Haha... dat had ik ook vannacht! Precies hetzelfde... Normaal gesproken heel lief en fijn als hij dat doet, maar nu kon ik het helemaal niet hebben! Wel een beetje zielig voor hem... Ik heb een probleem! Ik moet over een kwartier bij de vk zijn met mijn plasje, maar ik krijg niets in mijn potje! Normaal gesproken plas ik de hele dag door, maar het lukt gewoon niet. Heeft iemand een supertip? Mijn buik klotst van het water nu...
@ JenP: Als ik zou gaan lachen als mijn man uit bed viel, zou ik denk ik een klap voor mn kop krijgen... Dat kan ie denk ik niet waarderen.
buiten in de regen gaan staan haha en dan broek naar beneden en plassen maar Probeer het anders daar op de wc joh? lekker vers dan heb je ff gefietst in de kou en regen die activeert vaak ook wel! Denk dat je verder weinig kan doen..nog ff wat drinken nu haha kan er nog wel bij dan
@ Konijn: Kun je je potje niet meenemen naar de vlos en het daar nog eens proberen? Of in de badkamer de kraan aanzetten, bij sommige wil het nog wel eens helpen, als je water hoort stromen dat je moet plassen...
Haha... jij hebt inderdaad nog lekker wat pakjes tegoed! Zeker op MP geshopt, hihi. Maar de post komt wel erg laat bij jullie. Hier meestal erg op tijd (rond 12 uur) behalve als het niet "onze vaste" is. En is de nieuwe Kruidenbuurt niks voor jullie? Wij gaan daar wonen, maar wel aan de rand, zou niet midden in zo'n nieuwbouwwijk willen wonen. Ben ook nog wel erg benieuwd hoe ik het ga vinden in een nieuwbouwhuis, woon nu al 10 jaar in jaren '30 huizen (1 tegelijk hoor).
ow hier niet hoor! maar meneer en wrijven of masseren die slaapt echt in 5 minuten gewoon dus ik moet helaas zonder doen.. ooeeehhh hoor onweer hier
Luiers en kraamverband hebben ze in het ziekenhuis hoor. Wat ik bij mijn vorige vergeten was, een jasje voor de baby! En moeilijk dat de verpleegkundige deed. Ik heb een voetenzak in de max-cosi, vandaar dat ik het denk ik vergeten was. Maar ik heb een molton geleend in het ziekenhuis en me sjaal erover (februari '07 baby ) en lekker naar huis. @Krokus; als je dit nog leest, toen ik ingeleid werd was het omdat ik overtijd liep, en zelfs toen zat ik nog potdicht van onderen. Dat jij al een stukje verder bent scheelt alleen maar juist. En denk dat een 4e in deze dan echt niet uitmaakt! Ik heb totaal 2x gel gehad en verder niks. De eerste keer was 8u en merkte ik geen bal van. Achteraf toen ze om een uur of 14 de 2e gingen doen bleek alles verstreken en deed het wroeten ook zeer daar binnen. (Ik denk zelf dat het dan geen toucheren meer heet trouwens, dat zou geen zeer moeten doen, volgens mij strippen ze de boel los om het om gang te brengen en dat was bij mij het ergste van de hele bevalling!) Na die 2e tube om 14u begin ik dan lichtjes wat te voelen, en om half 5 werd het pas irritant, en net over 17u was mijn zoon er al. Net voordat hij geboren is was ik even wezen plassen en waren mijn vliezen gebroken, niemand wat gemerkt trouwens, ik ook niet. (Heel weinig vruchtwater nog over, vandaar het inleiden toen.) Daardoor was het dus ineens zo vreselijk snel gegaan.
Er zitten drie druppels in! Ik hoop dat het genoeg is... anders probeer ik het daar nog maar een keer. Ik ga nu snel!
bedankt konijn...maar idd van luiers heb k ook nog nooit gehoord...maar doe ze dr wel bij.. een mutsje voor de beeb moet ook toch? en mag een jasje ook i.p.v. een dekentje? zo koud is het momenteel toch nou ook weer niet...en moet je al een speentje/flesje of iets dergelijks bij je hebben of is dat niet nodig?
ja jij kan zelfs kiezen uit 2 huisjes haha Nee ik ken de kruidenbuurt al heel mijn leven en ik zie hoe het er nu nog bij staat en ik weet gewoon dat ondanks hoe mooi ze het nu maken de mensen die er wonen niet veranderen..en dus ook er nog zitten of terugkomen.. en daar wil ik dus echt niet tussen zitten misschien valt het wel mee, maar dat risico wil ik gewoon niet.. En daarbij is er heel veel met slimmer kopen en daar doe ik dus ook al niet aan mee hihi Wil niet perse nieuwbouw maar wel nieuwer..want nieuwbouw is helaas niet onze prijsklasse op dit moment.. Bij ons is er nogal erg veel wisseling met de postbode de laatste tijd dus vandaar de verschillende tijden maar deze is toch echt wel het toppunt hoor!
Oo en sokjes, die neem ik ook mee. Dat van dat flesje/speentje weet ik ook niet. Het stond niet op de lijstjes die ik gezien heb.
Eigenlijk is dat wel zo ja, nou ja meerdere huizen dan. Rijk dan weer niet... We hebben nu 3 huizen... Eén koophuis dat ik al had toen we samen gingen wonen (dat verhuren we nu al 3 jaar, vandaar dat we dus ook veel belasting moeten betalen), het huis waar we nu in wonen (maar al wel verkocht is hoor... ) en ons nieuwe huis dat we gekocht hebben... Klinkt wel stoer hè.
O, doos dat ik ben. Zat de hele tijd op vernieuwen te drukken en ik dacht al, schrijft er niemand meer wat... Maar toen zaten we dus al op pagina 1152 en ik was steeds 1151 aan het vernieuwen... Hier nog geen onweer, wel regen. En als er onweer komt ben ik de eerste die het weet, want onze hond is echt als de dood voor onweer, dan kruipt ze meteen onder de tafel, dus dan weet ik al hoe laat het is. Mijn hond is beter dan Piet Paulusma hoor.
Flesjes en speentjes hoeft niet hoor. Ik zou wel jasje én dekentje/voetenzak doen. Sokjes wel uiteraard Tenzij je een pakje met voetjes hebt
Wij hebben ook 2 slaapkamers maar 1 kleine en 1 wat voorheen 2 was dit kun je ook in mijn album zien want het babykamertje staat dus bij ons op de kamer..maar dus officieel in het andere kamertje Geen badkamer maar dat die beneden zit vind ik eigenlijk wel heel praktisch hoor en zo ook de wasmachine en droger wie dit uitgevonden heeft op zolder weet ik ook niet hoor Wij hebben plafonds vervangen ook alle elektra, laten stucen op kleur, vloeren boven erin gelegd, alles geverfd, tuin is nu ook bijna klaar het enige wat niet gebeurt is de badkamer dat is voor de volgende hoor Verder kan ik eigenlijk niet bedenken wat we niet hebben gedaan.. En inderdaad met kids is dit denk ik ook wel lastig ja!
Hey meiden,jullie gaan veelste snel ik kan zo niet op jullie reageren! Ik wil wel ff krokus heel veel sterkte wensen ik hoop dat je snel je meisje in je armen mag sluiten! Hier vandaag ook naar de gyn,ik ben overgedragen..ik hoop dat ze wat voor mij kunnen betekenen,ik heb zoveel pijn etc ik kan niet meer!