Een geit?! Ik ben me echt dood geschrokken van die kiker toen. Ben er heus niet bang voor, maar als je je broek op staat te hijsen en ineens springt er zo'n enorm gevaarte omhoog... Je verwacht het niet echt, zegmaar (overigens het enige wilde beest dat ik tegen ben gekomen in Noorwegen)... Geen nesteldrang hoor! Gaat allemaal met flinke tegenzin...
ik ben doodsbang voor kikkers, helemaal als ik geen broek aan heb. Hier ook met frisse tegenzin de was aan het doen.
hmmm geiten en kikkers en blote billen wat een verhalen! na zo'n vakantie is een gewone wc zeker een luxe ja! Nou gelukkig dametje in de buik is dr rust van gister aan het inhalen en weer lekker aan het woelen in die buik! minder trouwens dat zoveel meiden een vreselijke nacht hebben gehad, ik had nu juist een nacht zonder die pijnlijke buik toen ik weer eens moest plassen! vond ik wel erg prettig!
Ook ik meld me maar weer even, had ook gehoopt op babynieuws. Hier ook een beroerde nacht, volgens mij heb ik het plasrecord gebroken, ben er geloof ik wel 6 keer uitgeweest. WAARDELOOS! Ga zo de envelopjes bij de drukker ophalen en schrijven, is dat ook maar klaar. Vanmiddag komt ook de kraamverzorgster kennis maken, ben benieuwd
Zo ik kom net terug van de gyn. Kindje is nog steeds niet ingedaald. Maar als het bij 41 weken zwangerschap nog niet geboren is gaan ze het halen. Niet omdat er iets aan de hand is, maar voor m'n eigen gemoedsrust. Vind ik toch een heel fijn idee. @ cellie, sterkte met je rug meid. @bwtje, mijn dochter heeft een hele vriendenkring vol denkbeeldige vriendjes gehad....Was af en toe best druk in huis, hahaha. Zij heeft het vorig jaar heel erg gehad en nu wordt het steeds minder. Ze is nu 6 dus dat klopt wel een beetje dan. Maar de 1 zal het eerder krijgen dan de ander. En gefeliciteerd met je neefje. @mo gefeliciteerd met je 39 weken. Nog niks over Krokus bekend?
morgen meiden, hier slecht in slaap kunnen komen alweer ben midden in nacht nacht naar beneden gegaan en flink lopen janken en weer naar bed gegaan toen viel ik eindelijk in slaap Wel jammer dat er nog geen beeb nieuws is
nope helaas niet! en ook nog geen bianca online gezien.. Nou buuf wil zometeen even playdate voor de dames, en dan lunchen haha daar gaan mijn goede plannen voor in het huis En daarna gaat Sem op bed, dus ja dan kan ik ook boven weer niets doen.. hehe Dus weer volgeboekt daggie..misschien vanmiddag nog online anders kom ik vanavond even nog spieken! fijne dag dames
Hier wel goed geslapen eigenlijk, beetje kort. Vervelend dat er veel zo slecht geslapen hebben. Jammer dat er nog geen nieuws is... Cellie, succes met je rug vandaag. Degene die gaan poetsen ook succes. Hier staat niks op het programma, zal denk ik wel enveloppen gaan schrijven. Oja, kan ook wel es vakantiefoto's laten afdrukken van afgelopen vakanties... Het is rustig hier, zeker in vergelijking met gister. Fijne dag, ik kom zo nog wel even kijken steeds.
Kyansa, dat is al vroeg dat ze zeggen dat ze je gaan inleiden met 41 weken. Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent (enigszins dan...).
Wat vervelend! Hier ook al een aantal nachtelijke janksessies gehad (man moet 's morgens weer vroeg naar z'n werk en wil hem er ook niet mee wakker maken... ). Werkt op de een of andere manier altijd wel om in slaap te komen! Alleen wordt je meestal toch niet echt fris wakker dan... PFOE! Dat grondig stofzuigen was nog een aardig werkje... ben kapot nu! Maar... het was het ergste: op naar nr 2 op lijst van rotklusjes... Bed verschonen (zo'n gehannes altijd, dat dekbed)
Ow Flex, wat naar voor je. Kyansa, ben je er zo ongerust over als je 42 weken zou moeten? Cellie trekt de pijn al weg? JenP, weltrusten nog ff Ik slaap heerlijk. Altijd eigelijk. Vriend gaat er om 6 uur 's morgens uit. Dan ga ik vaak wel ff plassen. Maar verder word ik nergens wakker van. Wel jammer dat er nog geen babynieuws is. En Vlademira, waar ben je nou? Ik ga gauw ff naar de winkel. Schoonzus en neefje zijn hier met een uurtje voor de lunch, en ik heb een hele lege koelkast. Zij legt hem dan hier in bed terwijl ik naar fysio ga. Heerlijk half uurtje massage van mijn rug.
goedemorgen allemaal... vanochtend een 'cadeautje' van mijn kat gehad: de hele hal ondergepist zou het een voorteken zijn? ff 10 blz bijlezen...
