Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb dat ook, maar alleen op de heenweg en in bed voor ik ga heb ik dan een harde buk die niet meer wegtrekt. Volgens mij heeft het te maken met een (over)volle blaas.

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja zeker om te huilen ja!
    Misschien is mijn buik wel beurs ja..ben niet zo van de dingetjes in mijn bed ik lig en slaap goed maar mijn buik vind dit midden in de nacht dus niet meer zo misschien toch maar iets proberen dan..

Hier gaat bij het verschonen van het bed dit weekend ook het steeklaken erop en de klossen er maar onder..dan is dat vast gebeurd he ;)
    Zet dan ook gelijk de koffer maar eens helemaal klaar..

Morgen gaan we nog even voor de zekerheid shoppen, en dan moet het eerste setje echt klaarliggen daarna :D

Hier gister al ATWT gekeken toen madam tegen me aan in slaap was gevallen dus lekker een uurtje tegen me aan gelegen heerlijk :D

Ik ga zo maar ff internet bankieren, helaas geld afstaan :( altijd minder!
    Maar ja gelukkig voldoende vakantie geld om het op te vangen..

Belasting geld nog niets van gehoord jullie alwel?

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja want vol zit de blaas dan ook inderdaad ja! nou dan weten we waarvan..
    Ik ga as maandag weer naar de VK dus kan het eens navragen..

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier wel gehad Bwtje, gisteren dacht ik.
    Maar de brieven waren er zaterdag al.

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik zit ook met smart op die brief te wachten! We krijgen meestal wel aardig wat terug maar blijf dit spannend vinden vooral omdat ze juist daar zoveel fouten maken..

Maar even geduld hebben dus...hopelijk voor 22juni totdan loopt de aktie van de ABN en daar wilde ik eigenlijk wel gebruik van maken zoveel als kan!
    Nou ga de spulletjes eens pakken voor het internet bankieren..

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen!

jeetje wat is er veel gepraat gister avond!

@krokus sterkte vandaag!
    @ cellie feli met je 38 weken
    @linda221 feli met je 38 weken
    @bwtje ik heb ook nog niks gehoord van de belasting .
    @coco succes met je echo hopelijk is ie ingedaald.

ga vandaag de hort eens op effe naar prenatal en naar het centrum geboortezegels kopen en fles voeding en grote boodschappen inslaan voor het geval dat!

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb ook nog niks gehoord van de belasting.
    hier ook nog geen brief gehad.

8. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Ik kom me even snel melden!
    Jeetje, ik moest echt veel pagina's bijlezen.

@krokus: Heel veel succes vandaag! Strakjes heb je je kindje in je armen! :)

@Cellie & linda221: Jeeeeh! 38 weken! :)

Ik zal proberen om later op de dag op de rest te reageren. ;)

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    goedemorgen

hier ook slecht geslapen zeg. Hele nacht darmkrampen en vanmorgen werd ik al om 6 uur uit bed geschopt door de buikbewoner.

@bulldog: wat een energie! veel plezier met inkopen doen!
    @cellie en linda, feli met de 38 weken. Schiet al zo op he.
    @coco hier ook niet ingedaald. Ik hoop ook dat dat volgende week anders is.
    @bwtje hier ook nog geen info over het belastinggeld. Hoop dat het niet lang meer duurt, kan wel wat gebruiken ;)

Ga vandaag lekker bankhangen. Ben benieuwd hoe het er nu voor staat met krokus. Zouden ze vroeg beginnen?

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    daar ben ik weer, heb net om tien over acht gel gekregen, ze heeft eerst gekeken hoe het ervoor stond, had al een heeeeel klein beetje ontsluiting, maar nog niet genoeg om de vliezen te breken, daarom gel. Mijn mannetje is er nog niet, heb hem gezegd dat hij nog niet hoeft te komen, kan hier toch niks doen, dus hij komt als ik dat nodig vindt.

@cellie: hoop dat het bij mij ook zo snel gaat, voordeel bij jou is dat het toen al de vierde was bij mij is het pas de tweede. Kan wel lang duren zei de verloskundige.

@de rest: bedankt voor alle sterkte wensen.

11. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Goede morgen dames,

Ik meld me ook weer ff.
    Afgelopen nacht heerlijk geslapen. Alleen om half 4 eruit om te plassen. Tot nu toe houd ik het vol tot 1x te gaan.

