Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

@ Coco: geen idee waar boxpakjes voor zijn, vandaar dat ik ze nog niet had denk ik... :rolleyes: Maar mijn moeder vind het zielig om een babytje meteen in kleertjes te hijsen, dus misschien is het omdat het lekker zacht en eenvoudig zit? Dus inderdaad een pyama/huispak idee... Huispak heb ik niet hoor, daar gebruik ik mijn pyjama voor op een luie dag! ;) Vroeger deed mijn moeder mij van die voetenpakjes aan, dus dacht ook altijd dat dat het enige was, maar ik zie ze op internet zowel met als zonder voetjes... Zonder lijkt me handiger. Voeten moeten luchten! ;)

Maar goed... nog steeds geen idee of het handig is om er nog wat van te kopen... :rolleyes:

xxx: leuk een nieuwe auto uitzoeken die je baas betaalt!

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zo dat is zeker luxe zeg!

Ek begint 09 Juni speelt holland de eerst wedstrijd als ik het goed heb!

Dus ja zul je zien dat ik dan mag he hahaha :)

Kreeg net een mail over mun sokjes ik vroeg of dit de kleinste maatjes waren, die zij had wel..
    wat bleek nou is ze zelf volgende week ook uitgerekend van een 6 ponder hihi
    maar ja de sokjes zullen sowieso wel groot zijn bij zo'n kleine frummel..

Maar vond het wel grappig :)

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Heb keuze uit vier, wel lastig hoor: ga ik voor stoer (BMW) of voor een degelijke gezinswagen (Toyota).. :)

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Konijn: Ik ben het wel een beetje met je moeder eens hoor. Ik heb hier een paar van die zachte Nijntje pakjes van Prenatal en van die zachte Hema-pakjes. Lijkt me inderdaad lekkerder zitten voor een baby in het begin.
    Ik heb ook een spijkerbroekje, maatje 56, o zo stoer, maar niet iets voor de eerste dagen lijkt mij.

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik was onderweg naar het ziekenhuis toe ja en toen was het dus file met allemaal oranje fans die op weg naar huis gingen maar dat kwam ook nog eens door de rijbaan die afgesloten was en ik woon echt dichtbij het ziekenhuis wel wat hobbels onderweg maar ok!
    Maar doordat hun die baan dus niet over mochten gaan konden wij dit dus lekker wel :D en was ik alsnog snel er doorheen! hihi

Is natuurlijk ook 2jr geleden en het is om en om he!
    dus wie weet nu weer maar hopelijk gewoon thuis hoor ;)

6. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb zoooooon hekel aan voetbal... Wat dat betreft hoop ik dat ik in mijn kraambed lig dan en alles legitiem aan me voorbij mag laten gaan! ;)

We hadden bijna een oranje kaartje uitgezocht, maar toch maar niet gedaan om niet van extreme oranjesentimenten beticht te kunnen worden...

Maar iedereen is wel altijd gezellig met voetballen... dat is op zich wel leuk natuurlijk.

Doe mij maar Tour de France... (Wielrenners hebben trouwens veel mooiere benen!)

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Oke bwtje, ik begreep niet zo goed of het nou tijdens de bevalling was of niet, maar wel dus.

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Ik heb ook een hekel aan voetbal, mijn man niet. Hij is blij, gaat lekker veel kijken. En strakt met de olympische spelen, kan hij snachts eruit om te gaan voeden, ha ha

9. Konijn

Konijn Niet meer actief

Dan ga ik misschien toch maar wat kopen... in ieder geval voor de eerste week. Ik heb nu eigenlijk alleen maar jurkjes en leuke broekjes met shirtjes, dat is dan denk ik wat te 'opgepriekt'...

10. Konijn

Konijn Niet meer actief

Die van mij kijkt nooit voetbal, dus ik rekende mezelf al gelukkig... Blijkt het bij het nationaal elftal iets anders te liggen... ;)

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

Persoonlijk koop ik geen t-shirtjes voor een kleine baby, maar als het echt zo bloedheet kan worden bij jullie binnen (wij hebben een koel huis, dat scheelt) dan zou ik kiezen voor alleen een rompertje.

Je hebt ook rompertjes met mouwtjes, dan hou je 1 laag kleding, ipv dubbel, dat maakt het vaak zo warm :)

Verder voor buiten heb ik liever een bedekte huid ivm zon, ook al gebruik je een parsol ofzo, toch heb je af en toe zonnestralen in de kinderwagen en dat huidje is nog zo teer.

Dus gewoon dunne kantoenen kleertjes met lange mouw, bij hitte lekker alleen een romper.

Maar, er zijn er hier meer die al meer kinderen hebben, iedereen doet het echt anders.

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook geen voetbal!

Maar mijn opa zal wel balen als ik rond die tijd beval want die wil alles volgen..dus die zal wel op een schopstoel zitten dan..
    maar kan me weinig boeien..
    als NL er zo uit ligt is dst ook zo voorbij natuurlijk :)

Heb wel een rompertje met mijn eerste EK gekocht kijk daar gebruik ik voetballen dan weer wel voor :D

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Konijn: Hier ook absoluut geen voetbalfan, maar EK en WK vind ik altijd wel leuk. Soms moet ik dan werken (ik werk in een cafe), maar als ik vrij ben zit ik dan ook wel in de kroeg hoor. Gezellig met zn allen, heeft altijd zo'n leuke sfeer, zeker als we eens een keertje de poule doorkomen.
    Dit jaar kijk ik waarschijnlijk thuis, want tegen de tijd dat het begint sta ik op springen, ga dan niet in een overvolle kroeg zitten.

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Opa van bwtje: "Pers nou verdorie eens door, ik heb niet de hele dag de tijd, voetbal begint over 10 minuten!" :D

15. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    @ konijn: die zachte pakjes van de Hema zijn er ook in overslagmodel, dat was mij aangeraden zodat je niet over het hoofdje hoeft te trekken.

16. Konijn

Konijn Niet meer actief

Wel spectaculair als je vliezen breken tijdens een doelpunt! Zal er dan om spannen waar de meeste aandacht naar uitgaat... ;)

De sfeer lijkt me wel gezellig dan inderdaad, daar zou ik ook wel voor kunnen gaan (en het voetbal dan voor lief nemen...). Mijn man vertelde dat hij 'vroeger' altijd met zijn beste vriend in een café naar de wedstrijd ging kijken, om dezelfde reden inderdaad. Op de een of andere manier werkt het wel een soort 'verbroederend'.

Maar dat oranje is ook zo lelijk! ;)

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bwtje: Wanneer was 2 jaar geleden het WK dan precies? Is er ook een kans dat je kindjes op dezelfde dag jarig zullen zijn?

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik ga de ananas maar eens slachten, misschien tot vanavond.

19. Konijn

Konijn Niet meer actief

:confused: Daar zeg je wat... daar heb ik helemaal niet over nagedacht: ik heb ook alleen maar rompers die over het hoofdje moeten... :(

Heb ik toch nog wat te doen van de week...

Geniet van je ananas! :-D

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Zo ben effe bezig geweest en meteen weer tig pagina's erbij.. hihi. Zal wat zijn voor degene die alleen vanmorgen effe geweest zijn... :confused: .
    Twee collega's komen zo kopje thee drinken (of wat anders dat weet ik niet..), dus nog ff geen tijd om te reageren.

Ben wel benieuwd naar Krokus.
    En is Vlademira al geweest vandaag of heb ik dat gemist?
    En is Claudia al terug van de gyn?

Deel Deze Pagina