Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wel lief van je vriend sjoon mijn vriend denkt er ook zo over...en ik vind ook dat je het nog moet doen als het kan en als je er behoefte aan heb en niet omdat het zonodig moet...zo dacht ik eerst...van o jee we hebben al 2 weken geen seks gehad dat is toch niet normaal....maar ja als je er niet meer echt van kan genieten..

13 kg is netjes

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik begon al met wat meer 82 daarvoor woog ik minder maja na de eerste zwangerschap niet echt veel eraan gedaan :oops:

Zit nu op 94 (was bij de vorige afspraak 1 kilo afgevallen maar bij die daarvoor 5 eraan vocht werkt hier dus ook erg mee :confused: )

dus totaal 12 kilo maaaarrrr ik was er ook vrijwel 7 afgevallen dus dan maken we er gewoon 19 van :)
    Zolang ik die magische grens van 100 niet overga daar zit die bij mij ;)

Ik ben zelf ook 1.80 dus ja kan wat hebben maar het zit nu ook helaas overal ja! maar wel een kleine piep van 6 pond als het goed is hihi

en zojuist een bakkie skittles weg zitten werken zo slecht maar die kan ik dus niet laten liggen in de bonus he :oops:

Verder probeer ik wel gezond te eten en vind ik dit ook erg lekker dus dat scheelt ;)

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    het hoeft niet te betekenen dat je kindje klein is als je niet veel bent aangekomen of heel groot als juist wel veel bent aangekomen hoor...of heeft t verloskundige gezegd dat je een klein kindje krijgt....mijn kindje zit nu rond de 6 pond geschat maar ja over dat schatten valt ook nog te twisten....

dr komen vaak hele andere gewichten uit ik ken iemand daarvan zeiden ze ow dat wordt niet zoon heel groot kindje nou die beviel mooi wel van ee 10 ponder

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik ga maar eens iets doen...ga denk ik maar even een frisse neus halen ofzo...ik ben er denk ik vanmiddag weer doegg

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja hier dametje naar school gebracht
    nou ja gebracht ik moest erachteraan hobbelen omdat madam zo snel is op dr fietsje..
    Ze zei ook nog duidelijk toen ik ging, fietsje laten staan he?!
    hihi helemaal trots :D

Btw hier heeft de andere madam nu ook de hik, en ik voel het vooral van binnenuit een hik en dat plopt tot aan de buitenkant en is regelmatig en duurt ook nog ff :( hehe maar dat merk je wel als ze dat hebben hoor..

Om 3h moet ik dr weer ophalen die tijd vliegt altijd zo en kan dan ook weinig doen..dus ff relax moment!
    En dan straks nog even aan de gang :)

6. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Hehe, mannetje slaapt en ik heb nu alles weer bijgelezen!

@bwtje: ik moest wel lachen toen ik las dat jouw dochter van bijna 3 nu maatje 92 heeft! MIjn zoon is dus net 2, draagt 98/104, heeft schoenmaat 26/27 en weegt ruim over de 15 kg... Het is echt een grote beer, met hele brede schouders :) Kan al niet meer in de kinderstoel, mag niet meer voor op de fiets... en ik heb een armen als van een bodybuilder van het tillen van hem. Gelukkig loopt 'ie nu vooral zelf ;)

Seks wekt idd weeën op...bij mij gebeurde het de vorige keer ook! :p Maar ook diarree en heftig overgeven, als je wilt bevallen moet je dus even langs gaan bij mensen met buikgriep, dan beval je zo :(

Ik ben na de geboorte van Lasse ook gestopt met werken. Ik wilde wel doorgaan, maar ik kreeg twee weken voor de start van mijn verlof te horen dat ik toch niet terug kon komen ivm een te krappe formatie (zat ook in het onderwijs). Toen was ik het zat en besloot ik voorlopig thuis te blijven. Ik doe wat vrijwilligerswerk voor de korfbalvereniging om me niet te vervelen en ik wil in de komende jaren misschien nog wat cursussen doen. Weet nog niet zeker of ik weer voor de klas wil. Maar ik wil pas weer gaan werken wanneer de kindjes op school zijn. Maar zeker niet fulltime.

Ik ga zo even stofzuigen beneden en daarna wat kleding bestellen voor mijn mannetje :rolleyes: Nou ja, ben allang blij dat ik niet met hem hoef te winkelen nu, hij heeft een aantal dingen bij Wehkamp uitgezocht :D Bestel misschien ook alvast iets voor mezelf...

Ach nee, toch maar niet. Weeg nu 100 kg, er zit 15 kg bij. Eerst wil ik straks afvallen en daarna laat ik een borstverkleining doen. Ik had 75G...nu is dat 80H... :cry: Het eerste wat mensen zien zijn m'n tieten, niet m'n buik... :oops:

BTW: Waar is Meryem?

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja idd waar is meryem?

