Ze was al geweest..en had een te hoge onderdruk en moest gelijk plassen bloed inleveren en om 2 uur bellen..
hallo allemaal daar ben ik weer....ik zit weer lekker voor de pc met een bakje ananas (met hart) en een bitter lemon heheeh hopelijk gaat het helpen. @konijn...de laatste keer was 2 weken geleden maar daarvoor was ook soms een paar weken ertussen hoor.. het is gewoon een hele aardverschuiving hahaha en mijn bekken zijn daarna helemaal verrot en kan zowat niet lopen en heb overal spierpijn. ik denk dat het voor de bevalling nu ook niet meer van komt maar ja er komen vast wel weer betere tijden denk ik maar
Ik had het bed met 36 weken al omhoog! Mijn man is gewoon van die dingen gaan halen en ze vroegen helemaal niet wanneer ik uitgerekend was ofzo... wel gek hoor, zo hoog liggen! Ik hoop dat het goed is met haar en dat ze niet in het ziekenhuis ligt nu... was wel heel spannend allemaal.
As zondag is de opa van mijn vriend jarig en dat wordt met de hele familie geviert. eerst lunchen (van 12 tot 15:00!) en daarna naar een een of ander museum door t menselijk lichaam..we hadden al aangegeven dat we zowiezo niet naar dat museum zouden meegaan maar over dat lunchen zouden we nog nadenken. Nou is het in leiden en zelf wonen wij in beverwijk en we willen liever niet meer zover van huis gaan de laatste 2 weken. en aangezien het de laatste week erg aan het rommelen is voel ik me er ook niet prettig bij om te gaan....en btw 3 uur lunchen! dus ik gister me schoonmoeder gebeld om te zeggen dat we niet mee gaan.... krijg je zoon reactie van o...nou...ja...als jullie denken dat t niet gaat.... pfff ik had t ech nie meer... echt op zoon manier dat ik me nog schuldig voel ook....me vriend vind dat ik me aanstel...wat vinden jullie...
hahaha @JenP grappig die opmerking van je dochter voor wie is die traktatie? nou als er straks wat in zit is niet zoon lekkere traktatie...
Jammer dat er zo wordt gerageerd... Als je het niet niet zitten, moet je niet gaan! Sommigen doen op het laast alles nog gewoon, maar dat is echt voor iedereen anders. Als je er tegenop ziet, kun je véél beter lekker thuis blijven, zeker als jullie dat samen ook al hadden afgesprken! Dat is niet stom hoor!
is jou keuze toch straks gaat het wel fout en baal je dat je toch bent gegaan lekker thuis blijven hoor ! Hier dametje weer opgehaald en inderdaad het weer is veel te benauwd bah! Vanochtend nog met jas ivm regen nu in t-shirt omdat het bloed benauwd is alle ramen en deuren open hoor! pffffff Over die ananas hebben jullie niet zo'n handig apparaatje waarmee je allemaal schijfjes uit een verse ananas haalt ideaal en het hart blijft in het midden en kun je dus eruit snijden als je wilt en opeten hier gaat die gewoon de prullenbak in! Maar echt ideaal ding want vers is ZO lekker! Ben ook erg benieuwd naar krokus ze moest alleen bellen en dan gelijk opgenomen worden, misschien horen we nog iets van dr buddy anders hadden we denk ik alwel iets gehoord niet als ze nog thuis was? nou even afwachten..
ja zoon apparaatje is idd wel handig moet ik ook maar eens aanschaffen...ik ga er weer ff vandoor ga denk ff een uurtje liggen...misschien tot vanmiddag of vanavond!
Maar ik ben nu eigenlijk een mei mama Maar wil niet naar de mei Omdat ik vanaf het begin al hier zit NOg steeds niemand last van weeen? xxxx
lekker praatje! Gemiddeld denk ik twee keer per dag (soms vijf keer en soms niet)... Heb sowieso nooit verstopt gezeten en mijn darmen werken nu sinds een paar dagen weer als voor de zwangerschap...
pff normaal wel 1 x pd maar gister moest ik ineens 3 x en zelfs gewoon was ik net klaar moest ik gelijk weer ik had echt zoiets van doe normaal ik ben net geweest hahaha