Komt jullie man ook wel eens thuis met het verhaal van die en die is bevallen....Ik vraag dan altijd hoe het kindje heet en dat weet ie dan nooit, vergeet ie te vragen..... Dat vraag je toch? of ligt het aan mij, zijn wij vrouwen gewoon veel nieuwsgieriger?
O ja Kyansa, dat herken ik wel. Nou werken wij bij een groot bedrijf, maar soms weet hij niet eens of het een jongen of meisje is zelfs! Gelukkig is er Hyves en kom je op die manier nog aardig aan je info met dat thuis zitten
Hahaha ik was al bang dat het aan mij lag. Maar een collega van hem is bevallen en een week later weet hij nog geen naam....
ooooooooooooow hahaha nu snap ik het wel dank juh! bin un bitsje traag van begrip de laatste tijd sollyyyy
Ik ga afsluiten, boven nog een wasje vouwen, joepie. Tja stel je voor..........ligt me was niet in de kast
vorige week was de vrouw van een collega van hem bevallen die dus rond dezelfde tijd als mij was uitgerekend.. was wel benieuwd naar de naam maar inderdaad.. hij wist nog wel te vertellen dat het 'iets korts' was
welk bedrijf? hihi dan kan ik ook gelijk je babysite bekijken hehe Mo ik denk accepteren op hyves? Nou ik drink hier mijn theetje op en kijk de film af en duik dan onder de wol nou ja met dit weer In ieder geval truste en tot klets weer!
ik heb zojuist ook de wasmand naar de huiskamer gesleept en ga wat (zittend) strijken en vouwen.. jeeey
Les nemen is nu een beetje kort dag he?! dan ga ik maar wat anders doen om ze te lokken, misschien komt het dan sneller
Zat zelf te denken om toch maar een peuk op te steken en uit te roken. Agnes, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Meryem, zo'n aardbei-opmerking zou de mijne ook zo kunnen maken. Bulldog ik heb geen last van mijn borsten. Ook maar een klein cupje er bij. Ze lekken wel, rechts dan. Kleintje, wat spannend die voorweeen. Vlademira, ik duim voor je hoor. Wil morgenochtend je bevallingsverhaal lezen. Kyansa, mijne weet 't juist heel goed te vertellen. Tot gewicht aan toe . Krokus, heel heel heel veel succes. Vind 't zo spannend! Ik duim voor je voor een goede simpele bevalling. Ik wil mijn nesteldrang terug. Mijn huis word een puinhoop en ik wil niks doen?!
Hihi uitroken... kijk maar uit , dadelijk vindt je druktemakertje het nog lekker (al is het niet gezond..)
@mo weltruste @moaatje, nou dat vind ik echt knap hoor....die van mij is het tot nu toe nog geen 1x gelukt. Ik heb trouwens ooit eens een man meegemaakt, die wist het van zijn eigen kleindochter niet eens....dat vind ik dan wel weer schandalig!