Ik zal vandaag niet veel online zijn, mijn ouders komen op visite. Die komen de hele dag (wonen ook niet in Valkenswaard, maar in Woerden). En morgen heb ik een crematie; dus dan zal ik er ook niet zijn.

Ik wil wel Krokus succes toe wensen. Hopelijk heb je snel je kindje in je armen. Buddy je kan 't. Mijn telefoon staat standby :)

gr.
    Bianca

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dank je, ik ga mijn best doen vandaag. kon net wel janken van de pijn van het toucheren. Als ik zo'n programma als de kraamafdeling kijk en ik zie dan dat ze toucheren en zo'n zwangere die geeft geen kik, vind ik dat echt heel knap.

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    oh ja, ik had belastinggeld al op 16 mei op de rekening staan.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik wacht nog steeds op een brief en het geld...

15. Konijn

Konijn Niet meer actief

Goeiemorgen!

Even lezen eerst... (en dan eerst maar naar de vk met mijn plasje en dan weer lezen waarschijnlijk en dan ga ik wat schrijven)

Succes vandaag Krokus!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb het geld ook al binnen ;) gisteren al.

ik ga me aankleden mssn tot vanmiddag meiden ;)

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja wij hadden gelukkig het belasting formulier niet vroeg ingevuld, want ja die mensen moesten het nog een keer doen :rolleyes:

Maar wel gewoon op tijd maar misschien duurt het daarom wat langer..
    we hebben maar even meer geduld he!

Ja het kan met inleiden nog heel lang duren bij mijn schoonzus bij de eerste zeiden ze dit ook die had uiteindelijk het helpp syndroom nou na die gel brak de hel los haha zat vol in de weeen haha!

Maar dit is zo anders bij iedereen...ik hoop dat het door gaat zetten en je vliezen straks gebroken kunnen worden dan gaat het meestal wel snel ja!
    spannend hoor!

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    goed zo je bent je plasje niet vergeten!

nou hier zit het internet bankieren erop...maar we kunnen nog shoppen gelukkig en hij heeft nog geld in zijn porto van het helpen in de kroeg en wat ie terug heeft gebracht naar de praxis!
    Das zijn budget hahaha LOL

Maar we moeten ook nog een hele maand he!
    En verjaardagen en etentjes en de kapper is ook niet goedkoop heb normaal een thuiskapper maar nu met vriendin naar een "echte" kapper toe en die vragen iets meer en vooral omdat ik nu lichter wilde dus ja kost wat maar hebbie ook wat ik durf dit niet thuis of met de thuiskapper..Daar nemen ze ook echt de tijd voor je..

19. Konijn

Konijn Niet meer actief

Heeft iedereen van jullie nesteldrang? Hier ontbreekt het volledig in ieder geval... Alles is gelukkig nu netjes, schoon en klaar, maar als het kindje niet snel komt, moet ik wéér gaan schoonmaken... :( Blegh! Als ze nou snel komt, dan kan de kraamverzorgster het doen! ;)

BW: ik heb ook pijn in mijn buik als ik uit mijn bed moet om te plassen. Dat is ongeveer vier keer per nacht en ik moet inderdaad ook het hele huis door naar beneden achter de keuken! Leuk zo'n sfeervol oud huisje midden in de stad... ;)

Dames uit de omgeving van Gouda: ik ben dus toch de enige die uit Gouda zelf komt? Het lijkt me overigens op termijn ook wel leuk om in de omgeving van Gouda te gaan wonen: lekker rustig, maar wel de stad vlakbij. Maar, voorlopig zitten we nog wel goed zo. Het is wel lekker makkelijk hoor, midden in de stad wonen. In Moordrecht zit geen verloskundige toch? Mijn vriendin liep tenminste gewoon bij de huisarts daar... Heeft op zich ook wel wat, want ik heb nu al 6 verschillende verloskundigen voor mijn neus gehad bij de paktijk... (ze zijn allemaal lief hoor).

Krokus: hoe laat gaan ze beginnen? Spannend zeg... wel heel bijzonder dat je weet dat je aan het einde van de dag je kindje in je armen hebt!

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Goeiemorgen,

Linda, gefeliciteerd met je 38 weken.
    Coco, hoop op goed nieuws van je echo.
    Krokus, succes!

Heb nog niets van de belasting. Wacht met smart. Gisteren kregen we helemaal geen post. Vandaag zat er geen blauwe enveloppe bij.
    Ook internetbankieren ziet er niet rooskleurig uit. Geduld geduld geduld.

Deel Deze Pagina