Ik heb het potje op de wasmand voor de wc gelegd, zodat ik er iedere keer gedwongen naar kijk! Pff... is zo'n gehannes altijd in zo'n potje plassen... Ik verf mijn haar altijd zelf. Als ik 's zomers wat lichter ga laat ik het gewoon eerst flink bleken en één tint lichter pakt dan goed uit. Maar als ik echt flink lichter wil, dan wel naar de kapper. Heb ik één keer geprobeerd (eerst bleken en dan verven), maar was niet zo'n succes. Hield een bos touw over. En was ook heel eng: ik heb roodgeverfd haar en als je dat bleekt, dan krijg je zo'n Bassie-geel/oranje kleur. Vreselijk! Maar donkerder doe ik gewoon zelf. Gaat net zo netjes en bij de kapper ben ik altijd ontevreden (als ik het zelf doe kan dat niet, want dan is het mijn eigen schuld). Ik vind de kapper altijd zo duur... voor knippen en verven ben ik ongeveer 75 euro kwijt...
@krokus: heel veel succes vandaag! jij hebt vandaag je meisje lekker in je armen (ben wel n btje jealoers hoor ) @ bwtje: ik heb ook buikpijn/kramp als ik me bed uit moet 'snachts en dat is gem. zoon 4 x per nacht. Ik voel me ook net zoon stijve hark...pff t valt allemaal niet mee hea een kind krijgen hehehe
mijn nesteldrang is weer voorbij...eerste 2 weken van mijn verlof ging ik als een malloot door het huis heen en had ik 'savonds pijn in me rug en harde buiken...en nu doe ik de hele dag geen moer en heb ik nergens zin in
haha ja doordat wij beide vakantiegeld binnen hebben ziet internet bankieren er eindelijk eens leuk uit...alleen belasting en boete van vriendje maakt het iets minder leuk hihi Maar beter nu dan als we krap zitten! Maar de spaarpot mag wel weer gespekt worden dus kom maar op met die blauw brief! Hier word de post tegenwoordig door de meest slome persoon die je maar kan bedenken bezorgt! zelfs ik kan het nu nog sneller! Hij kwam gister om 18.15 een keer aankakken ZO IRRI! Konijn wij hebben dat dus ook loopafstand van de stad ideaal maar wel oud huisje, uit 1926 ofzo..maar we willen op zich graag in de stad blijven maar wel liever een jonger ruimer huisje nu! ik loop dus ook hetzelfde stukkie als jou hihi
Ik dacht dat bij ons de post laat kwam (16.00), maar dat valt nog wel mee dus! Wij zijn nu wel aan het kijken naar iets groters (dit kan nèt met z'n drietjes), maar zou nooit een nieuw huis willen hoor! We wonen nu in een huis uit 1910 en ik vind de sfeer van een oud huis zo leuk. Nadeel was wel dat we er ontzettend veel aan moesten doen destijds: ik zou nu wel opletten een huis te kopen dat al enigszins gerenoveerd is. Klussen en je huis mooi en naar je zin maken is leuk, maar nu was het allemaal wel heel drastisch: werkelijk alles hebben we moeten doen... Jammer is alleen dat oude huisjes, zeker als ze er zo redelijk mogelijk uitzien, in verhouding heel duur zijn . Een nieuw rijtjeshuis is in verhouding veel voordeliger. Tja... Mijn ouders snappen er helemaal niets van dat we alleen maar naar 'oude rotzooi' zoeken.
Krokus, als je dit nog leest; nogmaals veel succes! Dus het is nu wachten tot er iets gebeurd... Spannend! Konijn, Gouda vind ik ook wel een erg mooie stad, lekker oude binnenstad. Vroeger gingen wij er wel es op vakantie. Hier al ergens in de zomer van 2007 belasting moeten betalen... Als ze geld krijgen zijn ze er in 1 keer als de kippen bij, op basis van gegevens van het jaar ervoor. Dat doen ze dan weer niet als je geld van hun teoed hebt... Het is hier maar grijs, nat en grauw, zelfs in huis is het donker vind ik. Vandaag weinig op de planning, vanmiddag komen 2 collega's op bezoek, da's wel gezellig. Verder kunnen we enveloppen ophalen voor het kaartje, dus dan kan ik ze vast gaan schrijven. Spirit, denk nog regelmatig aan jullie. Vind je het niet moeilijk om hier bij de juni-mama's te kijken? Vind het knap van je hoor! Ilona, hou je ook zo van post krijgen?
wat moet je eigenlijk allemaal in die tas doen voor als je naar t ziekenhuis gaat? toiletspullen voor je zelf slippers/pantoffels ochtendjas pyama/bigshirt kleertjes voor de beeb verder kom k eigenlijk niet...iemand nog aanvullingen?
ja dat doe ik dus ook haal altijd een tube verf en heb peroxide hier staan Maar dit gaat ook om de donkere kleuren en rood.. Nu met buuf aan de kleur blond en dit doe ik dus ook niet zelf.. Maar het is ook lekker een verwen dag hoor dochter er niet bij en je krijgt lekker drinken we hebben er dan ook flink wat uurtjes gezeten en nemen de tijd voor je dus daar betaal ik dan wel een keertje voor daarna lekker lunchen en dan nog wat shoppen maakt een dagje compleet! Nu nog ff oppas vinden
- Kleding voor jezelf, voor als je naar huis gaat (als je niet in je pyjama wil). - Genoeg ondergoed. - Iets om in te bevallen. - Fototoestel, verzekeringskaartje, etc. - Ik heb ook nog zoogcompressen ingepakt, maar ik mag toch aannemen dat je in het ziekenhuis wel kraamverband krijgt, toch? - Volgens mijn kraamzorgboekje moet je ook nog twee luiers meenemen voor de baby en een dekentje, voor de thuisreis. Dat is wat ik heb ingepakt... kon verder echt niets bedenken hoor...
