Jeetje meid, ik kan me best voorstellen dat je bang bent voor de bevalling, vooral als je van te voren weet wanneer het gaat gebeuren. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje kan ontspannen, want je hebt strax al je krachten nodig. Sterkte nog even!
zo heb lekker gedouched, ik weet het, ik ben erg snel. ga nu lekker liggen tv kijken en lekker vroeg slapen. welterusten.
Betekent dat we met z'n allen als het niet thuis kan, naar de Jozeflocatie mogen... Ik woon gewoon midden in de stad...
Krokus en Vlademira: ik hoop dat alles goed zal gaan! Ik zal duimen! Hier net weer op de wc gezeten...4e keer vandaag Ik ga m'n bedje in, lekker even lezen. Er is niks op tv en anders ga ik alleen maar chips zitten eten. Morgen om 6.45 uur gaat het wekkertje weer, kleine mannetje moet naar de peuterspeelzaal.
ik ga ook lekker mijn bedje in. morgen lekker niks doen. alleen een paketje ophalen. (telefoon of de envelopen). ben erg benieuwd. fijne avond en tot morgen
Spannend hoor Krokus, heel veel succes morgen, gaat allemaal goed komen! Slaap lekker allemaal! (Ik ga nog niet hoor, mij te vroeg )
Voor degene die het gisteren gemist hebben: http://mamasjuni2008.hyves.nl/ (Geheel afgeschermd en niet zichtbaar voor anderen.)
ja het is ook nog erg licht hehe Mannetje is met de schutting bezig de afwerking.. schiet al op..dus zo nog ff samen zitten en dan ook samen ons bedje in hoor Morgen een rustig dagje met niets op het menu..behalve de nesteldrang dan En jullie? Krokus truste meid en heel veel succes morgen en ben erg benieuwd hoe het zal gaan allemaal en natuurlijk erg benieuwd naar je meisje! Hopelijk kun je een beetje slapen ik zou het denk ik niet kunnen hoor maar je hebt je rust zeker nodig nu!
@ Vlademira: Ik duim voor je dat het doorzet! @ Krokus: Heel veel succes morgen... heb je eindelijk je baby in je armen. Jij jaagt ze juist weg met dat vioolspelen, hardstikke vals man... Nee hoor, grapje. @ bwtje: Ik moet morgenochtend naar het ziekenhuis voor die echo of het nu wel of niet goed is ingedaald. Verder weinig plannen. Beetje in huis rommelen, met de honden wandelen, forummen en boodschapjes doen, zelfde als elke dag.