Wonderolie is rinicusolie, daar moet je geloof ik 1 of 2 eetlepels van nemen en dan krijg je heel veel darmkrampen. Dan schijnt dat de krampen zo hevig zijn, je baarmoeder deze overneemt en dus weeen opwekt....(ik hoop dat ik het zo goed uitleg) Ik heb er even over na zitten denken, maar vind die darmkrampen zo eng. En stel dat het niet overslaat op je baarmoeder, dan heb je voor niks darmkrampen gehad.
owww.. ik zou dat echt niet durven.. Me man probeerde me gister in de supermarkt al een ananas aan te smeren en vond dat al eng.. haha
Nou ik eet me ziek aan ananas, gewoon omdat ik het lekker vind...Maar helpt ook niet hoor. Maar nu hoorde ik pas dat je juist het hart moet nemen. Maar dat vind ik zooooo smerig. Veel te hard en ook een beetje droog. Ik ga gewoon voor de 200 berichtjes en dan ga ik bevallen.
Ik raad het af hoor die wonderolie, aan de ananas alla, maar nee wonderolie, lig je dalijk ziek/beroerd te bevallen. Grote slips ipv netbroekjes is prima hoor, ik vind het wel handig die broekjes, na gebruik in de vuilnis En na het douchen, tja....drogen met wc papier en gelijk een inlegluier tussen je benen duwen, zoiets!? En dan je slip omhoog trekken, lol. Lekker uit eten Bwtje, veel plezier.
ja daar ben ik dus bang voor dat ik dus ook de hele nacht op de wc zit. En ik heb dan altijd onwijze darmkrampen er bij. Dus mij niet gezien hoor. Ik hou het nog wel ff uit.
Jeee, wat schrijven jullie veel, vanmiddag aangemeld en nu al 6 kantjes terug lezen. Maar goed.... Coco, je hebt gelijk, mijn datum klopt niet, hormoontjes Ik zal een pb-tje sturen om het in orde te maken. Kleintje 86, niet te druk maken hoor over die bloeddruk, bij mij zwiert het ook al een hele tijd heen en weer, de ene week heb ik dezelfde onderdruk als jij 95, en een week later is het weer keurig netjes 65. Als er maar niet te veel eiwit in de urine gevonden wordt, is er nog niets aan de hand. Agnes, succes met je sollicitatie, waar ga je voor? (heb ik gemist sorry!) Vladimira, god wat een verhaal, al zolang weeen, waarom willen ze je dan niet inleiden, een niet fitte a.s. mama is ook niet goed voor de bevalling hoor! Haha, twee is wel leuk inderdaad, maar nu heb ik wel zoiets van.... kunnen jullie niet gewoon er uit komen, je rekt echt vreselijk uit en inmiddels kan ik gewoon ik echt helemaal niets meer. ik ben helemaal opgezet van het vocht en kan dus nu zelfs niet meer op mijn knieen zitten. Lopen is waggelen en niet langer dan 20 meter mogelijk, fietsen.... mijn buik is te groot, haha, ik red het niet meer met mijn armen naar mijn stuur. Nou ja.... Ja het verhaal van de vrienden was erg lastig, nu zat dit er al aan te komen omdat het kindje met een zeer ernstige hartafwijking geboren is, dit wisten ze ook al voor de bevalling, maar als het dan gebeurt is het gewoon erg wrang en moeilijk. Gelukkig voor mij ben ik niet de enige zwangere in de omgeving, we zitten allemaal rond de 30 jr en er is hier een ware babyboom aan de gang. Nou, morgen dus maar beter jullie berichtjes bij houden, anders moet ik weer 6 kantjes teruglezen
@Coco Mij was opgevallen dat er al 3 meiden zijn bevallen die op 8 juni waren uitgrekend... Aangezien ik dat ook ben (in het ziekenhuis zeggen ze 9 juni trouwens). Grappig zo kijkt iedereen toch weer anders... nu effe verder bijlezen...
