Spannend.....! Om de 7 minuten is al best snel toch? Nou, nogmaals heel veel succes meid. Weet namelijk niet of ik je voor die tijd nog spreek. Vind het trouwens echt gaaf dat je gewoon nog aan het computeren bent. Denk dat dat het laatste is wat ik wil als het begonnen is... Succes!
Nou, ik ga er vandoor. Nog steeds regen hier, maar ik denk dat het niet meer ophoudt vandaag en ik moet er toch een keer doorheen. Krokus, heel veel succes. Als ik terug kom wil ik babynieuws. @ de rest: Fijne middag en tot snel.
Krokus, grappig ja dat je nog aan de laptop zit... Neem je um ook mee de verloskamer in.. hihi. Lijkt me eigenlijk best een goede afleiding, internetten tussen de weeën door (zeg ik nu...). Ik ga even een kopje koffie maken, een wasje erin gooien en onze bange kat zoeken. Ben zo weer terug.
O ja, whahaha, wat ben ik toch dom.. Hoe ging dat gezegde ook al weer? Heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, hihi..
Super meid, ik duim voor je dat alles lekker vlot verloopt. En zeker gaaf dat je gewoon nog onlne bent hihihi Een echte die-hard!
echte weeen komen om de 4 minuten ongeveer en houden 1 minuut aan..en zolang je nog in het begin zit kun je aardig nog wat dingen doen hoor.. Ik heb toen ook nog de loge hond uitgelaten en 2 borden pasta 's avonds weg gewerkt.. Pas als je wat meer cm's hebt moet je ze echt gaan opvangen en toen ben ik dus heel het huis maar rond gaan wandelen en af en toe iets weg staan duwen Ik had na het avondeten bij eerste keer toucheren 3cm 2h later weer 3 en toen 2h nog geen cm erbij dacht ze dus toen vliezen gebroken groen vruchtwater gelijk naar het ziekenhuis en daar ging het snel om 00:50 was ze er!
nee ik heb hem nog niet gebeld, wacht eerst effe dadelijk af als ik dadelijk naar de verloskamer ben geweest, moet daar om 1145 weer naar toe, voor ctg en om te kijken hoe ver ik ben kwa ontsluiting
Ik zat ook net te denken, de was kan wel even wachten (koffie niet trouwens.. loop de hele tijd te gapen). Krokus, lig je nu met meerderen op een kamer? Ben me helemaal aan het voorstellen hoe je daar ligt hihi.
ik ben benieuwd ja hoop dat je al wat ontsluiting hebt..! Ik denk ook niet dat een laptop mag in de verloskamers nee haha wel dan? Nou hier regent het zo hard en onweer dus ga de fiets niet op vooral niet met mun kleine meid zelf kan ik het wel zonder onweer maar dan moet het iets minder had regenen hoor! coco dan ga je na het nieuws..dan hebbie nog ff tijd zo snel zal het niet gaan hihi
Wat gek, hier doen ze inleiden op de verloskamer en kom je niet af zonder baby. Ook wat dat heen en weer gedoe. Wel heel erg spannend hoor Krokus!
Er was wel tv op de verloskamer hier, ik denk eigenlijk dat een laptop ook wel zou mogen. (Als er draadloos i-net is natuurlijk, weet ik eigenlijk niet.)
ik lig op een twee persoonskamer met een vrouw die net is binnen gebracht, ze is net bevallen van een zoontje Sjuul. Ze is wel kei en kei moe, dus gaat effe slapen, beeb van hun is echt een poepie, echt heel lief. Mijn gyn is net ook geweest en ik zei dat het nog niet veel pijn deed, toen zei ze, wacht maar dat gaat echt nog wel pijn doen hoor. nou lekker dan, lekker positief, hhahahah.