nou ik heb nog wel wat baby nieuws! het nichtje van mijn vriend was iets eerder dan ik uitgerekend en is nu ook mooi op tijd bevallen! Ze heeft een zoon 3000gr genaamd Ruben met sectio dat wel... maar die verhalen krijgen we nog wel te horen Ze had al een dochter esmee. Dus in ieder geval wat baby nieuws! verzacht dit een beetje? ga eens op die link kijken!
haha wel grappig het klopt ook wel bij dr he tis een knuffel als onzichtbaar vriendje en het kan dus ook als ze een zusje/broertje krijgen wat grappig zeg! Ben benieuwd of sleepy er dus nog is als ze straks een zusje heeft dan.. Maar ze is dus nog best jong als het normaal 3 of tussen 4-6 jr komt! Het is een flink artikel dus lees nog ff verder maar grappig om zo herkenbare dingen te lezen!
Alle babynieuws is welkom Leuk he dat artikel. En ze heeft kennelijk "relatief veel inzicht in menselijke relaties" Toch alleen maar goed. Wij hebben gisteren pas een definitieve naam gekozen. (hoezo laat, haha)
spannend hoor onsukkie. hoop dat jij een goed weekend krijgt. en dat jij voor maandag je kleintje in je arme houd. ik ga even naar de dierenarts. spreek jullie snel
Vroeg me al af hoe het bij jou was. Gelukkig kan het nooit meer lang duren. Gaat het nog een beetje met je?
ja veel positiefs staat erin ik vind het ook alleen maar leuk ik wist alwel dat ze aardig want fantasie had..ze ligt soms tot 22.00 's avonds nog te kletsen in dr bed dr knuffels wel bestaande hoor goed te leggen en de hele dag mee door te nemen hahaha Maar ben benieuwd hoe lang Sleepy in ons midden blijft als dr zussie er straks is! Nou jij hebt tenminste een keuze gemaakt over de naam wij nog niet..maar ik kreeg net wel weer een aanwijzing, dus ik denk dat we er bijna zijn haha
balen meis je hebt vandaag en morgen nog! en anders word je echt een Juni mama! Maar ik hoop voor je dat het vandaag echte weeen gaan worden hoor!
goeiemorgen! hier wel lkker geslapen cellie sterkte met je rug erg vervelend zeg! bwtje feli met je neefje ik ga nu ff wat hh doen en dan ff koffiedrinken bij vriendin daarna dochter halen van de psz dan boodschappies doen eet vandaag lkker lasagna met ijsbergsla jammie jammie oow ja ben vandaag 39 weken whoehaaaaaaaaaa hoop dat beebje ook komt in week 39 net als mijn andere 2 dochters
ja ik vind week 39 denk ik ook echt spannend! hier was madam met 39 weken en 4 dagen gekomen! spannend hoor onze maand komt nu echt in zicht! nog 1 dag van Mei morgen en dan begint de onze!
Ja, heel leuk! ... ben heel blij dat we een meisje krijgen... Goeiemorgen allemaal! Jullie zijn lekker vroeg op allemaal zeg... Ik was wel een tijd wakker al (waardeloos geslapen), maar ga er pas uit als mijn man eruit gaat. Die ging steeds heel braaf tegelijkertijd met mij toen ik nog werkte (om half zeven), maar sinds ik thuis ben, is zijn discipline weer weg en slaapt 'ie lekker uit (werktijden zijn redelijk flexibel). Vannacht weer buikspieroefeningen gedaan... voelt echt heel vervelend! Onbewust span ik dan halfslapend steeds mijn buikspieren, meerdere keren achter elkaar. 's Morgens dan behoorlijke buikpijn. Gisterenavond om 12 uur trouwens voor het eerst een krampje dat op een echte wee leek! :-D Maar ja, het was er maar één... maar toch! Ik was er wel trots op! Maar ik denk dat het kindje zeker nog wel twee weken op zich laat wachten. En dat is mooi, want ik heb een flinke klusjeslijst en ga zo meteen aan de slag en heel weinig praten hier (scheelt ook weer pagina's, want ik vind dat ik erg goed mijn best doe om het bij te houden ). Ik ga: Heel grondig het hele huis zuigen Bovenverdieping swifferen Keuken en badkamer schoonmaken (snel schoonmaakje) Bed opmaken Haar verven En vanavond maar weer lekker uit eten! :-D Sterkte met alle ongemakken! En tot zo... O ja, ik zat vannacht nog eens na te denken over dat het zo'n gedoe is om door je hele huis heen naar de wc te moeten lopen... Daarom is vakantie zo fijn. We houden van twee soorten vakanties: 1. Een paar nachtjes in een superluxe, sfeervol hotel. Voordeel: de wc is meestal niet meer dan drie stappen van je bed: heerlijk! 2. Een paar weken met de fiets rondtrekken en iedere avond ergens anders je tent opzetten. Voordeel: het is nog véél meer gedoe om naar de wc te gaan, waar je ook nog enorme grote kikkers tegen kan komen (zo groot als een egel ongeveer!), zodat als je thuis komt, dat kleine stukje binnendoor niets meer voorstelt. Nou... toen waren zeker vijf minuten van mijn slapeloosheid weer voorbij!
