Zozo, doe maar duur, zonneschijn... Wanneer gaan jullie over? Wel lekker dat het oude huis al verkocht is trouwens.
haha fijn zo'n hond! Zonneschijn is maar een rijke stinkerd haha maar madam woont nog geen km van mij vandaan dus tuurlijk hoort ze ook onweer dan he
Ik zat erover te denken om ook iets van muziek of tijdschriftjes mee te nemen. Voor als het erg lang duurt, wat afleiding. Maar ik denk dat ik ook al heel vroeg naar het ziekenhuis moet en aan ctg (op medische indicatie) en niet pas halverwege ontsluiting...
Ja hier ook mini sokjes hihi zo lief! Maar ik neem de maxi-cosi deze keer maar wel mee bij de eerste dus vergeten konden dus niet gelijk naar huis hihi Maar laat de voetenzak erin en neem een omslagdoek mee die is wat warmer inderdaad, nou als dat nog niet genoeg is waarschijnlijk teveel als het wel mooi weer is! En inderdaad mutsje ligt ook al klaar roze off course
Coco, als het goed is is de oplevering in september, dus denk eind september verhuizen. Misschien begin oktober. Net als ik weer moet gaan werken...
heb je dab behoefte om in tijdschriften te lezen dan...ik denk dak daar dan veel te hyper voor ben...je mag nl pas met 5 a 6 cm naar t ziekenhuis zonder med. indic.
ja dat scheelt dan kun je je er een beetje op instellen he! Ik hoop gewoon dat ik helemaal niet hoef..en anders dat het niet lang duurt en ik na het douchen weer gewoon naar huis kan... Ik heb toen wel mijn gemak genomen om BV te geven beide kanten en ze zaten maar te pushen dat ik moest gaan douchen tsss dat vond ik wel irri ik heb lekker de tijd genomen voor ons meisje hoor.. douchen was toch zo gebeurd! en ik hoefde inderdaad niet langer te blijven was blij dat ik weer thuis was!
ja alleen zonneschijn heeft die al half half dat scheelt denk ik wel.. Maar inderdaad als je eenmaal over die 6/7 bent heb je daar geen zin meer in nee haha
haha sorry ik ga al weg hoor... Heb ik eens niets te doen en is het zo'n weer ja dan vliegen die pagina's er doorheen ik ga nu dus echt niet naar buiten gewoon! zo hard als het neervalt hier
Precies wat je zegt Bwtje, ik denk dat ik bij de 1e wee of bij het breken van de vliezen meteen naar het ziekenhuis moet. En dan kanhet natuurlijk nog erg lang duren. Denk dat bij 6-7cm ontsluiting m'n hoofd er niet meer zo naar staat nee. Heb ergens nnog de hoop dat de gyn as maandag zegt dat het toch thuis mag.... Het is hier echt hartstikke donker, heb gewoon de lampen aan hier. Buienradar zegt ook dat we in een rood gebied zitten (heel veel regen en onweer). Ben ook maar bij de bank voor het raam weggegaan, bij het raam zitten met bliksem is niet slim toch?
ik heb WEEEN, om de volgens mij 7 of 8 minuten, moet dadelijk weer terug naar de verloskamer, lig nu weer op de afdeling. ben benieuwd.
jeej geweldig nieuws! nu nog dichter bij elkaar en dan gaat het echte werk beginnen! zo spannend live bevalling hier haha! Ow meid het gaat nu echt beginnen voor je hoe voelen de weeen ik denk nog wel ok he?
ja met dit weer neem ik de moeite niet eens om op de buienradar te kijken! hehe maar niet bij het raam zitten nee hoezo dan? nog niet eerder gehoord namelijk gordijnen zijn hier dicht open heeft toch geen nut en lekker de lampjes aan nu..
Hee wat goed, da's al best snel toch? Fijn (tenminste hoop dat je er nogniet teveel last van hebt), veel succes hè!
Dacht dat ik dat ooit gehoord heb, niet bij het raam zitten met onweer... Kan ook zijn dat m'n moeder dat vroeger ooit zei en ik het nooit vergeten ben...