ach ja weet je,wat somiggen al zeggen hormonen spelen bij mij ook een grote rol,en ieder heeft weer een andere manier,van dingen zeggen en dat moet ik accepteren hoe moeilijk ik dat soms vind,
Dat is wel heel herkenbaar... Maar vergeet niet: soms is het best moeilijk om iets te typen precies zoals je het bedoelt, je ziet geen gezichtuitdrukking, je hoort geen toon in de stem, etc. Dus dan kan er inderdaad soms iets heel rot overkomen... Probeer je er maar niet te veel van aan te trekken en lekker samen met ons te genieten van je zwangerschap!
ja idd,dat is weer het nadeel van internet,dat je niet kan zien hoe en wat,en we moeten mekaar ook nog leren kennen,komt vast en zeker goed
mijn foto komt ook nog, moet er wel eerst nog even eentje maken. En over hormomen gesproken, het is misschien slecht. Maar zo nu en dan ben ik gewoon op zoek naar iets waarmee ik even chagerijnig kan doen tegen me man. Wil dan gewoon even zeuren, maar ook geen ruzie. Als ie zich dan echt rot voelt door mijn opmerking vind ik het dan toch wel weer zielig.. wat ben ik toch een
Hoi Derona.. Ik begrijp het wel hoor meis! En idd die rot hormomen hahahhahaha Ik merk vanmezelf dat ik vrij weinig hebben kan Ben zo snel op me K*t getrapt niet normaal meer Ben super misselijk bah bah. Vind het voor Bullet (me hond zo zielig) beest loopt me soms in de weg Doet niks ..... Moet ik een beetje opletten
Jeetje, Ben een ochtend niet geweest en er is een hoop gebeurd. Ik ben blij dat Derona blijft. Meid, ik kan het me inderdaad voorstellen. Een tip, lees alles op een vrolijke toon (als dat lukt). Dan zie je dat iedereen het positief bedoeld. Ik had de opmerkingen over jouw buik ook niet zo opgevat als jij, maar toen jij het weer verwoorden dacht ik, ja..... wel een beetje bot. Maar ik weet zeker dat de dames het absoluut niet zo bedoelt hebben. Ikzelf heb (nog) niet zo'n last van stemmingswisselingen (Of mijn man durft het niet te zeggen ) Maar lijkt me inderdaad wel lastig voor jezelf en je omgeving. Wel heb ik altijd last als ik ongi ben. Dan voel ik me ook zo down. Ben blij dat (als alles goed gaat) voorlopig weer even uit blijft. Ik ben in ieder geval blij dat het is uitgepraat, want we hebben elkaar nu hard nodig. X
Welkom meid, Fijn dat je alweer zo snel zwanger bent. Doe lekker rustig aan en laat het maar over je heen komen. Probeer er een beetje van te genieten. Hoop dat die roze wolk snel langs komt vliegen.
Hey wou gewoon ff zeggen dat je je niet te snel ongerust moet maken. Ik heb vorige week beetje bruinverlies gehad, de volgende dag bij de gyne zagen we een mooi hartje kloppen. Maandag heb ik wat roder bloedverlies gehad (bij het afvegen). Gelukkig kon ik gisteren ook terug naar de gyne en heeft gekeken met de echo en alles was nog in orde met het vruchtje en het hartje klopte nog steeds. ben me er ook bewust van dat het nog steeds kan mis gaan hoor maar een beetje bloedverlies wijst dikwijls op innestelingsbloed. (zei de gyne toch). Dus kop op meiden! Houd het hier positief!
nou voor de gene die het willen weten .. heb maar ff snel een foto geplaats hahaha is er een met de kids zo dra mij mobile foon terug is ,,, maak ik wel een foto van mij buikje ... verder heb ik op de laptop weinig fotos staan ,. maar dat komt wel goed in de loop van de 7 mnd ...en de rest natuurlijk gezellig dat je blijft meis ... ik vind dat je onwijs leuke en gave fotos er in heb staan en je buikje erg mooi is
hallo allemaal wie is er ook zo moe net als mij is er wat tegen te doen? ben lichamelijk niet echt moe maar mijn ogen die vallen gewoon dicht af en toe nou hoor het wel
Ik ben blij dat de stemming hier weer positief is. Ikzelf maak me ook af en toe druk, maar waarom zou je, als daar helemaal geen reden toe is. Ik probeer dan nu ook zoveel mogelijk aan de leuke dingen te denken, en niet aan dat het mis kan gaan. Kop op meiden, we moeten nog 8 maanden met elkaar door één (forum)deur. Laten we elkaar niet bang maken maar elkaar juist moed geven en positieve verhalen vertellen. Liefs!
oke thx derona als ik de kans krijg ga ik dat doen maar heb 2 hummels hier rond huppelen 1 van 7 en 1 van 3 en die jongste wil nie meeer slapen dus word moeilijk...maar gewoon lekker op de bank hangen is ook een optie