ik heb ook last van tepels en borsten...te vervelend.. gefeliciteerd agnes met je nieuwe baan! en je kan gewoon een beetje in het algemeen zeggen dat je al genoeg kleertjes in maat 50/56 heb en dat je het liefst 62 of groter zou willen.. dat zou ik niet erg vinden hoor....beter dan dat je iets van 50/56 koopt en de kleine heeft t nooit aangehad... Ik geef een beetje aan dat ik ook grotere maatjes wil of cadeaubonnen...liefst ook geen knuffels want die heb ik ook al zoveel..maar ja je moet altijd maar afwachten wat je krijgt een gegeven paard mag je tenslotte niet in de bek kijken...(eerlijk gezegd ben ik ook bang dat ik kleertjes krijg wat totaal niet mijn smaak is) DAmes fijne avond allemaal...weet niet of ik vanavond nog op het forum ben...denk t haast niet ciao!
Nou.. ben ik vanaf vanochtend niet meer geweest, kan ik het al niet meer allemaal bijlezen! Volgens mij is nu bijna iedereen met verlof... Morgen weer naar de verloskundige (waarvoor?)
Heb trouwens geen last van lekkage, en ook niet van de borsten. Ik ben wel vier (!) cups gegroeid tijdens de zwangerschap en in totaal 22 kilo aangekomen. Dus als iemand zich hier een zeekoe voelt.. Bijna ieder vriendinnetje heeft me wel es moeten opbeuren door te zeggen dat het er heus allemaal weer afgaat...
@ agnes: dubbel gefeliciteerd! Echt knap dat je het uberhaupt op kon brengen om te solliciteren en waanzinnig dat je bent aangenomen! Wat voor baan is het?
nou meiden, ik denk dat ik het voor vanavond maar gezien houdt achter de computer. was de hele dag al een beetje loom, en niet helemaal fit. eetlust was al iets minder en heb nu een beetje last van duizeligheid. ik kom morgen weer spieken!
Als iemand je vraagt wat je zou willen hebben, of nodig hebt, of een soortgelijke vraag, is het dan niet raar om te zeggen een kadobon? Zeg je dan ook welke winkel ofzo? Ik geloof dat dat geen slecht idee is, maar ik zou dat echt niet durven hoor, lijkt me zo onbeleefd
Agnes gefeliciteerd! Ik denk ook dat krokus toch in het ziekenhuis dan zal liggen nu, hopelijk gaat alles goed daar misschien zijn ze toch al vandaag aan het inleiden.. Nou spannend hoor! Hopelijk horen we snel iets toi toi toi je kan het meid! Wel grappig ja dat jou kindje al maat 98/104 heeft daar verzuipt Sem dus echt in he hahaha Ze zit nu beetje rond 86/92 en omdat ze zindelijk is kan ze zelfs de kleine maatjes weer goed aan haha Ze zit ook onderin de curve hoor en de volgende begint waarschijnlijk ook al onderin de curve... schoenmaat is hier 23/24 nu ze kan met haar buurmeisje samen schoentjes aan die word komende maand 2 hihi Vandaar dat ik natuurlijk zoveel kleertjes en schoentjes voor dr heb ze doet er zo lang mee en ik wil ook nieuwe dingetjes kopen hahaha goed excuus toch?
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Het is een baan als wetenschappelijk onderzoeker/statisticus Ik heb heel lang getwijfeld of ik zou proberen te solliciteren, maar ik was zoooooo zat van mijn huidige baan. En toen kwam dit langs. Hoop ook dat alles ok is met krokus, maar ze zou toch vrijdag naar het ziekenhuis. Sorry als ik iets gemist heb.... Ik ben ook zo dik geworden, 20 plus kiloos. ik voel met net zo;n zeug
Meryem85; 1 streepje.... ben jaloers, met mijn toeter vraag ik me af of het ooit nog goed gaat komen. Was vanmiddag mijn kast aan het opruimen en heb mijn iniminie bikinies en stringetjes maar even naar achter gelegd... weet niet of ik die ooit nog aan kan... Agnes; gefeliciteerd! Lekker vooruitzicht een nieuwe baan! Ik ben in het totaal nu al 25 kilo aangekomen en aangezien ik net voordat ik zwanger werd een iets te luxe huwelijksreis had gehad en die kilo's nog niet helemaal kwijt was... nou ja, Sonja Bakker here I come. Maak me er nog maar niet te druk over! Sommige van jullie hebben nog zo veel energie, tuincentrum, winkelen... ben jaloers, kan ik allemaal niet meer, ik heb echt mega bandenpijn en als ik mijn buikband te lang draag slaat dat over op mijn rug, dus dat is ook niet de oplossing. Zwanger worden was een stuk leuker Eigenlijk zou je als cadeautip een envelopje op je kaartje moeten kunnen drukken, ik denk dat ik ook het meest blij ben met cadeaubonnen. Maar ja, we wachten het wel af!
Ik krijg van mijn oma de kadootjes voor zowel Sem als het dametje in de buik zo voor elke dag 1 in de kraamweek erg leuk. Mijn eigen moeder heeft ook gewoon wat kadootjes.. En voor de rest zeg ik duidelijk ik heb genoeg speelgoed knuffels en kleertjes dus ja dan houd het eigenlijk al gauw op he hahaha Maar mij maakt het echt niet uit waar ze mee aan komen zetten hoor, als ze al iets geven vind ik al heel lief! Ben de laatste die zal vragen wat ik wil! Vind dat toch al heel moeilijk.. en ik zie het dus wel
Je kan dit ook laten drukken hoor of zelf op je kaart zetten Maar met een tweeling is dat ook niet gek he! Dat je vooral zover als jij nu al bent last hebt van kwaaltjes! zou gek zijn als het niet zo was! Ik ben ook nog erg mobiel en probeer zoveel mogelijk nog te doen hoor, betekend niet dat ik mijn rug niet voel natuurlijk.. En vooral de steken in mijn rechter heup ofzo ergens worden weer erger dan loop ik ook moeilijker.. Dus vind het wel fijn als dat straks over is! Want dat word nu niet echt beter heb ik het idee...
Ja eigenlijk wel ze zou vrijdag ingeleid worden, maar bij haar controle vandaag in het ziekenhuis moest ze per direct urine en bloed inleveren.. en om 14.00 voor de uitslag bellen bij slecht nieuws moest ze vanmiddag al opgenomen worden.. Dus waarschijnlijk niet goed! maar of ze al inleiden weet ik niet kan alsnog vrijdag zijn dus..
Ja maar het is net wat jij zegt bwtje, je moet gewoon blij zijn met wat je krijgt! Dus dat zijn we dan ook maar EN dus geen envelopje op het kaartje!
Ja op zo'n moment vind je ook alles leuk hoor Maar bij bijvoorbeeld nr zoveel kindje kan ik me best voorstellen dat je dit erop zet..of eventueel telefonisch doorgeeft wat je leuk vind BTW DAMES... OVER 3 DAGEN GAAT ONZE BEVALLINGSMAAND IN!!!!
Zelfs dat duurde hier maar 5 minuten, whahaha @bwtje , ooh dat had ik niet gelezen van krokus. In het ziekenhuis is ze in ieder geval in goede handen gelukkig.