Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Je buddy en jij houden idd de rest van het forum op de hoogte als er bevallen wordt. Heb zelf mobiele nummers uitgewisseld via pb.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

slaap lekker voor strax ;) hoop dat het lukt ik ga zo ook maar weer een poging wagen :)

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik ga zo ook maar proberen te slapen maar dan ga ik de hele tijd zitten malen en denken over de bevalling enzo...

k zie trouwens dat ik vandaag 38 weken ben jeeee....! :p

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

GEFELICITEERD! :D

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga nu slapen want mijn batt. is leeg.

welterusten meiden ;)

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ga vriend wakker maken om te gaan slapen. :)

Gefeliciteerd met je 38 weken.

Slaap lekker nachtbrakers

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben alweer wakker,al om half zes, kon echt niet slapen vanacht, veel te spannend. Me mannetje komt zo dadelijk ook als hij de kleine naar school heeft gebracht. Ik hou jullie op de hoogte.

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook vroeg wakker!
    Was al erg benieuwd naar je en ik zou inderdaad ook niet kunnen slapen...straks heb je gewoon je mooie meisje in je handen ben erg benieuwd!
    En wil je veel succes wensen! Hoe laat gaan ze inleiden als je vriendje er weer is?

Linda en Jenp als jullie via pb elkaars mobiele nr uitwisselen kunnen jullie bij nieuws wat je niet op internet zelf kan zetten door smsen en dan zet je buddy dit hier neer ;)
    dan blijven we op de hoogte want ja dit willen vrouwen nu eenmaal he :)
    Als je hier 1 dag niet komt dan word je al gezocht hoor hihi :D

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Over slapen gesproken ik zei tegen mijn vriendje van het weekend wil ik uitslapen beetje bijslapen ofzo..alleen uitslapen kan ik niet maar als ik er nu in lig en eruit moet wil ik wel blijven liggen hoor van het weekend weer niet..en dan wil ik ook saampjes dingetjes doen!

Maar wie heeft dit nog meer??
    Als ik 's nachts ga plassen dan kan ik bijna niet uit bed van de pijn/krampen in mijn buik ook tijdens het lopen en terug gaan..
    (Heel fijn als je wc beneden is he met een oud huis...) :rolleyes:
    ik val wel weer gewoon in slaap en heb dit dus maar 1 x 's nachts! Als ik erin ga of 's ochtends eruit ga dan is er niets aan de hand..
    Vind het zo raar en ook pijnlijk, is een paar daagjes nu zo!
    Maar gewoon echt pijn geen weeen ofzo..

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wat hebben jullie vannacht lang doorgekletst zeg, nachtbrakers!

@ Krokus: Nogmaals heel veel succes vandaag! Je kan het meid! Hoe laat gaan ze je inleiden? Meteen als je man er is?
    Ik denk aan je.

@ bwtje: Geen last van pijn in mijn buik of iets, wel een soort steek van onderen als ik te snel rechtop in bed ga zitten of 's nachts opeens abrupt uitrek.

Ik ga ervandoor. Even nog mn tanden poetsen, en om half 9 komt mn schoonmoeder me ophalen voor die echo.
    Ben echt heel benieuwd of de baby nu wel of niet is ingedaald, en zo nee, waarom niet.
    Maar dat horen jullie vanmiddag allemaal wel.

Fijne dag alvast voor iedereen.

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb dit precies het zelfde.
    ik denk dat je buik beurs is van het zelfde liggen of zo.
    maar misschien is het wel wat anders ik weet het ook niet zo goed

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen meiden,

@ krokus succes vandaag meid ;)

@ bwtje ik herken het wel denk idd dat het door het liggen komt ;)

@ hier kon ook niet echt de slaap vatten... dus ga maar keer naar beneden 8 uur zit beetje met me kat te knuffelen kijk naar de deur nou echt ik geloofde mijn eigen ogen niet! :confused: zie ik me daar toch een vieze dikke naaktslak op de deur zitten! helemuur onder die vieze slijm :) dus mocht meteen aan de schoonmaak Gatsie!

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    wat is het hier rustig zeg.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

iedereen ligt nog te slapen denk ik :) de geluksvogels ;)

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja nu heb ik eens niets op de planning!
    haha volgende week staat er wel weer elke dag iets op..
    Nou ja vanaf morgen begint dit eigenlijk al hahaha maar vind dit wel gezellig dan gaat de tijd ook snel natuurlijk :D

En met dit weer ook alle reden om thuis te blijven!
    Moet alleen wel boodschappies halen, maar ja dat gaat dus wachten worden zo....

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Spirit; knap dat je hier nog komt, ik moet vaak aan jou denken.

@Coco; leuk nog een echo, hopelijk is alles goed.

@Bwtje; hier s'nachts met regelmaat plassen, echt wel 4x ofzo, vooralsnog kan ik wel weer goed inslapen en buikpijn heb ik niet. Wel de badkamer (mét toilet) naast onze slaapkamer. Ik slaap op me zij en heb een kussentje tussen me kniën ivm me bekken. En ik schuif een stukje deken onder me buik, als een soort opvullen, zo ligt de buik ook lekker ;)

@krokus; owwww wat spannend, bij mijn nu nog jongste ben ik vorig jaar ook ingeleid, ik weet nog hoe eng en spannend ik dat vond na 3 spontane geboortes, maar mijn ervaring was dat het écht een makkie was en reuze meeviel. Bij mij begonnen ze om 8u, s'avonds was ik alweer thuis met baby!

@Flex; hier meestal om half 8 eruit doordeweeks, kinderen moeten naar school :) Al slaapt de jongste dan nog wel, echt een slaapkoppie :)
    Maar vanmorgen was ik om 6u wakker hoor, maar het hele huis ligt dan nog in diepe coma.

Hier vandaag 38 weken! Misschien toch de klossen er maar is onder gaan zetten, al tijd voor een zeiltje? Nog steeds niet gedaan dus, ik denk dat ik pas ongeduldig zal worden met 41 weken, denk dat er voor die tijd toch niks gebeurt....jammer.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

is ook wel eens lekker een dagje niks doen toch? ;) ik w8 tot de kraamafdeling weer begint (ook al is het een herhaling) wil gewoon beebjes zien :)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ cellie gefeliciteerd meid met je 38 weken ;)

19. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb ATWT aanstaan, al kijk ik maar half ;)

Die babyprogramma's moest ik iedere keer zo van janken, daar ben ik maar mee gestopt.

Gisteren voor 2 dagen eten in huis gehaald en hoef dus niet naar de winkel vandaag, lekker asperges vanavond :) Het weer is ook om te huilen trouwens.

20. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    vandaag ook niet zoveel op de planning.
    ik ga straks even het dorp in om te kijken naar holland spullen.
    plus dat ik zo een pakketje kan halen.
    ben benieuwd welke het is.
    telefoon of mijn enveloppen.

Deel Deze Pagina