wat leuk zeg en grappig, in mijn vorige zwangerschap was ik helemaal verliefd op het luchtje coco van chanel, flesje tijdens zwangerschap dan ook opgemaakt en daarna vond ik het ineens helemaal niet meer lekker. Zullen wel de hormonen zijn geweest toen, het is namelijk wel een zwaar luchtje. Maar ik vind chanel wel een hele leuke naam.
Ja, ik ben ook erg blij met mn naam, komt ook helemaal niet veel voor geloof ik. Ik hoor vaker honden of katten met die naam, maar geen mensen... En Coco als nickname leek me dus wel gepast, aangezien Chanel al bezet was.
hey dames veel geschreven weer sunflower van harte gefeliciteerd met je dochtertje jongens ik zou graag willen reageren maar heb ontiegelijke last van mijn rug weet gwoon niet meer hoe ik moet zitten of liggen of weet ik wat bah bah bah ga zo me bedje opzoeken ga morgen weer ff reageren mo
Ik ben vorige keer ook bevallen dmv een ks. Toen heb ik maar een hele kleine bloeding gehad. Beetje te vergelijken met een gewone menstruatie. Dus geen dikke kraamverbanden! Bij een ks maken ze de baarmoeder zo schoon mogelijk. Daardoor is het ergste bloed al weg. Heb trouwens ook geen stolsels gehad.
Zo wij zijn weer thuis dochtertje opgehaald slaapt nu lekker verder, lag daar al op bed en heeft gewoon doorgeslapen Wij hebben heeerlijk gegeten was erg gezellig zo met zijn tweetjes hij vond het ook erg leuk! De kadootjes enzo ook.. Hier moeten we het voorlopig even meedoen haha Over dat vloeien ik dacht eigenlijk ook bij een KS dat je niet van onder zou bloeden, maar pas als je weer ongesteld zou worden. En het is wel zo dat als je uiteindelijk weer ongesteld gaat worden dit inderdaad heftiger kan zijn en dat je dan dus ook langer kan vloeien voordat je cyclus op gang komt.. Ik had zowel bij de bevalling als erna weinig bloedverlies hopelijk nu weer..en ook met ongesteld worden (duurde bij mij ook flink wat maanden door het lang geven van BV zeker een pluspunt haha) ging dit bij mij niet heftig maar ook snel een normale cyclus.. ik ben normaal ook niet heftig ongesteld kan het bij wijze van spreken met 1 tampon per dag doen! Hoop dus echt dat dit inderdaad zo blijft, maar ga straks misschien ook uiteindelijk aan de spiraal dus ja toch weer hormoontjes maar dan moet het juist weer minder worden als dit nog kan hahaha
De berlage in de kleine berg erg lekker eten en vriendje heeft er even in de keuken gewerkt als bijverdienste.. Ik mocht het voorgerecht niet ivm geitenkaas dus dan maar weer aspergesoep haha hoofdgerecht was struisvogeltournedos met langoustines in kreeftsaus met lekkere groente erbij. op een bedje van risotto ZO lekker en toetje was gemarineerde aardbeitjes en aardbei ijsbolletje en mouse etc ook erg lekker! Dus ben wel voldaan!
Jup die van de supermarkt enzo wel maar die hun dus gebruikte niet dat zei ze gelijk...ook de roquefort mocht ik dus niet dus ga ervan uit dat hun ook de echt lekkere gebruikten haha Ook wel de au lait cru die je dus niet mag! ik vertrouw maar op haar woorden he want de struisvogel mocht ik wel van dr hihi Het gaat bij deze bacterie ook vooral om de verhitting.. vond het ook niet zo erg beter dat ze het zegt dan dat ze het niet weten en ik er spijt van krijg
Doe ik ook hoor. Mag van mijn VK zelfs biefstuk en brie. Maar blijf voorzichtig. Hier is de rust weer terug. Snelle hap gegeten bij zijn moeder, toen door naar de mijne. Ze was gelukkig al goed aanspreekbaar. Vriend kwam thuis met grote bos rozen, dus die was ook weer lief. Vraagje, heeft iemand van jullie als wagen ook de Mutsy single spoke besteld? Hoorde vanavond namelijk dat die wegens een fout bij de fabrikant niet leverbaar is. Winkel blijft tegen me zeggen dat ik hem echt met 2 weken heb. Ben nu toch wel benieuwd.
Ik dacht ergens wel iets negatiefs gelezen (misschien bij babyuitzet) te hebben over deze wagen..of was dat nu hier? ja verhitte of ook wel de gepasteuriseerde kaassoorten mag je gewoon hebben! Maar bij zachte kazen moet je wel oppassen als je zelf de verpakking niet kan lezen! Want als hij dus au lait cru is mag je hem niet ivm de bacterie Vlees word verhit dus ja dat is sowieso minder risico Dus wel zo fijn als ze in het restaurant waar je eet ook weten of het wel of niet mag natuurlijk! Maar die van de supermarkten zijn vrijwel allemaal gepasteuriseerde kazen dus die mag je gewoon en harde sowieso alleen met de zachte moet je oppassen ! Nou dames ik ga mijn bedje opzoeken tot morgenvroeg maar weer! truste ...
Gewone brie eet ik ook gewoon, dat mag ook! Biefstuk mag ook, maar dan gaar, en dan hoef ik niet meer Denk dat dat ook een van de eerste dingen zal worden dalijk...mmmm En een hard broodje filet american. Morgen is mannetje hier onverwachts vrij, en donderdag altijd al, helemaal leuk, ik vroeg hoe dat zo? Hij heeft nesteldrang en wil wat dingen af hebben thuis! LOL
Hihihihihi, kan ie niet wat van die drang overbrengen op de mijne? Die kan 't wel gebruiken. Ik ga voor het broodje rauwe tartaar met uitjes. hmmmmmmmm Bwtje, wel super service van dat restaurant dat ze dat weten. Ging laatst ergens een broodje eten en toen kwam de kok de keuken uit om mij te vertellen dat ik in 'mijn situatie'' geen gebakken ei mocht. . Ik zeg als jij je ei goed gaar bakt mag ik dat best. Waar bemoeit zo'n man zich mee? Hoop niet dat ie er wat raars doorheen heeft gegooid. Maar 't smaakte prima. Weltrusten allemaal