Ik heb de enveloppen hier ook al klaar liggen, maar ik twijfel nog een beetje over een paar mensen... best lastig nog, om te bepalen wie een kaartje krijgen! Ik heb nog 15 kaartjes over (en wil er 5 houden), dus heb nog wel wat speling. Weet niet oz goed wat ik met mijn leerlingen zal doen: ik had bedacht om iedere klas (ik heb 6 klassen) een kaartje te sturen (naar de klassenvertegenwoordiger dan), maar later bedacht ik me dat ik ze net zo goed gewoon allemaal de pdf kan mailen. Maar misschien vinden ze het wel weer erg leuk om een 'echt' kaartje te krijgen. En dan zijn er ook nog leerlingen die zoooo hebben meegeleeft dat ik zeker weet dat ze het leuk zouden vinden om er een te krijgen... Maar ja, wie wel en wie niet? Dan is een pdf naar iedereen handiger misschien... Pffff... vond het met mijn collega's ook al zo lastig! Heb nu een kaartje naar de school, voor alle collega's en een naar de sectie Nederlands en een stuk of drie collega's met wie ik een specialere band had nog apart, op persoonlijke titel een kaartje. Ik vind het zo moeilijk om de grens te trekken wie wel en wie niet, zonder mensen te passeren! Maar wilde er ook weer niet te veel versturen: we hebben 75 kaarten nu, dat vond ik al best veel!
Goedemorgen allemaal! Ik meld me weer even. Pfff... weer zo veel bij moeten lezen! @claudia0404: Spannend! Vervelend dat je deze keer niet zo'n fijne verloskundige/gynaecoloog had. @erannick: Fijn dat alles goed gaat met jou en Eva! Goed nieuws dat ze uit de couveuse mocht! @Moaatje: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Je hebt trouwens een hele lieve vriend als ik zo al je verhalen lees! @esje1977: Spannend, nog maar een weekje! @Cellie: Sterkte met je rug! Ik kan me voorstellen dat je hartstikke trots op je dochter was. Lekker handig als ze vaker boodschappen voor je kan doen. @bwtje: Kun je voortaan niet gewoon meteen "keizersnede" zeggen. Ik moest speciaal in Van Dale opzoeken wat "sectio" is. Gefeliciteerd aan het nichtje trouwens. Er wordt volgens mij bij de juni-mama's ook binnenkort een "Ruben" geboren. @meryem85: Nog steeds aan de diarree en misselijk? Sterkte! @mo1978: Gefeliciteerd met je 39 weken! @agnes78 & konijn: Fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt wat betreft de namen! @agnes78: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! @JenP, Konijn & fl3xgirl: Balen dat jullie ook zo slecht hebt geslapen. Ik ben zelf in een ander bed gaan liggen, omdat mijn man ontzettend hard aan het snurken was. @kyansa: Jammer dat je kindje nog niet is ingedaald. Wel een fijn idee dat je niet twee weken overtijd hoeft te lopen. Zoiets kun je dus "eisen"? @linda221: Ik zou persoonlijk niet naar de verjaardag gaan, zeker niet als je twijfelt en je er geen goed gevoel over hebt. Trek je niets aan van de mening van anderen. Het gaat om jou en je kindje. Ik vind zeker niet dat je je aanstelt! @Coco: Jammer dat je kleine nog niet volledig is ingedaald. Ik vind inwendige echo's ook niet zo erg. En ik aan de seks? Nee, bedankt! Ik ga weer aan mijn site werken. Lekker wat afleiding. De dagen gaan zo wel snel voorbij.
ik heb in de tas spullen gedaan die ik niet nodig heb nu. Op de tas een lijstje geplakt zodat manlief alles bijelkaar kan graaien als het nodig is. Moet alleen nog wel laten zien waar hij alles kan vinden, dat is vaak een ramp bij mannen. Staat er met z'n neus bovenop en kan het dan niet vinden
Haha... inderdaad! Ik heb laatst een rondje babykamer gedaan met hem toch handig als hij weet waar de hydrofielluiers liggen (en wat dat zijn!)... Maar hij heeft me met klem verzocht om alsjeblieft zelf een tas klaar te zetten... Slim idee van je trouwens, met die lijst!
Ik vraag me werkeljk af hoe je het redt met 5 kinderen, man, werk etc. Maak me al zorgen over 1 Als het goed gaat lijkt het me supergezellig zo'n groot gezin. (Zelf ben ik enigst kind). Gisteren ff naar EHBO voor opvoeden gekeken. Daar hadden ze twee tweelingen die niet wilden luisteren. pfff, ouders werden gillend gek, moet er niet aan denken