@ coco gefeliciteerd met je 37 weken :whistle:

@ krokus ik leef helemaal met je mee heb je al gebeld?

En wat winkelen betreft heb ik het dan echt getroffen want mijn vriend kan wel uren met mij winkelen en lekker de markt over..helaas lukt dat nu niet..maar straks met de kleine gaan we echt lekker!

Ik ben totaal 27 kilo aangekomen ong maar ik ben ook gestopt met roken ik rookte zowat 2 pakjes per dag..

En ik blijf thuis bij mijn kindje straks ik heb al jaren een gak uitkering,i.v.m dingen niet kunnen verwerken..mijn vriend werkt fulltime,en ik wil straks als ik helemaal overal vanaf ben ook weer lekker partime zeker gaan werken!

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    huh? iemand schreeft hier last te hebben van de beeb die veel bewoog, dat heb ik ook. Dat bedoelde ik. Ik zie constant een knie in m'n buik bewegen :)

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    nu snap ik het :D

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, even pauze. Wasje zit erin, heb gestofzuigd en gedweild en heb nu dus even pauze totdat de vloer droog is, haha...

@ Vlademira: Inderdaad leuk, zo'n positief berichtje. Hopelijk heeft de gyn gelijk, en gaat de afspraak volgende week niet door. Ik duim voor je hoor, dat het nu eindelijk eens doorzet bij jou!

@ Minnie: Bij mij is het juist andersom. Maakte ik me in het begin nog druk over hoe het er ooit door heen moet passen en hoeveel pijn het wel niet zou gaan doen, nu krijg ik steeds meer zin in de bevalling...

@ Linda: Ik ben tot nu toe 11 kilo aangekomen. Van de 70 naar de 81. valt nog wel mee dus.

@ Schaapje: Wil jij toch opeens weer aan de seks na 8 maanden? :)

@ Krokus: Heb je de uitslag al?

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ja Krokus, ben ook erg benieuwd, hoop dat het allemaal goed is en je lekker tot vrijdag thuis kan blijven.

12. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ja, ik herken het wel. Ben steeds behoorlijk nuchter geweest. De laatste dagen af en toe een gevoel van 'help...' Aan de andere kant denk ik dan maar weer: je lichaam is erop voorbereid en de natuur weet wel wat het moet doen. Daar vertrouw ik maar op en laat het over me heen komen..

13. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik red het niet meer... Het voelt vooral ongemakkelijk en ik voel me een dikke zeekoe (werkt niet echt libidoverhogend). Op zich lukt het vrijen nog wel redelijk, maar daarna kan ik een paar uur niet meer op mijn benen staan omdat mijn bekken verbouwd voelt (terwijl we echt gewoon heel rustig doen).

Ik vind het wel jammer hoor! Nog nooit eerder zo'n zin gehad namelijk als de laatste weken, nu het niet meer gaat. Tja... en na de bevalling zal het ook niet meteen gaan.

14. Konijn

Konijn Niet meer actief

2 weken?! We vrijen hier met tussenpozen van soms wel drie maanden (sowieso al)... :oops:

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dat is balen! :(

Ik geloof dat dat hier onmogelijk is eigenlijk. :p

Opwekken geloof ik echt niet in hoor, heb het bij me 4e geprobeerd, echt alles wat ik maar kon bedenken, nou niks hoor.

16. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames

degene die de 38 weken hebbe ngehaald proficiat!

ik was aan het begin 74 kilo ben nu 90 kilo
    ben dus 16 kilo in tottaal aangekomen

ik ben vandaag best wel moe eigenlijk kan de hele dag wel bankhangen pffff

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    het komt zoals het komt zeg ik maar

18. Konijn

Konijn Niet meer actief

Tja... het ligt aan mij. Ik zou het héél graag anders willen! Hou namelijk echt ontstellend veel van mijn man. Maar op zich is het ook wel goed zo hoor... Als we vrijen is het heel fijn en goed en daar gaat het om! ;) En ik heb een ontzettend lieve man die het ook goed vindt zo.

We moeten dus gewoon afwachten tot het kindje vanzelf komt... eigenlijk wel bijzonder ook. Dat je gewoon op straat loopt in de wetenschap dat het misschien nog drie weken kan duren, maar dat je ook 's avonds moeder zou kunnen zijn! :-D

Vijf kinderen wordt tegenwoordig beschouwd als een groot gezin! Het lijkt me erg leuk. Wilden jullie altijd al meer kinderen? Of is het een kwestie van 'beginnen en niet meer kunnen stoppen?' ;) Niet verkeerd opvatten hoor! Ik bedoel het positief! (Mijn schoonmoeder heeft er negen...)

19. Konijn

Konijn Niet meer actief

Dat is helemaal waar...

20. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ist bij jullie ook van dat nuvere weer
    d88 dat het zo warm zou worden tis hier benauwend regen en triest niks geen zon
    gister wast ook al zulk raar weer

Deel Deze Pagina