ik zie het al voor me komt het kindje eraan roep jij doe us ff normaal droog dat kind eerst eens fatsoenlijk af en leg hem dan maar neer hihi Nee joh daar heb je weinig tijd voor om over na te denken..het ligt erop word door alle handen die er maar zijn afgedroogd zodat het kindje zo min mogelijk afkoelt..en lekker bij jou kan liggen Dat is echt seconden werk hoor
als ik het zo op tv zie denk ik ook van getsie maar denk dat je op dat moment niks kan schelen en dat je alleen maar blij met dat het eruit is en dat je je kindje in je armen kan sluiten...
ja het is ook een soort badcape inderdaad maar ik zweer toch dat er een andere naam voor was.. iemand? en ach je weet wat ik bedoel hihi die hebben wij in het begin bij sem veel gebruikt..
hier staat nu ook alleen de droger aan wasmachine gaat pas aan als die klaar is.. doe nu wel extra voorzichtig met onweer! Normaal bij 30/40 graden wasjes gaan ze samen aan maar hij moet nu op 60 dus dat trekt ie sowieso waarschijnlijk niet.. en heb geen zin om stoppen te vervangen nu
Hallo, Hier even snel een berichtje van mij. Ik kan mijn draai niet echt vinden, heb sinds een uurtje hevige krampen, maar er zit nog niet echt regelmaat in. Het trekt helemaal naar mijn benen. En heb last van hele harde buiken. Ga zo maar ff een warme douche nemen om te kijken of het aanhoudt of niet.
Toen wij in ons oude krakkemikkige huisje de elektriciteit vernieuwden, hebben we zo'n mooie stoppenkast met van die schakelaartjes gekregen... Lekker makkelijk! We hebben geen droger... past nergens in ons huis: wordt nog wat straks. We hebben namelijk ook geen kamer 'over', dus constant was hangen in de slaapkamer of in de woonkamer... (als het niet buiten kan, zoals nu...) Je mag zeker vast ook niet strijken met onweer, toch?! Stel je voor dat mijn strijkbout ontploft! :-D Mooi excuus....
ow ja das wel minder konijn nee ben blij met mijn drogertje hoor! Maar hier is de stoppen kast ook raar verdeelt hoor, maar hij kan het aan zolang je weet wat je moet aanzetten haha Ik vind het zonde van het geld want het zal een aardig zakcentje kosten hier om dit te vervangen/uit te breiden en toestemming vragen etc.. das ook mooi voor de volgende, grote bedragen geven we niet meer aan dit huisje uit!
spannend! misschien wel been weeen! hey dames onze maand is nog niet begonnen he nu niet allemaal ineens aan de gang gaan hoor!
Hier is alles helemaal tot rust gekomen, dus ik voorspel de 42 weken wel vol te gaan maken hoor! Kyansa: sterkte met de pijn! Gek eigenlijk: dat je pijn kan hebben en toch een soort van blij mee kan zijn... Zou gaaf zijn als het doorzet!
Hier eigenlijk altijd gelijk een rose baby, geen gekkigheid op dat gebied meegemaakt en van het nat weinig gezien. Terwijl het op je buik ligt gaan anderen al drogen Op onze Hyves staat de 1e foto van onze jongste, net een paar seconden eruit, is toch prachtig
ja die had ik gezien inderdaad ook helemaal puntgaaf! en geweldig om te zien zeker binnenkort mogen we dit allemaal aanschouwen hmmm bah kreeg net een politie sms meisje aangerand bij de karel martelweg bij die school daar.. met dit weer? jeetje doe het dan bij zon haha nee verschrikkelijk natuurlijk !
Even een snel berichtje... Kyansa... hoop dat het weeen zijn voor je! Krokus, succes meid! Ik met een half uurtje naar het ziekenhuis toe, moet ik om half2 zijn, zal wel niet eerder dan half 5, 5 uur weer thuis zijn en zal dan verslag uitbrengen. Duimen jullie voor me dat ze me gaan redden!?!?!?!?!?!?!? Tot snel!
succes meid! ben ook erg benieuwd hoe het bij jou zal gaan lopen.. straks einde van de dag hebben we er ineens 4 baby's bij hier zul je zien !