ja daarom vond ik brandevoort zo leuk hier, nieuwbouw maar in de jaren 30 stijl ik was helemaal verliefd! Maar het is te duur vind ik en bijna elke nieuwbouw word volgezet..Financieel is het wel aantrekkelijk aankopen zo laten met winst verkopen maar met kids wil ik dit dus niet Wij hebben dit huis ook mega opgeknapt ja! En we zijn er niet vies van maar een wat nieuwer huis is toch wel prettig ondanks dat wij de oude stijl ook mooi vinden..je blijft aan het klussen en een keer niets hoeven is eigenlijk ook wel fijn hoor!
haha dat zou wat zijn nee die hebben ze daar heus wel hoor tenminste die van ons kreeg er eentje van hun aan..maar zo veel ruimte nemen die dingen nu nog niet in
Hoi, Ben al weer terug van de echo, we waren lekker vroeg weg gegaan ivm mogelijk file en ik moesr van tevoren nog zo'n ponskaartje halen, maar alles zat mee, dus we zaten al heel vroeg in de wachtkamer. En toen was ik ook nog eens meteen aan de beurt, om 9 uur al. Nou, de beeb is dus nog steeds niet compleet ingedaald, maar lag er wel helemaal goed voor. Eerst hebben ze gewoon via mn buik gegeken en daarna kreeg ik nog een binnenwaartse echo, om te kijken of er geen vleesbomen ofzo in de weg zaten. Zat me helemaal druk te maken om die binnenwaartse echo, maar was uiteindelijk een eitje... en gelukkig niks raars te zien op de echo, dus beebje kan gewoon naar buiten komen. Beebje wordt nu geschat op 3400 gram, hoofdje is ietsje groter dan gemiddeld (dat heeft ie van zn vader... mijn schoonmoeder heeft ook 2 kinderen gekregen met grote hoofden) en de beentjes waren juist weer ietsje korter (dat komt van mijn kant van de familie vandaan, aan mijn vaders kant hebben we allemaal korte beentjes). Nou, dat was weer de update over mij. Jammer dus dat ie nog niet compleet is ingedaald, maar alles zag er prima uit verder, dus niks om me druk om te maken.
Goeiemorgen dames! Hier is de nesteldrang ineens toegeslagen: alles wat overbodig is moet mijn huis uit en ik ben van alles aan het opruimen. Niet eens zo zeer schoonmaken, meer gewoon alles handig neerzetten. @linda221: ik wil wel buddy's met je zijn. Zal je even een PB sturen met mijn mobiele nummer. Maar dan mag ik er wel aan denken om dat ding steeds op de lader te zetten... Vannacht op die stomme klossen geslapen. Peuter 's ochtends helemaal van de rel: hij kon niet meer bij mama in bed kruipen om te kroelen... Zodra die kraamverzorgster straks de deur uit is gaan die ondingen weg! O ja, wat denk je: mijn man viel vannacht van het hoge bed! Ik moest zo hard lachen dat ik bijna dacht dat ik weeën kreeg, die harde buik ging maar niet weg! Ga ff een bakkie drinken, en dan ukkie van de peuterspeelzaal halen. Hij was vanmorgen weer aan het huilen dat ik wegging...waarom doet 'ie dat nou? Daar ga ik me helemaal niet fijn van voelen.
Trouwens, ik kon vannacht ook voor geen meter slapen. Mannetje wilde lief over mijn rug wrijven en ik vond het alleen maar heel erg irritant! Sliep pas tegen twee uur...
wij wonen ook in een jaren 30 woning. met maar 2 slaapkamer(tje)s en de badkamer (zonder toilet) boven. dus moet 's nachts ook heel de kamer door naar het toilet toe. bah. niks aan. en ook dat je het voelt aan je buik met omhoog komen en uitstappen van het bed! zelf hebben wij ook heel veel gedaan aan dit huis. nieuwe keuken, alle electra vervangen deuren weer op de originele plaats gezet, de hele bovenverdipeing plat gehad. moeten alleen nog de gang beneden behangen en de achtertuin moet nog aangepakt worden. en dan willen we het te koop zetten, en ook naar iets nieuwers op zoek gaan waar we dan zo min mogelijk nog wat aan hoeven te doen! is natuurlijk wel een uitdaging om zoiets te doen in een oud huis, maar straks met kinderen lijkt me dat niet zo praktisch meer!
zonneschijn hier blijft het maar regenen he niet leuk zo je kan niets..en inderdaad huis is gelijk stukkie donkerder ja.. Ik vind post krijgen ook heel leuk vooral pakketjes.. Afgelopen pakketjes die ik binnen heb gehad zijn allerlei olietjes voor de baby straks..een extra badthermometer in de vorm van een kikker van difrax! en tuinbroekje van vingino voor sem echt schattig ik verwacht nog 2 shirtjes met de voorkant van het geboortekaartje en een poloromper erbij.. En ecco schoentjes voor Sem en een tuigje voor de stokke stoel.. ZO en dan is het weer even rustig met pakketjes hier als het goed is hahaha