Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ZO BIJGELEZEN!

:confused:

Ga nu ff berichtje posten met alle antwoordjes niet te snel kletsen nu ff he :p hahaha

2. kyansa

kyansa Bekend lid

Apr 20, 2008
    689
    0
    0
    Hahaha altijd handig zo'n deegroller

3. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    JEZUS wat moest ik hyves zoeken zeg snapte er niets van! maar hij is dus helemaal onzichtbaar nu! vandaar cellie bedankt voor de
    tip ik weet nu hoe ik hem moet vinden hehe :D

coco wat grappig wij hebben dezelfde buikomtrek we hadden eerst allebei 1 m en nu ook allebei 105!
    ;)

spannend flex maar inderdaad vocht hoort er ook bij, vruchtwater blijft vloeien in kleine beetjes vaak..
    Ik heb dat vocht ook af en toe dan denk ik ook zo van zou het?

konijn welkom alweer en weer haha
    Hier voelde ik me ook net als oma toen ik aan het lopen was
    maar dit is alleen bij harde buiken en als de kleine flink bezig is!
    Ow ja en zelfs bij een tweede zeggen ze dit over de datum heen gaan, blijft irri inderdaad..
    En gewoon lezen wat je wil hoor kan ook niet alles bij houden he

linda ook welkom klets al aardig mee zie ik

Esje welkom en dan zal het bij jou wel niet lang duren he ;) spannend hoor en leuk een tweeling!
    Hopelijk kun je weer een beetje genieten zo'n nieuws is nooit leuk nee :(

dafke heel veel sterkte meis niet leuk allemaal hopelijk zorgt het kindje weer voor wat vreugde!

Bulldog bij mij duurde het vandaag ook even maar daar kom ik van terug ze is nu weer heel de dag al actief bezig en hoe!
    Maar hopelijk heb je hem alweer gevoeld? en inderdaad ze kunnen dan rustiger worden, ik heb sem tijdens de bevalling ook
    niet gevoeld ..spannend hoor!

Onsukkie nog maar 4 daagjes en je hoort bij de juni mama's! wat denk je zelf ga je het halen ;)?

Ik stel me niet voor iedereen kent me wel denk ik he? hihi en ik ken jullie namen allemaal wel hahaha
    en ook waar jullie allemaal wonen LOL! :D

Cellie ja die broekjes en maandverbanden verschrikkelijk, nou wilde ik niet dat mijn eigen ondergoed eraan ging
    dus heb wel netbroekjes gebruikt, maar hier familie allemaal in de zorg dus kreeg fatsoenlijke maten mee
    en ook stukje inknippen helpt al heeeeeel veel :D..En veel bloed verloor ik niet was gelukkig snel over!
    Had tijdens de bevalling 50 ml verloren denk meer voor de moeite dat het opgeschreven werd hahaha

Agnes succes met je solli gesprek! spannend hoor met mega buik er zitten vind je dat niet raar?

Melanie P als je het geld opgestuurd hebt dan nog niet, als je het overgemaakt hebt dan waarschijnlijk alwel
    ga zo nog even internet bankieren! kijk dan gelijk even jou naam was dan nog niet groen in de lijst neem ik aan?
    Als ik die moet terug zoeken hahaha is helemaal niet te doen!

ZO en hierna komt een berichtje over mezelf :D

4. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, kun je hem meteen meenemen, als je toch die kant uitmoet... :D

5. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij hadden toen ook op dezelfde dag ook gemeten toch? Grappig dan wel jah. :D

6. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou hier dus weer thuisgekomen we hebben wel op terras gezeten maar gelukkig overdekt hoor!
    Want vanaf toen alleen maar regen nu is het weer droog!

Toen we thuis waren had mijn moeder blijkbaar ineens besloten Sem mee naar huis te nemen..
    Stond er van te kijken? Maar vind het wel leuk voor dr..

Dus heb vriendje gebeld en gevraagd op tijd thuis te komen, hij is er niet echt bij met zijn hoofd, hij stond net in Son ipv eindhoven bij de praxis en je moet toch echt in hetzelfde filiaal iets terugbrengen haha ik moest wel lachen!

Maar ik heb hier wat kadootjes voor hem staan met kaartje erbij en neem hem lekker mee uit eten en ga dan pas Sem ophalen!

Dan ook maar gelijk goed gebruik ervan maken he :)

Dus qua poetsen iets minder gedaan vandaag nou ja nog genoeg vind ik en het is alweer even geleden dat het fornuis en vooral de pitjes er zo zilver kleurig uitzagen hahaha

Nu dus wachten op vriendje, ik spring denk ik nog ff zo onder de douche en trek wat anders aan...

Eerst nog even op hyves blieken, die Jensen aflevering had ik btw ook gezien echt mega moeten lachen nu weer :D

Weet niet of ik vanavond nog de puf heb maar misschien kom ik nog ff truste zeggen!

tot klets weer

7. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja klopt ja! dus we groeien tegelijk op :D

8. kyansa

kyansa Bekend lid

Apr 20, 2008
    689
    0
    0
    Ik heb me nu ook aangemeld voor de juni 2008 hyves....Maar straks wordt ik geweigerd, hihi. Ik ben nl. daar gewoon Angela.

