Haha... ik dacht dat je al in bed lag! Weltrusten! Misschien moet ik ook maar eens af gaan sluiten... Slaap lekker en tot morgen dan maar! Als er nog iemand over is tenminste... Anders: goeiemorgen! Groetjes, Esther
Ik ga ook maar es afsluiten dan. Hoewel ik denk/verwacht dat net op het moment dat ik weg ben er baby/buddynieuws komt... Kan nooit lang meer duren denk ik... Lekker slapen allemaal!
nou als iedereen gaat, dan ga ik ook wel.. Maar nog niet me bedje in! Me man komt zo thuis van zijn werk en heeft nog een filmpje gehuurd dus is ook wel gezellie zo op de bank (zolang ik het uithou) Vrijdag de 13de kan me trouwens niet veel ballen, hoop trouwens dat ik dan onderhand wel bevallen ben.. Konijn, je nieuwe zonnebril op in je kraambed is wel enorm stoer hahaha..
zo hehe eindelijk bijgelezen na dik 3 kwartier...weet nu al niet meer op wie ik allemaal wilde reageren dus ga ik dat ook niet doen... o ja ga ook ff op die kleertrjes site kijken...weltrusten allemaal en tot morgen!
Ik ga ook nog niet slapen hoor! Zit hier in afwachting van mijn zeer beminde echtgenoot een tijdschriftje te lezen... Het is echt een enorm gave bril! Als ik hem heb, wil ik hem natuurlijk op ook! :-D Groetjes allemaal! Ik ga mijn laptop bijna uitzetten...
Zo, ik ben weer bij. En nog helemaal geen babynieuws...Jammer. Verjaardag was wel leuk. Is wat later dan gepland. Maar wilde echt nog ff op het forum de babies checken. Nu is vriend alleen naar bed , en is er nog geen nieuws. Heel erg bedankt voor het meedenken met de namen. Ga morgen wel met neef naar de kinderboerderij. En dan daar heel goed opletten hoe de kleine meisjes heten. Voor een jongen hebben we geen lijst, die naam staat helemaal vast. Slaap lekker
goeiemorgen. was om 5 uur al wakker, keer naar toilet geweest, en kon niet meer in slaap komen. had heel erge honger, dus huppa.. er maar weer uit. misschien dat ik er straks nog ff inrol. heb maar even de deur open gezet. t is hier binnen beetje benauwd. en t waaide vannacht ook al bijna niks terwijl alle ramen boven open staan... jakkie! @cellie, dat is idd ook makkelijk, gewoon gekookt water laten staan. denk dat ik dat dan eerst maar eens ga proberen, en uitvogelen tot 37 graden!
goeiemorgen! Ik ben er ook weer bij vriendje was al vroeg de deur uit maar madam sliep nog heerlijk dat is niet vaak precies 7h vond ze het genoeg. Pffff ik heb heel de nacht nog over kleertjes lopen dromen hehe Nou wij hebben ook zo'n lijst door mensen in laten vullen en ook hier een hele mooie deur met krijtverf erop hihi Op de lijst staat wat mensen denken dat het geslacht gaat worden en de datum inderdaad! Ook de 13e staat erbij, ik vind het ook absoluut niet erg, mijn tante is ook op die dag jarig dus ja die voorspelde natuurlijk dat ik dan zou bevallen hahaha En mijn moeder zegt alle dagen zijn goed behalve die dag pfff ok dan Zo mun ontbijtje heb ik weer op dus we kunnen weer vollop gaan kletsen he?
Ik ga hier weer voor de BV en hopelijk weer lang dus sowieso eerste half jaar alleen BV en zoveel mogelijk live voeden, maar vanaf 3 maandjes wel aan een flesje laten wennen dit ging ook heel goed en makkelijk bij Sem. Ik had dus voor die ene keer wel een flessenwarmer en in dat pakket zat ook nog zo'n magentron sterelisator erbij..dus hup alles erin en klaar. Maar rond deze leeftijd is het denk ik ook prima als het flesje even op zich laat wachten want ja de tiet zit er natuurlijk zo in he hihi en zelfs toen was het een ongeduld en allemaal happen ernaar zo lief maar huilen erom gelukkig niet.. ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn Ik kan er echt van genieten dus!