Meisjesnaam had ik ook veel gemakkelijker gevonden, maar ja, hij is toch een jochie. Kan hem moeilijk marieke noemen ofzo
haha niet? Wij hebben nu niet echt een jongensnaam meer achter de hand in het begin wel over gehad..maar het moet ook maar gewoon een meisje worden hoor.. zelfs hier kunnen we niet uit kiezen.. Nou we gaan even wat brood eten en kijken of ik vandaag wat eerder aan de gang kan gaan gister schoot niet op maar toch uiteindelijk wel genoeg gedaan Dametje gaat er ook vroeg in met Sleepy haha anders is ze niet op tijd wakker als we de afspraak hebben straks! Tot klets dames ben benieuwd hoeveel pagina's
In eerste instantie hadden we weet ik hoeveel leuke meisjesnamen bedacht en we konden maar één jongensnaam bedenken (op de een of andere manier vonden we gewoon niets allebei leuk). Wij dus hopen dat het een meisje zou zijn, want dan zou het hoe dan ook wel goedkomen... Niet dus... Eén naam is genoeg, een lijst met namen alleen maar moeilijk! We hebben echt heel erg lang zitten twijfelen tussen twee namen (en dan ook nog over verschillende combinaties met en tweede naam). Op een gegeven moment werden we er echt gek van! In alle boekjes staat dat het een van de leukste dingen in je zwangerschap is... Nou! Het heeft ons vooral stress opgeleverd!
Toch nog last-minute nesteldrang : Moest heel erg lachen om je wc verhaal. Heb zelf ook een vergelijkbare (iets met een geit) maar dat wordt allemaal veel te ingewikkeld. Hahaha
Goeiemorgen! Ik als de sodemieter die trap op naar zolder om ff op de pc te kijken voor babybieuws...is er nog niks Hier een vreselijke nacht gehad. Ukkie werd steeds wakker (weet nog steeds niet waarom) en uiteindelijk na 7 keer maar bij ons in bed gelegd. Wel eng hoor, zo'n hoog bed. Daar ging 'ie nog steeds niet slapen en toen na twee uur in mijn buik ging trappen en niet meer op wilde houden, hebben we hem weer terug in zijn eigen bed gelegd. En dan wel slapen! Dat was om half drie en om kwart voor 7 stond 'ie er weer... Ben kapot... ZOu naar de markt gaan maar heb dat al geschrapt...ben te moe. Dus wassen, bedjes ff rechttrekken (opmaken doe ik niet aan met dat benauwde weer), afval wegbrengen, vaatwasser leeghalen (en weer inruimen) en vanmiddag stofzuigen en misschien dweilen (da's wel nodig, maar heb er geen zin in). Hoop dat er leuke tenniswedstrijden op tv zijn straks, kan ik ff zitten en kijken. Ah, uk begint erg hard te gapen nu! Misschien gooi ik hem wel in bed en duik ik er achteraan... Tot vanmiddag!