Ik blijf er altijd wel bij, ze heeft nog geen diploma's dus ik vind het eng om weg te gaan. Ze is al een keer koppie onder gegaan...
Pfffff, ben een middagje op pad en ik mag 21! pagina's bijlezen. En dan nog geen babynieuws, valt me een beetje tegen... Krokus, Vlademira, Claudia hoe is 't nou? Ik mag zo naar de VK. Denk zelfs dat ik weer een afspraak krijg voor over 2 weken. Zie echt geen enkele rede om over een week weer terug te gaan. Daarna nog ff zwemmen, en een verjaardag, dus het lijkt mij een goed plan als jullie om 11 uur vanavond weer beginnen te kletsen.
haha even reclame kan ik even were bij lezen de beeb is met der knietje mij aan het pijnigen ze denkt zeker dat ze door me navel naar buiten moet ofzo
begint hier een dametje wakker te worden begon met een wwhoeeehaaaa overduidelijk hihi en is nu undercover aan het zingen van djumbo hahaha mar ik ga pas naar boven als madam me roept.. die moet echt rustig wakker worden ja helaas in de middag wel 's ochtends helemaal niet hoor
zo madam roept nu dat ik mag komen.. en zegt nu dus hoeft al niet meer hahaha Vriendje is ook onderweg dus ga de oven zo aandoen voor de lasagna! mjam! en dan na het eten ja het is weer een zonnetje hier gaan we met sem naar de c1000 mag ze weer lekker op dr fietsje hihi dus het zal ff rustig zijn hier (denk ik) smakelijk en tot vanavond!
Zoals beloofd even een update over mijn ziekenhuisbezoek. Ik word zo wie zo volgende week donderdag of vrijdag ingeleid, dus dat is wel een heel fijn vooruitzicht moet ik zeggen! Ik had met 32 weken een pessarium gekregen omdat ik toen al aan het ontsluiten was, deze moest er vandaag uit... fijn was anders! Wat deed dat zeer, dat ding had zich helemaal vastgezogen en moest dus uiteindelijk met de tang verwijdert worden... leuk voorproefje op de bevalling zeg maar. Maar goed, ik hoop dat ze nu zoveel gewrikt en gedaan hebben dat het spontaan op gang komt. Na het eten ga ik "even" teruglezen!
Hallo allemaal,vanaf volgende week gaan ze iedere week kijken of ze mij kunnen inleiden..of ik er rijp genoeg voor ben dus ben benieuwd! Vandaag wel een hoge bloeddruk,150/100 want ik maakte me een beetje druk,ik vond het een stugge vent!echt een klootzak! en daarna 140/85 dus toen mocht ik wel gelijk naar huis!godzijdank.. Hoe is het met krokus en vlademira?
Vanaf vanmiddag niks meer gehoord van Krokus en van Vlademira heel de dag nog niks geloof ik. Ben ook benieuwd of er al babynieuws is.
Je kan duidelijk merken dat het etenstijd is en dat alle mannen thuis zijn van het werk, wat een rust hiero opeens zeg. Nou, mijn man is nog niet thuis en gegeten heb ik al. Ik voel me Remi.