Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

Nee, het is moeilijk :( Een keuze voor jezelf maken is één ding, maar overheidsbeleid moet met meer rekening houden inderdaad. Ik kom er niet uit.

Ik ga maar even gewoon genieten van mijn kindje dat me nu misselijk aan het shaken is en de grote problemen vergeten... :-&

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja wie weet hihi ben ook erg benieuwd denk anders dat ze nog wel online was geweest hoor...
    om 12.45 moest ze aan de ctg neem aan dat ze daar toch niet nog steeds aan zit of wel?
    of misschien nu net er vanaf haha we horen het wel ook de buddy is niet online toch?
    spannend spannend!

Hopelijk gaat het snel voor dr en allemaal goed natuurlijk!

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik geloof dat Bianca haar buddy was toch? Maar die zou vandaag ook weinig online zijn had ze gezegd.

Het blijft nog even spannend dus.

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja daarom en dat kan natuurlijk niet he allebei niet online buddy had vandaag heel de dag thuis moeten zitten hoor hahahaha

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    :) forumdienstplicht.

6. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb helemaal geen boxpakjes: is dat erg?

En wat is handiger (als het wel erg is ;)): een pakje met lange mouwen/benen of met korte? Geen voeten sowieso: we zijn van de blote voeten namelijk...

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb de laatste 2 weken zoveel last van opvliegers en zweetaanvallen, vooral snachts. Vraag me af hoe dat komt. Ik lees het wel eens maar alleen bij na de bevalling. Nog meer die daar last van hebben?

8. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Pakjes met voetjes eraan vast vind ik een ramp Konijn! Dan ben je de voetjes kwijt ;)

Maar verder lange mouw hoor, het is wel zomer straks (hopen we dan maar), maar ik ben van de lange mouw ;)

9. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Hallo, zeg! Kijk ik een paar uurtjes niet, moet ik alweer meer dan 15 pagina's bijlezen! Stelletje fanatiekelingen! :)

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    pff ben echt te lam voor woorden. Komt ook door het weer denk ik (beetje benauwd hiero)..

ga nog maar wat strijken.. :rolleyes:

11. Konijn

Konijn Niet meer actief

Kijk! Ik weet dat je ervaring hebt, dus ik ben geneigd je advies per direct op te volgen... ;)

Maar kun je me evengoed wel nog even uitleggen waarom? Ik ben zo bang dat mijn kindje wegstoomt straks is haar kleertjes. :rolleyes: Het wordt namelijk best warm bij ons boven...

Ik merk trouwens dat ik zelfs in de uitverkoop nog veel te veel geld uitgeef... :oops:

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    met het benauwde weer zoals gister en nu ga ik ook wel zweten verder zover ik weet geen opvliegers hier had ik bij de eerste wel vooral in het begin..

Krijg een beetje dejavu gevoel, bij Sem stond er file van de oranje voetballers die net gespeeld hadden :confused: en nu zitten we in het EK straks! Gelukkig was er maar 1 rijstrook open de andere was afgezet en daar hebben wij mooi gebruik van gemaakt anders stonden wij dus in die file he!!

13. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ehm... misschien een stomme vraag, maar wanneer begint het EK dan?

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Heb ik ook af en toe last van, zeker met dit benauwde weer. Had een maand geleden ook hartkloppingen in bed, die zijn gelukkig weg. VK zei dat het normaal was omdat je zoveel meer bloed rond moet pompen

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik dacht dat een boxpakje altijd met van die voetjes waren? Ik heb ook dingen zonder voetjes, maar die noem ik gewoon pyjama.
    Maargoed, ik heb dus van alles wat... Met en zonder voetjes.

Waar is een boxpakje eigenlijk voor? Gewoon wat wij als grote mensen als huispak aanhebben zeg maar op een luie dag?

Ik ben trouwens nog even lekker crea bezig geweest. Babyfoto van mijn man, van mijzelf en de echofoto van de baby zitten nu eindelijk in de lijstjes. Met mooie letters erboven geschreven: 'papa', 'mama' en 'ikke', en die staan nu dus boven het hoofeinde van het ledikantje. Staat erg lief.

16. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hartkloppingen en weinig adem heb ik wel, maar zweten niet (alleen in bed nu, door mijn superhandige, maar vervelende waterdichte molton). Lijkt me erg vervelend! Heb je al zo'n onhandig lijf en dan ook nog opvliegers...

17. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik ben lekker decadent bezig, mag een nieuwe auto uitzoeken van de baas :)

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik geloof 7 juni. En dan moet Nederland de eerste wedstrijd op 9 juni.

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik heb trouwens van alles gekregen aan boxpakjes, pyama's met en zonder voetjes. Kijk wel wat het handigste is op het moment zelf. Ligt denk ik ook aan het kindje, wat die fijn vindt.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik snap je verhaal niet zo goed bwtje... wanneer stond er file? Toen je voor de bevalling naar het ziekenhuis moest of iets?
    Begrijp er niks van of ben ik nu weer blond bezig?

Deel Deze Pagina