Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

Wij hebben ook pas afgelopen weekend de knoop kunnen doorhakken wat de naam betreft... ben echt bang geweest dat we er helemaal niet uit zouden komen!

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Met 39 weken is de kans dat je je tas nodig hebt wel redelijk reeel ja! ;)

Ik vind het wel een beetje irritant dat er allemaal spullen in mijn tas zitten die ik soms nog nodig heb... zoek ik me rot naar een legging, blijkt hij gewoon ingepakt te zijn... :rolleyes:

3. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ik kwam ook weer even spieken!
    Nou hopelijk morgenvroeg maar babynieuws dan! vind het wel spannend zo hoor..

Hier is de baby al heel de dag erg rustig ik vertrouw het niet, en zojuist weer eens flink wat steken in mijn doos..en zag dat mijn buik ook weer lager zat..maar weer eens foto's gemaakt..
    nu nog van de camera afhalen :D

Nou tm maatje 86 zit nu echt in de kratten pfff wat een werk, 6 kratten vol en nog 1 met slaapzakken..en maatje 50/56 en 62 heb ik al op de kamer liggen moet je nagaan :)

Ik ga ook eens bij de namen kijken..wij twijfelen nog steeds tussen 2 hier dus je bent niet de enige! misschien hakken we de knoop door bij de geboorte hihi

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik ben er ook nog, sinds de kinderen op bed liggen in de tuin gezeten, met de buren gekletst, en ineens is het al zo laat...

Ik ga naar het namenproleem kijken, deze keer was ook een ramp hier, maar we zijn er gelukkig uit :)

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Je hebt het maar druk met die kleertjes!

Ik heb zojuist toch nog maar een bestellingkje geplaatst... Eigenlijk had ik nog niet zoveel! ;)

Ben benieuwd hoe het Krokus is vergaan...

6. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ja straks kan ik tenminste zeggen ja maar ik heb ook 2 meiden hihi
    mooi excuus!
    Maar ben nu wel blij dat het echt allemaal klaar is hoor en in de boxen zit lekker opgeruimd.
    En hoef het er alleen maar uit te halen en de volgende erin te doen!

En ik denk de eerste maatjes verkopen op MP als we het bij 2 houden maar ik denk het wel..

7. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    @Moaatje; hier nog even uitgebreider op je topic ingaan, ik ken een meisje; Nova, en werkelijk nooit dacht ik aan dat programma, het is echt dat jij dat nu benoemt. Erg leuke naam!

Jongensnamen noem je helemaal niet? Helemaal geen opties daarvoor?

Het is zo moeilijk om een lijstje voor een ander te maken.

@Bwtje; weet je nu al dat je het hier bij laat? (2 kids)
    Het is dat huis en auto vol is, maar anders ;)

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik wil vier meiden! :-D

9. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat had ik dus ook haha. Had onderhand meer dan de helft dus alweer eruit gevist wat ik steeds nodig had en al 3 keer het pakje van de baby verwisseld.. :p

10. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    en kledingkast he niet te vergeten hihi

Ja we wilde eigenlijk nog 5 jr bedenktijd dan weten we het zeker! dus ik aan de spiraal ofzo en daarna bij hem chop chop! :)

Maar dan verkopen we misschien toch wel de spullen al..
    heb ik dan weer iets te doen hihi :D
    en dan is het nog 50/50 natuurlijk met het geslacht..

Maar dat zien we wel hoor eerst dit rustig op ons af laten komen!

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Jij weet niet wat je zegt :) :) :)

12. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha... hier dus ook... ik moet echt heel goed bijhouden wat er nu uit is en er dus weer inmoet... straks heb ik een vluchttas waar ik nog niets aan heb!

Ik heb een dillema: nu mijn haar vast verven, of morgenochtend... Mijn man is pas tegen 12-en thuis (als hij zich aan zijn woord houdt) en ik heb geen zin om alleen naar bed te gaan, dus heb nog wel even... Maar morgen is ook wat voor te zeggen: tenminste weer een uurtje tijdverdrijf...

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    @Bwtje, ik begon ook jong met kinderen, ik had er op me 22e dus 2, en riep ik ook dat ik klaar was, ik had van allebei 1.

Maar jaren later dacht ik daar heel anders over, en het is nu ook werkelijk zo anders! LEUK.

14. Konijn

Konijn Niet meer actief

Lijkt me leuk voor mijn man... vijf vrouwen in huis! ;) En dan kan ik tenminste mijn geweten zuiveren met het feit dat ik die dure jurkjes door kan schuiven...

Het lijkt me echt heel gaaf, een stel dochters... ;) Maar ja, laten we eerst die ene maar even afwachten! :rolleyes:

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    @Konijn; morgen joh, heb je nou toch geen zin meer in.
    Ik heb het afgelopen weekend door de kapper laten doen trouwens, dus de baby mag komen, me haar zit goed :)

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik heb 1 dochter en straks 4 zoons, ik dank god op me knietjes dat de verhouding niet andersom is.

Mijn dochter is 100% ik :oops: dat is heavy hoor ;)

Ik heb nog 2 stiefdochtertjes ook trouwens.....en dat is ook heavy.

Doe mij maar een elftal knullen :D :D :D

17. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ja... morgen is beter... maar dan ga ik ook niet meer douchen nu, want dan blijf ik aan de gang en dat is zo'n gedoe met die buik. Maar ja, dan ga ik ook niet nu mijn bed verschonen, want ik wil alleen maar schoon in een vers schoon bed, dus dat moet dan ook maar morgen...

En ik heb nu nog een uur! Pff... heb mijn strijkwerkje net nog maar even gedaan...

Als ik nu vannacht ineens beval heb ik slap haar dat gewassen moet worden en veel te veel uitgroei... dat is wel erg natuurlijk! Dus het kindje moet nog maar even wachten. Eigenlijk wil ik straks met mijn nieuw uitgezochte zonnebril in mijn kraambed... 8)

18. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ja vandaar de 5jr bedenktijd! wil ze wel redelijk bij elkaar qua leeftijd vind dit verschil wel mooi zo!

eerst maar eens kijken hoe 2 is..en wie weet he ;)

Konijn ik zou het ook morgen doen hoor beter licht ook :p
    Ik mag nog niet bevallen ten eerste teveel afspraken volgende week en 5 juni pas naar de kapper dus voor die tijd sowieso nog ff niet hihi :)

19. Konijn

Konijn Niet meer actief

Vind het sowieso knap dat je straks zeven kinderen managet! :-D

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Lachen Konijn dat klinkt bekend, ik blijf ook dingen uitstellen, klossen onder het bed, een zeiltje eronder, een tas klaarzetten de commode neerzetten etc etc.

Ergens weet ik dat het nog wel 3 weken duurt hoor, maar soms denk ik wel is, ben ik niet het lot aan het tarten ;) Dalijk besluit deze gewoon wel op tijd te komen :)

Share This Page