Ja, inderdaad, als je al ontsluiting hebt... Wanneer ben je er dan wel rijp voor volgens hun, Claudia?
Hey Remi, mijn man is al de hele dag thuis zelfs, maar lekker aan de klus in de tuin, maar nu staat hij lekker eten te koken, de kids komen druppelsgewijs binnen hier, zo lekker asperges eten
Esje, nog max 8 dagen en dan heb je je beebjes! Claudia, waaraan gaan ze meten of je er klaar voor bent? Wie vertelde net nou over die scheerhaartjes in de wasbak?Bwtje? Vriend staat zich nu te scheren. Hij had net meegelezen. Zeg tegen hem dat ie die mooi zo zelf op mag ruimen. Antwoord: o, dat vraag ik wel aan dat meissie van 't forum...
ik vraag je dat ook wel af en toe af hoor... Denk dat het handig is om goede afspraken te maken. Manlief is daar niet zo van, hij reageert dan: komt wel goed. Met andere woorden: we zien het wel hoe het gaat... Ben benieuwd.
maar dat is het ook denk.. ons wereldje is kleiner, we zitten thuis te rommelen, kunnen minder. Ik merk dat ik dan van hem verwacht dat hij mij entertaint 's avonds. Maar na een dag werk is hij ook moe en wil hij ontspannen.
wat een rust, iedereen eten zeker mannetje staat eten te komen... Kom straks wel ff kijken, er komt toch niets op tv volgens mij
lijkt me ook! haha maar de vk zei van het moet wel effect hebben blabla..ik ben benieuwd volgende week!
Mannetje staat nog helemaal niet te koken, zit gewoon dom te zappen Moet hem toch weer achter z'n broek aan zitten. Wordt nog leuk straks Laatst zegt ie: 'ik doe toch alles wat je vraagt'. tja, maar het zou leuk zijn als je het zelf eens bedenkt voordat ik het vraag Hoe doen jullie dat? Denkt hij echt zelf aan alles?
Hier moet ook alles voor gekauwt worden, bij wijze van spreken Hoop ook dat dat straks veranderd. Bedoel is lief dat ze doen wat je zegt, maar is fijner als ze zelf ook dingen zien.
Haha, wat grappig om alles bij te lezen, gaat lekker snel. Dit forum was al verslavend maar zo helemaal! Die van mij kwam 2 weken geleden nog dronken thuis... Ik was echt pissig, hij had er helemaal niet bij nagedacht dat de bevalling wel es zou kunnen beginnen... Nou drinkt hij meestal best wel flink, kan op een "gewone" avond zonder bezoek ofzo rustig een fles wijn alleen leegdrinken. Nu doet hij het iets rustiger aan, maar leuk vind ik het niet. Nou kan hij er wel redelijk goed tegen. En ik heb ook geen zin in een alcoholwalm als ik moet bevallen (sowieso niet trouwens). Maar wil hem ook weer niet alles afnemen. Bwtje, over welke site heb jij het, met die 50% korting deze maand en zonder portokosten? Esje, lekker vooruitzicht dat je over een week aan het bevallen bent of misschien wel eerder... Claudia, Vanaf volgende week, en dan kijken ze 1 x per week of kijken ze het van dag tot dag? Wat vind je er zelf van? Wel irritant zo'n botte hork als gyn... xxxxx1974, eigenlijk denkt mijn man aan best veel. Sowieso kookt hij vaak (en nu helemaal), en nu ik me heeel rustig moet houden doet hij ook meer in huis (alhoewel... het meeste doet de poets hier). Hij ging net uit zichzelf naar de brievenbus op mijn brief te posten en hij is nu 2 dürum kebap aan het halen... Bedenk me nu dat hij het wel alleen nu doet (hij is ook wel flink geschrokken van mijn ziekenhuisopname enzo), normaal gesproken is hij veel minder alert en moet ik veel dingen wel vragen. Jammer dat mannen dat vaak toch niet uit zichzelf (willen) zien. Succes ermee. Ik heb helaas geen gouden tip...
Ik geloof dat ik een superman heb, die heeft altijd het eten op tijd op tafel. Ook als hij gewerkt heeft, doet hij 9 van de 10 x koken Ik heb er een hekel aan en hij is er veel beter in! Maarre die haartjes in de wasbak, die ken ik ook, naast de klodders tandpasta en uitgespuugde tandpasta van de kinderen. En de ondergepieste wc pot van die knulletjes (ja de bril doen ze dan nog wel omhoog), en de remsporen van 'ik was het niet' en zo kan ik nog wel even doorgaan hoor
zow... dat was ff bijlezen geblazen. 19 pagina's. vriendje was eerder thuis gekomen van het werk, dus waren vanmiddag even de stad in geweest. heb 3 keer een poging gewaagt, 1ste keer vloog internet eraf. 2de keer was tijdens het eten koken, ff snel spieken, en 3de keer heb ik net afgerond hihi! maar nu heb ik zoveel gelezen en gezien, dat ik niet weet op wie ik allemaal moet reageren, dus ga proberen het nu weer een beetje bij te houden. zitten allebei nu achter de comp (ik de laptop) dus dat is lekker forummen! haha
Heee wie zei er dat er om 19:00 uur weer volop gekletst zou worden... ? Het is hier hartstikke stil....
Ik woon in een dorp dus ook geen reformwinkel, dus was ik gisteren naar Dichtsbijzijnde plaats gereden voor reformwinkel, wat denk je was de frambozenbladthee uitverkocht grrrrrrr
Ja ik weet precies wat je bedoelt haha Ik moet er eerlijk gezegd nu ook niet aan denken om HET te doen nu de baby is ingedaald pfff er staat zo'n druk op van ondere Maar vriendje en ik knuffelen nog wel hoor, ik wil niet dat ie zn eigen buitengesloten voelt