ZO ik heb de vaatwasser weer aan het werk gezet! ben wezen plassen en gelijk maar die scheerhaartjes van meneer uit de wasbak gehaald en gepoetst zelf ziet die dat toch echt niet op de een of andere manier hehe Lekker drinken voor mezelf gepakt met ijsblokjes want verga hier.. En ga nu een zittend werkje doen op mijn gemak met de laptop naast me haha hoef ik ook niets te missen.. De kamer is opgeruimd de wasmand is leeg, de keuken blinkt de ramen zijn gedaan dus ook wel eigenlijk hoef ik geen schuld gevoel te hebben toch? hihi
Jullie lezen trouwens helemaal over mijn andere berichtje heen, dat mijn jongste frummeltje van 15 maanden voor het eerst met ze grote zus alleen op pad is.... :-k
Haha! Dat was wel een zeer adequate en goede actie dan! Schijnbaar is het toch nog niet zo vanzelfsprekend dat je kinderen samen 'doet' (lekker kromme zin). Daar ben ik trouwens wel eens bang voor... dat je elkaar eigenlijk alleen nog maar in bed tegenkomt. En dan ook nog eens te moe bent om nog tien woorden met elkaar te wisselen...
Haha... dat komt omdat ik me totaal niet voor kan stellen hoe dat voelt voor een moeder, denk ik! Lekker lullig en niet-meelevend van me... Maar het is duidelijk een enorm grote stap, merk ik! Zit je nu wel rustig, of ben je je constant aan het afvragen hoe het gaat? Hoe oud is je dochter dan, die ermee op stap is?
ik had het gelezen en wou nog vragen of je het niet eng vond.. Maar ondertussen zal ze wel terug zijn 8) Hoe is het gegaan?
Dat snap ik nooit: een wasbak vol met zwarte stipjes en klodders blauw (er wordt hier gel gebruikt), terwijl hij anders blinkend wit je tegemoetglimt... Hoe kan een man dat niet zien?!
Nog 20 min en dan moeten we naar zwemles. Volgens mij hebben ze daar geen internetaansluiting, wahahaha.
jeeeeeej kijk even niet en kan weer tig pagina's erbij lezen was in slaap gevallen maar nu zit ik half slapend achter de pc kan me ogen bijna nie open houden @ cellie wat spannend zeg... wat worden kinderen toch gauw groot he
oeeeh spannend is ze nog niet terug hoe lang is ze al weg? heb je al opgebeld hihi ooohh dat zijn echt van die momenten van loslaten of niet? nou ben erg benieuwd hoe hun eerste tripje is naar de supermarkt hihi Ja imps en elfs koop ik normaal alleen in de outlet winkel hier nieuw en bijna altijd goedkoop te krijgen dus ideaal! Maar anders speur ik heel internet gewoon af hoor Op MP staat ook veel adverteerders enzo dat is ook handig zoeken! En bieden mensen ook nieuwe spulletjes aan. Maar degene waar ik het nu over had was van boys & binkies ken je die?
Ze is 12 jaar en komen net weer binnen, alles helemaal prima, en een dochter die dat héél vanzelfsprekend vind en dan nog zeggen; ja mam ik ben geen klein kind meer ! Maar ik heb weer melk in huis Zonder ervoor de deur uit te moeten, ideaal! Ja nu reageren jullie allemaal zoals ik wilde...LOL Blijven meeveren allemaal, hormonen zijn echt irritant!
whoei ik zweef lijkt wel of ik te veel gedronken heb ofzo jeetje ik ga jag kijken maarja... kom er nie achter weg de berichtjes blijven hier maar komen
Ze zien het wel, maar de wasbak is immers zelfreinigend. Als je het lang genoeg laat liggen komen er kabouters en die ruimen alles op
jezus mina jullie hebben veel geschreven ben weesten shoppen vandaag heb nu echt alles in huis wee tniet veel te reageren ben de helft al weer kwijt. ga nu me boodschappen opruimen mischien tot vanavond en anders tot morgen.