Kom me even melden! Ik zag trouwens dat er twee dames uit gouda komen, ook toevallig ik woon er ook vlakbij! Vandaag ziekenhuis geweest, bloed was goed, druk was ook beter en de CTG ook prima, moet nu zondag terug voor een tweede proef.. Als ik het haal tenminste, ik heb nu echt pijnlijke voorweeen gehad en heb nu al heel de middag zo'n pijnlijke buik... we zullen zien, mijn vader en nicht hebben op morgen ingezet iig!
ik heb nog niet 1 keer gelekt, en potverdepotver ontdek ik vandaag 1 striemetje op me zij. Kom er toch niet streeploos doorheen..
O ja, pijnlijke borsten...ik lek al zoveel dat ik met die zoogcompressen rondloop...Had ik de vorige keer ook al :x Nou ja, valt toch niet meer op met die maat van mij Heb net even gegeten, zelfgemaakte Tjap Tjoy met rijst. Had dat nog nooit gemaakt. Merk dat ik steeds meer zin heb om in de keuken te staan, iemand anders daar ook last van? Die kleine van me zat ook te smullen! Ik ga zo weer naar beneden. Misschien kom ik vanavond nog even langs, maar ik denk dat ik CSI:NY ga kijken. Of niet...ik vind dit nieuwe seizoen nog niet zo leuk, Danny en Lindsay zijn niet meer zo close. 'k Wou dat Bones terugkwam!
Over eten gesproken, Nog even de quote van de dag van me man: (hij gaf me vanmiddag met een vorkje een aardbeitje in me mond en dat vond ik heel lief dus zei 'dank je wel') Kreeg ik terug als antwoord: 'Ow dat was niet voor jou hoor! Dat was voor de baby, maar ik gebruik jouw slokdarm slechts als transportmiddel' hahaha
Goedenavond Ik ben op sollicitatiegesprek geweest en ben aangenomen ondanks mijn dikke toeter Was wel een heeeeele lange dag! Zo nu even bijlezen.
@MERYEM ik zou daar ook heel hard om moeten lachen idd! @agnes van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! \/
hallo meiden ik ben 6 kilo aangekomen. ook moet ik 2x per dag naar de wc. meryem vind het wel een grappige opmerking. hier gaat alles goed. heb alleen aan paar steken in mijn rug gehad en kan niet zo goed meer op mijn rechter heup zitten. zal morgen wel weer over zijn. ik kom vanavond even alles lezen en een verhaaltje plaatsen