opvangen hebben ze liever dat je die zonder toplaagje gebruikt, want dan is beter te ontdekken of het écht vruchtwater is ;)

Ik heb er de eerste dag ook wel 2 tegelijk gebruikt, maar geloof me, je bent het zo snel zat.

Ik ben ook nooit zo erg ongesteld, ik weet niet of het uitmaakt, het kan natuurlijk altijd dat iemand langer heftig vloeit na een bevalling, maar bij mij viel het dus wel mee.

@Moaatje; gelukkig kan je vanaaf nog op bezoek bij je moeder, en als ik jou zo hoor kan je vriend gelijk mee naar de ehbo ;) ;)

Deel Deze Pagina