Heel veel sterkte met je lichamelijk herstel en bovenal natuurlijk het verwerken van jullie enorme verlies. Je bent een schat dat je ons niet ongerust wil maken.
oohh lekker bon bon bloc heb je wel verdient! Hier zul je ook net zien dametje ligt in bed begint de zon te schijnen ja nu kan ik niet meer weg he :S zucht
Ik las dit : "Je baby neemt snel in gewicht toe. Deze laatste vier weken kan de baby wel een kilo groeien." Ik hoop dat het niet waar is......4400 gram Gelukkig staat er "kan"
ja de laatste weken kweken ze inderdaad het babyvet zo'n 200 gr per week! Hier kan ik het wel gebruiken madam was bij 36 weekjes nog maar 2360 gram dus babyvet kom maar en ipv aan mij graag aan de baby nu!
haha uhmm denk denk ja volgens mij zit er waarschijnlijk wel een juist antwoord bij maar zit er iets anders in mijn hoofd haha kan ik ook niks aan doen
In antwoord op de ananas: ik heb hier al een hele week een meloen liggen, maar nog niet de moed gehad om hem met een keukenmes te lijf te gaan! Ik las hier gisteren dat er heel handige apparaatjes bestaan om een ananas te 'slachten'! Misschien een tip... Ben moed aan het verzamelen om op te staan van de bank en de post te halen die net door de brievenbus gegooid werd... Is dat herkenbaar of ben ik zo'n lamzak?
haha konijn ik ken het gevoel heb er vandaag ook een beetje last van heb geen zin om de vaatwasser te doen ik zit de afgelopen 3 dagen aan de aardbijen heeeeeeerlijK!
Ik heb net 15 min moed verzameld om de afstandbediening van de tv te gaan halen. Zat naar tennis te kijken. Das ook lamzakkerig..
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar een beetje onzin om zo'n apparaat te kopen voor die ene keer dat ik een ananas wil 'slachten'. (om maar met jouw woorden te spreken.)
ja dat is wel heel lui hoor misschien komt de post vanzelf of toch maar eens een hond aanschaffen dan dat scheelt ook Maar inderdaad wij hebben zo'n apparaatje zonder zou ik er nog niet eens aan beginnen haha wat een werk lijkt me dat maar wel lekker hoor!
het is een heel simpel ding van een paar euro en ligt meer in de kast dat klopt maar als je hem hebt is het toch wel een uitkomst op zo'n moment vooral met lekker weer en veel bbq's
pfff belt er net een muts van de veronica gids...blablablablabla aanbieding zus en zo! en bijna geen adem pauze he vind het wel knap van ze hoor.. Dus ik hoor een bijna soort moment van stilte en zeg mevrouw ik heb al een gids en hoef er echt niet twee dank u.. Ok wens ik u een fijne dag en bedankt maar weer! Heb geen gids hoor want dat gebruiken we toch niet, teletekst werkt hier ook errug goed hoor
hihi blijken we ineens allemaal in de buurt te wonen van elkaar grappig word een makkelijke meeting zo voor jullie ik moet zeggen dat er tot nu toe maar een lui meisje in mijn buik zit..echt bewegen doet ze niet echt of ik ben het alweer vergeten..