Nou ik ben nog de enigste kletser op deze ochtend Het weer is weer eens bagger maar als het straks weer zo opklaart als gister dan vind ik het prima! op de planning: We hebben om 17.30 gesprek met makelaarskantoor. Daarna lekker naar shoeby voor oa vriend iets leuks kopen van kleren. Daarna doorlopen naar de stad in mijn favo winkeltje nog ff blieken! ff hema blieken kan ook nog.. En iets happen in de stad en weer naar huis toe! In huis de commode opnieuw indelen want ja zeilstofmatjes hoeven niet meer en daar zat de commode dus mee vol haha dus kunnen nu andere spulletjes in En dan gelijk maar weer even schoonmaken daar! En dat is de planning tot nu toe... hoor die van jullie nog wel als jullie ook eens je bedje uitrollen hihi 8-[
Goeiemorgen, Nog geen babynieuws zo te zien. Bij mij blijft het maar door rommelen, maar helaas nog steeds niets. Zo meteen kleine naar school brengen en dan door naar de gyn. Vanmiddag even op mijn werk lunchen en verder maar eens rustig aan doen. Offuhhhh toch nog een beetje rommelen in huis. Hebben jullie nog wilde plannen vandaag?
we kletsen maar gewoon verder.. Mijn dametje van rond de 2,5 dus, zei vanochtend ineens dat Sleepy voor het raam zat want ik zei dat het regende dus zij zei weer van dan word Sleepy nat! Dus ik deed maar mee en zei kom maar snel dan, loopt ze mee naar beneden want daar was hij nu en pakt ze hem zogenaamd dus van de grond en laat hem aan mij zien kijk dit is Sleepy! helemaal trots! Dus ik vriend opbellen met dit verhaal, zegt ie ja die heeft ze al ff fijn dat hij dit mij ook verteld he... Maar mijn vraag is dit niet een beetje vroeg ? Ik dacht dat dit pas op latere leeftijd enzo kwam? Cellie jij hebt een hoop kids haha vertel eens hebben die van jou dit ook gehad? en waren ze toen ook zo jong? ik stond er echt van te kijken hahaha Nu is sleepy dus ook in haar hand hahaha echt groot issie dus niet maar hij is er dus wel
Goeiemorgen allemaal. Ik ben erg rot opgestaan, met me broek omhoogtrekken schoot er iets in me rug, hoog in me rug, zo erg dat ik moeite kreeg met ademen. Nog steeds last van nu. Net nu ik vandaag de 7 jarige zelf naar school zou brengen (doet manlief meestal), maar het ging echt niet, dus hij heeft hem nu afgezet voor ze werk, jongste even in de box en ik zit op de bank met een rechte rug, zo even liggen en hopelijk trekt het dan weer weg, baal! Vannacht meerdere keren wezen plassen, bah vieze plas van asperges, ieuwww. Ik moest dus écht even hier kijken voor baby nieuws! Helemaal niks dus! We houden het dus spannend @BWtje: ik moest je verhaal 2x lezen, maar als ik het goed begrijp heb je het over een fantasie vriendje van je dochter? Maar nee dat heb ik nooit gehad met mijn kids eigenlijk, maar ik heb er wel is van gehoord, dat weer wel Hier trouwens direct FV, de oudste 3 hebben lang BV gehad, de 3e héél lang zelfs (tot ik er gek van werd, maar die heeft nooit een fles/speen gewild), maar na nummer 3 heb ik mijn borsten laten verkleinen tevens liften en daarna is het nog wel mogelijk (maar ook wel niet), maar ik heb geen zin in getob en wederom verziekte boobs, dus ik spaar ze nu En ik moet eerlijk zeggen dat het bij nummer 4 goed bevallen is gelijk de fles, dus geen seconde problemen mee, maar ben wel blij dat ik het gedaan heb bij de andere kids. Nou ik ga even liggen nu. (Tjonge jonge, net me nest uit!)
goede morgen meiden. hier redelijk geslapen. al kan ik nog steeds niet goed op mijn rechter bil zitten. een erg rusteloos gevoel. vandaag staat er eigenlijk niks op de planning.
he bah cellie das balen meid hopelijk gaat het snel over want daar zit je nu ook even niet op te wachten he! sterkte met je rug! Maar inderdaad ons meisje heeft het dus blijkbaar al langer over een of andere Sleepy die normaal bij haar raam zit..(die zij dus alleen ziet daar) En nu dus beneden van de vloer werd geraapt? En met mij nu kennis heeft gemaakt, ik vroeg net dus ook aan dr waar is Sleepy nu? Zegt ze in mijn hand! Haha dus lijkt meer op een verzonnen knuffel haha wat een fantasie toch weer ik wist wel dat ze dit had maar zoveel LOL
Goedemorgen Weer zo slecht geslapen vannacht! Steeds als ik bijna in slaap viel, begon hij weer te salsa-en in mijn buik. En moest ook steeds plassen. naja genoeg geklaagd. mbt fantasievriendjes vond ik http://www.jmouders.nl/Nieuwsartikelpag ... eSteek.htm dat wel een leuk artikel. Geen babynieuws
@cellie, sterkte met je rug trouwens. Ik had het vorige week in mijn linkerbil dat het er in schoot. Is er gelukkig na een paar dagen weer uitgeschoten.