Nou ga es wat doen, dit kan zo echt niet. (Ik lig zelf weer in bed, dus ik geef niet het goede voorbeeld )
Die van mij redeneert zo: we gaan pas om half 10 en moet mijn hoogzwangere vrouw toch nodig naar bed om te slapen... Tja... hij laat mij natuurlijk in mijn eentje achter, niet met kids enzo. Ik snap het wel hoor, dat ze wat gaan drinken en het is ook wel ok. Maar ik merk dat ik het meer prima wil vinden dan dat ik het in werkelijkheid vind. Eigenlijk ben ik een beetje jaloers en wil ik dat hij uit zichzelf bedenkt om lekker thuis te blijven, omdat ik al steeds de hele dag alleen zit. Maar ja, dat vind ik eigenlijk dan weer een beetje zielepotig van mezelf... Pfff! Coco: klopt de maat van de meetlint dus niet? Als je hem ook gekocht hebt 'voor de mooi', zou ik hem gewoon ophangen. Als het vooral echt om te meten bedoeld was, zou ik hem terugbrengen denk ik.
ik kan best luisteren hoor! maar nu is cellie ineens stil erg gemeen hoor! en een hoogzwangere vrouw zeurt nooit hoor dames! dus jullie staan in je volste recht hihi
Herkenbaar! Maar volgens mij zit het er ook in dat mannen er gewoon verder niet over nadenken... Dat is hier in ieder geval zo, volgens mij (hoop ik). Hij heeft er gewoon een iets te simplistische kijk op dat er straks gewoon véél minder kan en dat òf de een wat kan doen, òf de ander en niet meer tegelijk. Overigens vraag ik me af of ik mezelf er straks toe kan zetten om in mijn eentje op de fiets te stappen (ik had het samen fietsen wel echt nodig om gemotiveerd te blijven). Is dit je eerste kindje ook?
Wij eten zo'n familiepakket, er was een nieuwe japanse noodles. Ik ben het nu alvast aan het maken want ik moet zo naar zwemles met m'n dochter. En dat duurt tot 18.15, dus dan heb ik geen zin meer om te koken.
@Bwtje; Imps & Elfs @Konijn; half 10 is idd al jou bedtijd (of forumtijd ), maarre dat drankje is dat dan met alcohol? Wat nou als jou bevalling vanavond laat inzet en hij zit in de kroeg aan ze zoveelste gezellige drankje? Geloof dat ik er niet blij mee zou zijn eerlijk gezegd. Wij zijn soms net klonen hoor, moet ik eerlijk zeggen Al ga ik (eerder als manlief trouwens) ook wel is een avondje op stap met vriendinnen, maar dan is het wel een gepland avondje, als je begrijpt wat ik bedoel
@ Kyansa: Als hij dat echt allemaal fanatiek gaat doen dan is ie nooit meer thuis joh. Het lijkt mij een beetje te veel van het goede... @ Konijn: Nee, de maat klopt dus niet. Nou is het een meetlint van stof, dus als ik er aan trek wordt ie langer. Zou er eigenlijk een gewichtje onder moeten hangen, zodat ie klopt, hihi. Maar ik heb em dus vooral gekocht voor de leuk, maar wil dan wel graag dat ie ook klopt.
Ik was al aan het typen......wie zeuren WIJ!? Meeveren zeg ik altijd tegen mijn man, van KLUUN geleerd
Wij eten spekpannekoeken! Ook lekker gezond Met het gezellig wat gaan drinken is het trouwens net zo: hij gaat met twee vrienden, die allebij inmiddels al kinderen hebben. Die vrouwen zitten dus ook alleen thuis. Terwijl we vroeger met z'n allen gingen. Blijkbaar is het vanzelfsprekend dat de mannen dat blijven doen en blijven wij automatisch thuis... En we hebben een tamelijk geemancipeerde vriendenkring, dus daar ligt het niet aan... Ja, ok, we kunnen als vrouwen tegelijkertijd ook gezellig bij elkaar thuis gaan zitten tegelijkertijd, maar dan is het weer zo'n theekransje en daar zijn we helemaaaal niet van. Tja en ik ga er in mijn eentje als enige vrouw ook niet tussen zitten in de kroeg (inmenging in een 'mannengebeuren') met mijn dikke buik en een cola'tje (hoewel ik er wel zin in heb).
@ konijn, ik heb hem er wel op aangesproken en toen zei hij, nee joh tuurlijk niet schatje, we stemmen de tijd wel op elkaar af. Ik vroeg nog zien we elkaar dan nog wel. Ja tuurlijk zien we elkaar nog....Euh ja in bed zeker.... Ik heb al een dochter van 6 en toen die net geboren was, had ie alleen maar tijd voor z'n werk, 's avonds en in het weekend. Op een gegeven moment was ik het zo zat, toen heb ik de kleine in wipstoel en al op z'n buro gezet, zo alsjeblieft, ik ga de stad in...Mazzel. Dat heeft wel geholpen hoor.
Ik ga nu toch even afsluiten hoor, krijg echt tuutogen van de laptop. Eens even kijken hoe lang ik zonder jullie kan. (tot over 5 minuten...?) Doei...
Haha... het is niet zo'n zuipschuit hoor! :-D Veel verder dan drie biertjes (dan wel van die speciale) komen ze niet hoor... en ze sluiten om een uur of één uiterlijk. De enige 'last' die ik ervan zal hebben is de lucht... Lijkt me trouwens wel humor om hem in de kroeg op te bellen dat z'n dochter eraan komt!