Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Tja ik heb niet echt op mn eten gelet moet ik zeggen. Ik zorg wel dat ik voldoende groente en fruit eet maar heb ook gigantisch veel gesnoept hoor. Gisterenavond nog 2 suikerwafels naar binnengewerkt... Had van te voren wel een appel op haha

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ben omdat ik gestopt ben met roken meer gaan snoepen dus daar zitten die kilo ook zo van aan!
    maar straks weer een paar weken sporten en gezond eten enzo dan komt het helemaal goed .

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Zo ik ga weer naar huis, moet nog wat boodschapjes doen en naar de bieb

Kom morgen weer even kletsen hier meiden

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hormonsters hahahahaha goed woord ervoor idd...
    ik wordt er ook gek van....ik kan me echt zo irriteren aan bepaalde mensen in mijn omgeving grrrr maar dat komt denk ik door de hormonsters

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik vond vooral het over de 90 gaan erg moeilijk: dat was psychologisch gezien toch een kritieke grens... Heb toen wel even moeten slikken!

Ik ga ook maar voor de frambozenblaadjesthee dan! Klinkt wel spannend (hoewel ik natuurlijk nog niet hoef te bevallen) Hou sowieso van kruidentheeen. Voor mijn zwangerschap dronk ik zo twee liter op een dag en die trek is nu, zo op het einde weer terug!

Eigenlijk kijk ik echt enorm uit naar de bevalling: het lijkt me zo gaaf om mee te maken! Iedere keer als ik weer krampen krijg, hoop ik dat ze erger worden... Maar ze zakken steeds weer gewoon af (hoewel het steeds wel wat heviger is). Nog even afwachten dus. Ben momenteel in een toestand van gelatenheid aanbeland: niet blij, niet chagrijnig, geen zin in wat dan ook (geen nesteldrang, geen zin om te slapen), maar gewoon maar wachten... Misschien een fase? Wat mij betreft mag het wel zo blijven tot de bevalling.

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    tsja mijn heupen kont en benen zijn ook de klos...

2kg maar? ik ben echt jaloers....pff

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik heb niet echt een reformwinkel in de buurt...ga misschien vandaag wel een ananas kopen...

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

:-D Hormonsters...

Die van mij zijn nu al een paar dagen helemaal weg trouwens! Wel lekker hoor: ik voel me in mijn hoofd gewoon weer mezelf! Nu dat lijf nog ;).

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    het weer is hier ook niet echt lekker
    het waait hard het is bewolkt duurt niet lang meer voor de regen losbarst

10. Konijn

Konijn Niet meer actief

Zo'n ananas slachten is zo'n gedoe... Ik koop altijd van die verse gesneden ananas, maar daar zit natuurlijk juist geen binnenkant bij.

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja daarom! die moet je juist hebben geloof ik...maar idd het 'slachten'':D van een annanas is geen makkie

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb jij ook zo'n vriend, ik neem ook altijd voor hem mee, want hij hoeft dus zelf ECHT niet. Soms doe ik ook via wehkamp als ik niet helemaal zeker ben over de maat, want dan kun je het gewoon weer terugsturen als het niet past.

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    het schijnt ook dat seks een goede weeenopwekker is, maar ik weet niet hoe het met jullie zit maar het gaat allemaal niet meer zo makkelijk als jullie begrijpen wat ik bedoel

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    echt makkelijk gaat het niet meer nee.
    en manlief vind het ook wel een beetje eng volgens mij

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

pfff net trug van boodschappen doen
    ben vet dizzy en me hart draait overuren :rolleyes:

ik ben tot nu toe 15 kilo aangekomen blijf steeds op hetzelfde gewicht al 3 weken lang hihi :)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

idd, makkelijk gaat dat niet meer. maar vind het ook niet meer zo prettig aanvoelen.
    en vriendje wil dan ook liever stoppen. want het moet voor mij ook nog wel prettig aanvoelen zegt hij dan. wel lief natuurlijk!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik ben tot nu toe 13 kilo aangekomen.

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    idd mijn vriend kan er ook niet meer echt van genieten omdat hij bang is dat ie mij of de baby pijn doet...

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Tot nu toe ben ik 6 kilo aangekomen. Wel eerst 4 kilo afgevallen, maar nu dus 6 erbij vanaf m'n oorspronkelijke gewicht. Het had van mij best wat meer mogen zijn, heb nu dan ook een ienieminie-baby'tje...

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik ben nu in totaal 10 kilo aangekomen.

Deel Deze Pagina