Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik dacht dat ik inderdaad ons kindje nu al wel zou hebben, daarom ben ik ook zo teleurgesteld, maar ja. niks aan te doen.

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0

Schandalig idd!

Ik weet nog bij mij dat ze toen de 2e tube om 14u erin deden ze zeiden dat als dat niet het gewenste effect had ze ook pas de volgende dag door zouden gaan, en niet in de avond/nacht, dat vond ik al absurd.
    Laat staan een dag overslaan.

Heb je er al een relletje aan gewaagd? ;)

3. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

Sep 1, 2006
    494
    0
    0
    @krokus: Dat is heel zacht uitgedrukt balen! Sterkte! Ik hoop dat je kindje zich snel spontaan zal melden.

Trouwens, met 38 weken ben je toch niet te vroeg (al is elke dag dat het extra blijft zitten beter)? Baby's die tussen de 38 en 42 weken zijn toch eigenlijk gewoon "op tijd". Zo staat dat in de boekjes in ieder geval. :(

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Tussen 37 en 42 weken zelfs Schaapje ;)

Maar ik snap het verhaal wel, de baarmoeder is gewoon niet zover, dus werkt het niet zo vlot in dit geval.

Ik werd vorige keer ingeleid met hetzelfde goedje met 41,5 wkn en ook nog wel potdicht, maar blijkbaar maakt dat toch uit.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik moet er trouwens niet aan denken om tot 41 of 42 weken te moeten pfffffff....

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goeiemogge,

kom net me bed uit, en ga eerst even bijlezen..

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoewel de verloskundige zegt dat 60% over de 40 weken heen gaat......ik hoop echt dat ik bij die andere 40% hoor

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

Heeft iemand gisteren Netwerk gezien? Over hyvende leraren? Vond het wel een lastige reportage... Ik heb ook leerlingen op hyves en vraag me nu af of ik gewoon niet beter al die leerlingen eraf kan gooien...

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    @Konijn; ik heb het niet gezien, ik weet wel dat er laatst een juf was die mijn dochter eraf had gegooid, mijn dochter was zwaar beledigd ;)

Ik heb zelf een van de juffen van school bij me Hyves en moet eerlijk zeggen dat ik de foto's en overige dingen die ik voorbij zie komen me een vreemd gevoel geven, ik krijg er een beeld van van sletterige, zuipende party juf !

En ik zie haar soms ook online komen onder schooltijd (LESTIJD) en dat vind ik heel raar!

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ja klopt maar omdat ik suiker heb zouden de longetjes nog niet helemaal gerijpt zijn, ze willen gewoon niks forceren omdat mijn lichaam er nog niet klaar voor is. de baarmoeder wil gewoon nog niet. Ik heb ook alleen maar weeen gehad van de gel en niet omdat mijn lichaam het zelf wilde, daarom heb ik nu ook geen weeen meer, die gel is gewoon uitgewerkt.

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Huh.. Krokus..?! Dat ze dat dan niet vantevoren aan zagen komen dat je baarmoedermond nog niet rijp is voor een bevalling...
    En een dag pauze terwijl je dat helemaal niet wil vind ik ook maar raar hoor.
    Wel vreselijk balen zeg! dacht echt dat je je kleintje al in je armen had.
    Veel sterkte met wachten... Gaat de tijd wel een beetje snel voor je?

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0

Ik vind dat ze dan helemaal niet hadden moeten beginnen.

Dat deden ze toch omdat het noodzakelijk was ivm eiwitten en suiker, nou blijkbaar valt dat dus wel mee, want nu ze het druk hebben, is er ineens geen haast meer :confused:

Had dan nog lekker een weekje afgewacht, vreemde situatie!

Je bent er geen reet mee opgeschoten en wel een rotdag achter de rug!

Kan ik zo pissig om worden dat soort dingen, heel veel sterkte!

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    op zich gaat de tijd wel snel hoor, maar ze kunnen gewoon niks doen zolang die baarmoedermond zo onrijp is, ze denken dat de gel toch wel zijn werk zal gaan doen vandaag en dat het morgen dan zo gepiept is. ik ben heel erg benieuwd, heb me er nu een beetje bij neergelegd dat het van het weekend zal worden, word ik toch nog een juni mama. ;)

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ben het helemaal met je eens, dit snap ik dus ook niet, eerst moet ik met spoed opgenomen worden en nu is het geen spoed meer omdat zij denken dat het allemaal wel kan wachten. Word er schijtziek van. sorry voor het taalgebruik.

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik vind ook dat leraren geen leerlingen moeten toevoegen of ouders van leerlingen...
    tuurlijk gaan ze ook wel eens uit of zuipen ze zich klem op een feestje maar dat is TE raar als leerlingen of ouders die foto''s kunnen zien....een leraar hoort namelijk een voorbeeldfunctie te geven en als 12 jarige een zuipende leraar op zijn hyves pagina ziet...tsja...vind ik niet echt kunnen

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Dat schiet idd niet op meid, snap dat je er doodmoe van wordt :(
    Heel veel sterkte meid.

Knuff

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    mis trouwens mijn zoontje heel erg.

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nee inderdaad, las trouwens ergens dat iemand niet op vrijdag de 13e wilde bevallen, nou dan ben ik eigenlijk uitgerekend, maar hoop in ieder geval dat ik dat niet haal. :rolleyes:

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    snap je frustratie echt heel goed krokus...zou ook zwaar pissed zijn...helemaal omdat je niet weet waar je aan toe bent...voor hetzelfde geld duurt t nog een paaar dagen...dus reageer je maar lekker hier af hoor mag wel...:p

20. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @Krokus: Goh, dit had ik echt niet verwacht zeg, dit is echt puur balen.
    Nog een hele dag wachten...?!
    Heel veel sterkte, en succes voor morgen.

Share This Page