Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hé! Ik heb de tekst boven mijn plaatje weggehaald en nu zie ik dat ik 'senior member' ben! Klinkt wel wijs... ;) Wat betekent het? Vast dat ik veel te veel online geweest ben ofzo... :rolleyes:

Ik ga het tweede rotklusje klaren! Iedereen is nu toch druk bezig met andere dingen... (goed voorbeeld doet volgen, zeggen 'ze')

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    geen idee... is het niet door je leeftijd ;) Dan had ik het ook moeten hebben :)

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey! ja, en ben er net weer uitgeklommen! haha

ff heerlijk geslapen tot er een katje mij wakker kwam miauwen. die maakt altijd geluid als die binnenkomt en die ziet mij!
    ik liet ze even boven, vriendje was toch naar het werk toe, eigenlijk mogen ze dat niet, maar voelde me vanmorgen niet zo fijn, dus dacht ik. ach kan nu wel een keertje!

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    rustig hier...
    ik ga ff een bakkie thee zetten en van een chocomuffin genieten...
    kom later vandaag wel weer neuzen of er nieuws is

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo,

daar ben ik weer, voel me zwaar klote en heb dan ook gisteren de hele dag gejankt na 1400 uur. ze hebben me gisteren om 1400 uur nog een keer gel gegeven, en getoucheerd van te voren. Mijn baarmoedermond lag nog veel te ver naar achteren, ze konden er helemaal niet bij en om toch wat te kunnen voelen gingen ze kei diep erin. Dat was zeer pijnlijk, dan pers ik nog liever.

Ik heb gisteren de hele dag weeen gehad, zat er op een gegeven moment helemaal doorheen. Nu hebben ze voor vandaag een rustdag ingelast en gaan ze me morgen weer inleiden met gel.
    Vandaag gaan ze in ieder geval helemaal niks meer doen, of het moet nu ineens vanzelf komen. Ik heb totaal geen weeen meer, na vanacht is het afgelopen daarmee. Dus daar baal ik dan ook weer van. Die weeen zijn best pijnlijk. Als ik morgen drie centimeter ontsluiting heb gaan ze de vliezen breken en infuus met weeen opwekkers geven, heb ik geen ontsluiting dan krijg ik weer gel.

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dat programma heb ik ook gezien idd! Vandaar dar ik mezelf een schouderklopje gaf ;)

Sommige mensen maken er écht een potje van hoor!
    Sorry maar die ouders maken echt alle fouten die je kan maken :rolleyes:

Hier gaat alles echt prima, maar heb ook hele gehoorzame kindertjes :)

Mijn rug is nog hetzelfde, echt irritant, het zit vrij hoog, dus ik merk dat me longen wat moeite hebben, moeilijk uitleggen, puf.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee dat schiet nog niet erg op, kan me voorstellen dat je er dan op een gegeven moment doorheen zit. BAH! Sterkte meid.

8. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

Korkus wat ongelovelijk klote voor je!

Dat is een behoorlijke tegenvaller zeg, dat had ik beslist niet verwacht.

Heel veel sterkte en rust vandaag dan maar even lekker uit.

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dank je, ze kunnen gewoon niks doen zolang die baarmoedermond nog niet rijp is en nog niet is verstreken, dan ben je gewoon niet inleidbaar. bij mij is het natuurlijk ook nog zo dat ik pas 38 weken ben en dus officieel twee weken te vroeg.

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik wil helemaal niet rusten, ik wil die baby eruit. :cry:

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Klopt idd, ik dacht alleen dat die gel dat klusje dus klaarde, maar niet altijd dus, echt zwaar klote!

Maar inleiden wilde ze doen vanwege je eiwitten toch? Hoe zit het daar inmiddels mee?

12. Konijn

Konijn Niet meer actief

@ Krokus:

Joh, wat naar zeg! :( Pff... wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat dit iets anders is dan wat je van te voren gedacht had! Heel veel sterkte vandaag, met bijkomen van gisteren en moed verzamelen voor morgen!

Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen dat je baby alnog eruit komt vandaag!

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Wie heeft besloten vandaag niks te doen dan?

Anders sta je erop toch verder te gaan vandaag!?

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ze wilden me in eerste instantie inleiden ivm suiker, dan mag je niet langer dan 38 weken zwanger zijn. maar omdat er nu eiwitten in de urine zaten en de bloeddruk was hoog, maakte die ene dag ook niks uit. Maar die gel werkt bij mij gewoon niet, dat was bij de vorige bevalling ook al zo. Nu willen ze morgen toch gel geven en als het dan nog niks is zondag weer en als het dan nog niks is, maandag weer een rustdag. Daar word je toch niet goed van!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja dat is ook zo, wellicht is je lichaam er nog niet aan toe.

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb er ook op gestaan om door te gaan, maar nu schijnt het erg druk te zijn op de verloskamers. Ze vinden het beter om morgen door te gaan. Ze doen hier toch waar ze zelf zin in hebben.

17. Konijn

Konijn Niet meer actief

:confused: Dat hou je toch niet vol! Kunen ze je niet gewoon een infuus geven dan? Ik heb tenminste altijd begrepen dat dat veel sneller gaat...

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Infuus geven ze je alleen als je ontsluiting heb van drie centimeter, tenminste dat hebben ze me gisteren uitgelegd.

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dan gaan ze namelijk ook je vliezen breken.

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mo1978: gefeliciteerd met je 39 weken.

Ik heb vannacht ik weer kl*te geslapen maar ja what else is new ik slaap al dik een week slecht...ik kan ten eerste niet IN slaap komen. En als ik dan slaap dan wordt ik om het uur wakker op de plassen..

@krokus: wat rot voor je joh je had cker wel wat anders in gedachten, dat je je kindje inmiddels wel al zou hebben...heel veel sterkte in ieder geval...en hoop dat je snel je kindje in je armen heb

Deel Deze Pagina