Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Mijn vriend had ook nog nooit geklust...Maar ik moet zeggen dat ie alles supernetjes en ook nog snel heeft gedaan. Wij hebben een nieuwbouwhuis en hebben alles behalve de keuken leeg op laten leveren. Maar binnen een maand had ie alles gedaan. Pas de tuin nog...dus ben best trots op hem.

Ik ga ook derek kijken...

2. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Zit iedereen voor de buis?

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja ik zag het :oops: Maar ik ben al vanaf pag 1130 aan het bijlezenpfff wat gaan jullie snel zeg!

4. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    dan heb je nog even te gaan.

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zit ook voor de buis, maar kijk wel naar voetbal hoor.

Vanavon bij VK geweest. Beebje ligt ingedaald en vast in bekken. Bloeddruk van 112/57. :D

En vriendlief is nu aan het stofzuigen. Heerlijk zo.

6. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed was.

7. Esje1977

Esje1977 Lid

30 jan 2008
    40
    0
    0
    Zo weer helemaal bijgelezen...

Minnie 1979; heb ook enorme druk, het lijkt bijna wel of er iets uit wil maar niet kan op 1 of andere manier, ben net even in een warm bad gaan liggen en dat heeft wel geholpen. Ik plas me ook helemaal naar op het moment, als ik gaan staan dan moet ik weer.

Kyansa; succes morgen!

Babynieuws zou leuk zijn op de late avond!

Mannetje van mij gaat vanavond ook nog een keer met zijn vriendjes in de kroeg wat drinken, hij mag van mij al weken niet meer veel drinken, hihi, ben een ware bitch geworden sinds ik zwanger ben... arm mannetje!

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Wil ook niet meer hebben dat ie te veel drinkt hoor. Straks ligt ie dronken naast me in bed terwijl ik weeen lig op te vangen.

9. Esje1977

Esje1977 Lid

30 jan 2008
    40
    0
    0
    En dat is dan nog niet eens het aller aller aller ergste, stel je voor dat hij zo teut is dat hij je niet eens naar het ziekenhuis kan brengen, moet ik straks mijn schoonouders gaan bellen (mijn paps en mams wonen in het westen en ik dus niet meer)... hoe bedoel je genant!

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dacht kom even kijken of er al baby nieuws is maar nog niks :(
    ik ga weer derek ogivile kijken
    tot morgen...

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Weet ook dat ie het zichzelf nooit gaat vergeven als ie niet helder is bij de geboorte van zijn kindje. Hij heeft ook beloofd echt niet meer te veel te drinken komende tijd. (Alleen was ie dat zaterdag ff vergeten).

Pffff, heb het echt gehad vandaag. Mams bezocht, rondgehobbelt van winkel naar winkel met vriend. Toen snel eten en verloskundige. Doorracen naar het zwembad.
    Wil heel graag op de bank blijven met voetjes omhoog, maar heb nog een verjaardag. :(

Morgen wel een leuke dag. Mijn neefje komt een middagje bij me. Voorheen kwam ie elke maandag de hele dag. Maar hij is net 3 weken op vakantie geweest, en nu hebben we afgesproken dat ie pas weer komt als hij en zijn neefje of nichtje hetzelfde slaapritme hebben. Maar nu hebben ze morgen toch plots oppas nodig. :D :D :D

Knul is bijna anderhalf. Wil morgen wel wat speciaals doen. Mede-bijna-mama's die al een kindje hebben, wat is leuk om te doen met een jochie van die leeftijd? We hebben de vorige keren al gefietst en gevingerverfd.

12. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    jeetje dames
    tis nie bij te benen
    nog niks geen baby,s geboren ofzow
    zie dat er wel een heleboel voorweeen enzo hebben
    ik heb af en toe en harde buik en dat ist verder nog helemaal niks
    ben alleen wel ontzettend moe en doe hier in huis bijna niks
    het meeste wanneer ik wat doe is smorgens dan ben ik nog een beetje fitjes

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hallo meiden.

hier gaat alles goed.
    zit rustig voetbal te kijken.
    ik heb een beetje moeite met zitten.
    ga zo even douchen en dan ga ik lekker met jullie mee kletsen.
    ben erg benieuwd hoe het met de twee dames zijn.
    hoop morgen ochtend toch een berichtje hier te zien.

nou tot zo meiden

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Effe denken hoor...; kinderboerderij, speeltuintje, zwemmen in het pierenbad (of is-ie daar te klein voor?)... heb verder geen inspiratie. Veel plezier morgen.

Ik ben ondertussen enveloppen aan het schrijven, adressen dus. Kom later nog wel even kijken, verwacht toch wel wat baby'nieuws...!

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Help, ik heb zojuist een topic geopend bij namen. Willen jullie die alsjeblieft ff lezen en met me meedenken?

Ik ben echt wanhopig nu.

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Waar staat dat topic..? kan het zo snel niet vinden...

Gevonden...!

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ga op bed tv kijken.
    tot morgen meiden

18. Konijn

Konijn Niet meer actief

Zijn er nog meer mensen hier of is iedereen al naar bed?

Ik ga even naar het namenprobleem kijken!

Mijn man zit nu gezellig met zijn vrienden op een terrasje... :( Heb nog geprobeerd om hem via diverse stille hints zelf op het idee te laten komen dat het toch wel heel zielig was om je hoogzwangere vrouw alleen thuis te laten, maar dat zat er niet ik.

Zijn wel nog eventjes de stad in geweest om wat voor de baby te kijken, maar zijn niet verder gekomen dan een de opticien voor een sportzonnebril voor hem. Heb toch het idee dat ik er niet helemaal goed af kom vandaag... ;)

Overigens wel een hele gave en veel te dure zonnebril voor mezelf uitgezocht die ik zaterdag maar eens ga kopen! Als straf... :rolleyes:

Ik ben even namen kijken... als er tenminste nog iemand is, anders praat ik in het luchtledige nu...

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben er nog... even dan...
    Ga zo ook op de bank hangen, de hele avond nog niet gedaan.
    Kom straks nog even kijken.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ben er nog..

Ben ook remi vanavond.. me man is nog aan het werk tot half 12 en ben ondertussen een beetje aan het rommelen hier en daar. Had trouwens nog steeds me vluchttas niet helemaal in orde dus heb dat ook maar eens gedaan (werd wel tijd :rolleyes: )

Moaatje: Ik ben echt zooo slecht in namen verzinnen, maar ga er even naar kijken..

Deel Deze Pagina