succes esje ik duim voor je! ik ga dr ook weer eens vandoor krijg straks een vriendin op visite dus ben r misschien vanavond pas weer hopen op veel babynieuwd dan maar!
alle dames succes! Hier flink aan de diarree en misselijk.. misschien een voorteken? Weet niet of ik veel zal komen vandaag, ga nog even in bed liggen met een boekje..
oei oie wat spannend is het hier zeg de kleine hier is weer druk. en hier ook aan de racekak en ook niet echt lekker af en toe een harde buik dus ik ga op de bank liggen tv kijken.... me laptop doet het weer niet dus ben wat minder vaak online al hoor ik wel via de pc als er weer een nieuw berichtje is dan kom ik wel weer even spieken (hoezo verslaafd) haha maarja tis ook zo spannend Zet um op meiden aan einde van de dag wil ik graag beeb nieuws lezen
Hier ook diarree en misselijk en zo slap als een dweil... lig nu op de bank wat dingetjes te kijken (heb geen tv, dus kijk op laptop naar uitzendinggemist, maar er is niets meer!)
Nou, ik ben toch maar even boodschappen enzo wezen doen, door de regen met mn fietsje, bah. Ook nog foto's opgehaald bij de Hema en nog een rondje centrum gedaan. Toen ging ik fruit halen bij de groenteboer; lekkere appels, nectarines en frambozen, en toen zag ik ananas liggen. Heb er één meegenomen, niet om iets op te wekken hoor, maar ik hoorde jullie er van de week zo over en toen ik em zag liggen kreeg ik trek. Maar ik heb zo'n ding nog nooit vers op, weet niet eens hoe ik hem moet schillen/open maken...? Op de terugweg regende het nog harder, en ik hoorde ook onweer in de verte dus ben maar snel doorgefiets. Zit nu met nat haar achter de laptop, met een BonBonBloc als troost voor dit slechte weer, haha. Ga nu even bijlezen, ben benieuwd of er al nieuws is.
O wat spannend! Succes Krokus en claudia! En voor mensen met diarree en overgeven: als je wilt bevallen dan komt het goed uit. Diarree kan de weeën opwekken (en ik kan het weten, gebeurde bij mij vorige week ook). Maar het heerst inderdaad, in mijn familie kun je een heel 'spoor' volgen van mensen die met elkaar in aanraking geweest zijn. Enne...ik kon er echt niets aan doen dat ik zo moest lachen toen mijn man uit bed viel. De vorige keer zakte die met bedbodem en al door het bed heen en nu in de eerste nacht op klossen haalt 'ie weer zoiets uit. Ik krijg alweer helemaal de lachkriebels als ik daar aan denk! Ow...moet er van poepen... Hier overigens ook veel regen, bah! Heb vanmorgen mooie nieuwe plantjes gekocht voor in huis en ik wilde nog wat mandjes halen om wat spulletjes in op te bergen. Maar ik had geen zin meer. Linda221 en ik zijn nu ook buddies! Ik ga zo even stofzuigen, tot straks!
Flanellen luier? @ Kyansa: Oeh, voor jou ook spannend, ik hoop dat er snel regelmaat in komt en dat het doorzet. Moet je wel snel nog 38 berichtjes posten, want je zou toch met 250 berichtjes gaan bevallen? @ Konijn: Wij hebben ook geen kamer 'over' en ook geen droger. Als hier de was niet buiten kan, hang ik een rekje aan de deur van de keuken/badkamer. Daar hangt het niet in de weg. @ Esje: Ik duim voor je! @ Claudia: Succes.
***inbraak**** ik (en een aantal andere as juli mama's) lezen hier bij jullie een beetje mee en nu las ik het stukje over je pasgeboren kindje die vies is en op je buik ligt..... nou dat vies valt over het algemeen wel mee en als ze zo op je buik liggen kijk je daar ook niet meer naar,Ik vond het heerlijk toen ik mijn oudste zo op mijn buik kreeg..dat is zo'n intens gevoel dat wil je niet missen..... De tweede werd met keizersnede geboren en was even twee tellen te zien en daarna weg en ik kreeg haar aangekleed en gewassen weer te zien nou dat heeft best veel moeite gekost om aan haar te wennen.....dus nu bij de derde wil ik graag dat hij als ik op de kamer kom lekker bloot bij mij kan komen liggen....en niet gewassen wordt maar nog gewoon lekker ruikt naar baby en naar mij....het valt wel mee hoor die viezigheid.... meiden die aan het rommelen zijn sterkte en veel succes.... gr heidi ****uitbraak***
Even een vraagje. Hoeveel groeit een baby nog in de de laatste 3/4 weken van de zwangerschap? Want als de mijne nu al 3400 gram weegt, wordt het zeker geen kleintje, toch?
Ik heb zonet het verhaal over de oorzaak van Nick's overlijden geplaatst bij echo's en onderzoeken. Degenen die het willen lezen kunnen het in dat topic lezen. Heb het met opzet niet hier geplaatst want ik kan me voorstellen dat sommigen van jullie het pas na de bevalling willen lezen.