Ik vind maandverband sowieso niet charmant... Heb er ook nog niet aan gedacht het aan te schaffen. Eerst ook maar es kijken of het niet alsnog een keziersnede wordt trouwens anders zit ik met die verbanden...
Ik denk dat ik gewoon echt op 8 juni beval. 1e kindje is op mijn oma d'r verjaardag gekomen, en nu ben ik 8 juni op mijn vaders verjaardag uitgerekend, dus volgens mij moet het dan gewoon gebeuren. Mijn moeder zegt dat het een dag later of een dag eerder gaat gebeuren. Ik ben benieuwd wie er van ons eerder is, zonneschijn.
Heb je dat met een keizersnede niet dan...is het niet zo dat als je al die maanden niet ongi bent geweest, je nu dubbel op krijgt.....Je baarmoeder moet trouwens toch herstellen. Hihi ik weet het ook niet hoor.....
ik weet niet meer wie het vroeg maar ik word pas vrijdag ingeleid, vind het wel spannend, lekker gepoetst met mijn zussen vandaag dus huis is er wel klaar voor. Bij mijn eerste heb ik wel drie tot vier weken bloedverlies gehad en had echt wel de eerste dagen kraamverband nodig. Nu we in zo'n warme periode bevallen lijkt me dat trouwens ook niet echt fris, maar ja.
Jee, wat moest ik veel lezen zeg! Dat ik net zwanger was stond de computer nog op de kamer waar nu mijn zoontje slaapt...En dat kon niet meer dus nu staat 'ie op zolder. En ik red het echt niet meer om steeds die trap op en af te hobbelen Ff over dat maandverband/ vloeien/ enz... Ik vloei normaal al erg veel als ik ongesteld ben en na mijn bevalling heb ik de volle zes weken gevloeid...En erg veel. Ik heb bijna een week met twee van die matrassen in mijn onderbroek rondgelopen, daarna een week met één en pas daarna kon ik gewoon maandverband gebruiken. En over dat douchen: zeker in het begin verlies je tijdens het afdrogen ook bloed (ik tenminste wel). Maar daar is dat net-onderbroekje uit je kraampakket voor, die trek je gewoon meteen aan na het douchen en dan pas ga je jezelf afdrogen. Ik heb vandaag erg veel last van krampen en een enorme druk naar beneden toe...beeb is al sinds week 32 ingedaald bij mij, begint nu best in de weg te zitten. Vanaf vannacht 12 uur mag het komen, dan ben ik 37 weken! Ik kom vanavond niet meer bij de pc, schrijf aub niet zoveel, dan kan ik het morgen allemaal bijlezen
Hmmm, nog niet eens aan gedacht inderdaad... haha. Dat bloedverlies komt natuurlijk door het loslaten van de placenta... Ook maar verbanden kopen dan... grr.... En inderdaad Krokus wat je zegt, liggen we straks met 30 graden en dan zo'n pamper tussen je benen . Zijn er ook mensen die bijvoorbeeld maar één dagje bloeden? En nog een vraagje; als ik ongesteld moet worden heb ik altijd enorme last ervan (tot misselijkheid en flauwvallen van de pijn aan toe), betekent dat dat ik met de bevalling ook veel pijn krijg (in verhouding nog meer dan gemiddeld).
ik zou het eigenlijk niet weten of de bevalling dan extra veel pijn zou doen, ik heb tijdens menstruatie ook altijd heel veel pijn, en mijn eerste bevalling deed inderdaad ook heel veel pijn maar ik ben toen ingeleid, dus kan ook daaran liggen.
Ik hier ook geen netbroekjes gezien in het kraampakket. Ik heb een pakket van CZ. Heb ik er overheen gekeken? Ik zal nog wel een paar oma-onderbroeken extra inslaan bij de Zeeman, die draag ik nu ook al af en toe en ze zitten best lekker.
ik had wel twee netbroekjes gekregen, bij mijn eerste wist ik niet eens wat het waren en had ze toen gewoon weggegooid Nu weet ik dus wel wat het is en zal ze ook gebruiken ook, vond het wel handig toen ik in het ziekenhuis lag bij de vorige bevalling.