9. Konijn

Konijn Niet meer actief

Het is een harde tik in mijn buik: die gaat dan ook omhoog en omlaag. Een beetje alsof het kindje met een tennisbal tegen mijn buik aan aan het gooien is. Het heeft ook wel wat van het schokkerige als je zelf de hik hebt. Meestal duurt het wel een minuut of vijf/tien... en tussendoor schopt ze dan af en toe ook nog hard (is natuurlijk vervelend de hik als je met je hoofd vast zit).

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Hihihihihi. Bel hem net op. Want hij was er nog steeds niet. Staat ie voor de deur van het ziekenhuis. Hij dacht dat ik wel wat geregeld had.
    Vinnik dan toch wel weer lief. Zie hem al staan in zijn werkkleding. Hij is hovenier, en meestal als ie thuiskomt steken er allemaal stukken plant uit zijn haar en kleding. Moet er leuk uitzien in een ziekenhuis.

Hij is nu onderweg hierheen. Geen idee hoe we het gaan doen met eten bij zijn ouders en toch naar bezoek, maar we zien wel.

Bwtje, lekker genieten van je avondje samen.

Heb hier twee netbroekjes in mijn kraampakket. Ga ik daar genoeg aan hebben?
    Daarnaast ook een allergie voor maandverband. Gebruik altijd tampons, dat gaat goed. Zou ik dit dan ook voor die kraamverbanden hebben? En moet ik dat melden aan iemand? Of zouden jullie afwachten?

11. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0

Het is een tweede gesprek, voor de eerste gesprek heb ik gezegd dat er een megatoeter aankwam met een meisje erachteraan. Hahaha. Dus ze weten er nu van en ik mocht toch terugkomen. :D

Je berichtje over jezelf ;) lees ik morgen want ik moet vanavond naar mijn moeder en ga zo weg. Tot morgen allemaal.

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden .
    Ik ben net ff op de fiets hier naar het centrum geweest.
    heb 2 anannassen gekocht en het hele centrum doorgefietst alles voor de weeeen.
    heb bij de hema nog een paar van die oma onderbroeken gekocht 3 voor 2,25 ben bang dat anders die matrassen uit het kraam pakket er niet in passen ;)
    ben nu aan het anannas eten heb eerst het hart opgegeten en heb een kopje frambozenblaadjes thee erbij genomen.
    de slok wonder olie laat ik maar achterwege haha :)
    heb van het fietsen wel wat pijnlijke harde buiken gekregen dus ben benieuwd ook doet het van onderen zeer steeds steken.
    maar ja het blijft afwachten
    groetjes van Michelle

13. kyansa

kyansa Bekend lid

Apr 20, 2008
    689
    0
    0
    Tot morgen Agnes, en succes met je gesprek morgen

14. Konijn

Konijn Niet meer actief

Wat betreft het kraamverband:

Twee van die lappen kraamverband?! Dat is echt heel erg verschrikkelijk veel bloed dan...

Als ik ongesteld ben, heb ik bijna niets: ik gebruik altijd de allerplaatste verbandjes (maar bij voorkeur tampons), maar zou het zelfs met een wat groter inlegkruisje gewoon redden... Dat wordt nog wat dan!

Wat betreft de hik:

De hik kan behoorlijk krachtig zijn :) En pijnlijk dus...

Wat betreft krampjes:

Bij mij begint het aan het einde van de middag en duurt de hele avond. Ik ga met ongesteldheidskrampen naar bed (in de hoop dat ze heel snel veel erger worden!), maar wordt met een heel rustige buik wakker :(. Het zakt steeds gewoon weer af en er gebeurt dus nog helemaal niets...

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ coco:
    een vriendin van mij die in februari is bevallen, die vertelde me dat ze nooit de hik van haar dochtertje in de buik had gevoeld. maar nu de kleine er eenmaal uit is heeft ze heel vaak de hik!
    dus misschien kan het zijn dat sommige baby's in de buik de hik niet hebben?

16. kyansa

kyansa Bekend lid

Apr 20, 2008
    689
    0
    0
    @ Sjoon, Bij mijn 1e kindje heb ik ook nooit de hik gevoeld.

@konijn, Ik weet eigenlijk niet wat normaal is voor bloedverlies. Als ik ongi was, had ik het ook nooit zo erg.

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Agnes, succes bij je sollicitatie.
    Konijn, mooie omschrijving van de hik.
    Vlademira, jij durft, met weeen op de fiets. Eet smakelijk met je ananas. Heb je ook bitterlemon? Of was het nou een ander drankje?
    En wat is wonderolie precies?

18. Konijn

Konijn Niet meer actief

Misschien heel stom: maar hoe moet je je ooit douchen en fatsoenlijk afdrogen als je zo verschrikkelijk veel bloed verliest? Ben je net schoon en dan stroomt het weer langs je benen? :(

Als je zo leeg loopt, dan zit toch alles onder het bloed? Lekker voor mijn witte handdoeken... :(

19. Konijn

Konijn Niet meer actief

Eigenlijk voelt de hik gewoon als iemand in jou die de hik heeft (duh!): een beetje als tegen je man aan liggen als die de hik heeft, maar dan aan de binnenkant van je buik, in plaats van aan de buitenkant.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik had trouwens helemaal niet van die netbroekjes in me kraampakket. Heb wel een stuk of 10 van die supergrote onderbroeken gekocht. Die volstaan dan toch ook wel?

Share This Page