Idd de vk zei vorige week dat ze het kindje op 6 pond schatte bij de geboorte en vanmorgen was ik weer bij de vk ( andere vk) en die zei nou het is geen klein kindje, en die schatte 3800 gram Dus volgens mij is het natte vinger werk
hmmm rustig hier ineens zeg ben net weer lekker in bad geweest en ben nog steeds te lui de vaatwasser te doen dat bukken is niet zo fijn
Goedenavond meiden, Ik heb helaas geen tijd om alles bij te lezen. Is er nog babynieuws? Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar. Hier gaat alles goed, Eva weegt inmiddels op mm 2105 gram. Ze is vanochtend uit de couveuse in een warmte bed gegaan, dus is al een hele stap dichterbij huis. Het enigste wat ze nog moet doen is goed uit de borst drinken, groeien gaat goed en morgen als ze geen dipjes meer heb mag ze van de monitor af. Ik denk dat we ze sneller thuis hebben dan verwacht . Ik moet echt proberen bij te blijven hier, want het valt echt niet terug te lezen zoveel kletsen jullie hahahahaha. Ik ben er zo weer vandoor naar het ziekenhuis, ff de koe langsbrengen.
@erannick: wat fijn dat het goed gaat met jullie meisje! en idd, er wordt nu super veel gekletst, komt natuurlijk omdat iedereen nu verlof heeft denk ik?!?
Hier staat er een afspraak voor de kapper op 6 juni en op 5 juni laat ik nog lekker mn voetjes verzorgen met een french manicure( pedicure) bij de pedicure! Ik hoop dat ik dat nog haal meiden en dan ligt deze dame er verzorgt bij in haar kraambed hihi
Vanmiddag bij de vk geweest. ik had een invaller: van de drie verloskundigen bij mijn praktijk zijn er twee zwanger en één is er dus nu met verlof Ze maakte op mij een zenuwachtige indruk, ik dacht meteen dat ik die er liever niet bij wilde hebben als ik straks moet bevallen... Ze zei wel dat alles klaar lag van binnen, dus... Ik begin het zo zwaar te vinden, mijn uk ging mee naar de vk (een wandeling van 5 min) en ik kon hem niet eens bijhouden...Wordt gewoon gevaarlijk! Ga zo lekker bakkie vla eten met slagroom en daarna pootjes omhoog. Misschien kom ik vanavond nog even langs en anders tot morgen!
Ze is nu al bezig sterker nog misschien heeft ze dr meisje nu al vast! we hebben niets meer gehoord maar vanochtend is ze al ingeleid en had ze al weeen!
Wij hebben onze lasagna op en zijn toen ff boodschappies wezen halen sem lekker op dr fietsje en toen we terug waren lekker ijsje gegeten! Buuf stond voor het eten nog op de stoep om te vragen of wij een ijsje wilde hehe dus die heeft ze lekker voor ons mee genomen! Altijd fijn zo'n buuf! Nu gaan vriendje en ik gezellig samen was verdelen in de kratten ook leuk.. en hopelijk terwijl er iets leuks op tv is... hier helpt het mannetje ook goed mee in huishouden en met eten hoor! en denkt ook goed aan mij! Maar inderdaad hier waren de haartjes in de wasbak en die mag die normaal ook zelf opruimen hoor Maar door mijn nesteldrang heeft hij het nu rustiger en kan hij meer klussen Dus bij deze neem ik weer afscheid! maarrrr ga zeker vanavond nog even spieken ben namelijk heel benieuwd of we nog nieuws krijgen van krokus of bianca..! fijne avond dames!
Hier ook nog geen babynieuws...Heb wel behoorlijke last, maar verdwijnt iedere keer weer. Morgen moet ik naar de gyn, dus ik ben benieuwd.
ben ook zo benieuwd naar Krokus..! En ook naar Vlademira trouwens.. is zij nou gisteravond voor het laatst geweest?
Ow ja zonneschijn dit site had ik nog genoemd dat was van boys en binkies succes met shoppen hihi! Maar die hebben zover ik kon lezen sowieso geen verzendkosten maar alleen voor mei nu de aktie 50% korting! nu ga ik echt wat doen!
ik was ook even aan het kijken, dit is echt super slecht om zo te wonen en zwanger te zijn bij help mijn man is klusser! jeetje zeg.. ik dacht namelijk dat derek ogilvie om half 9 kwam, maar moet nog even wachten tot 10!