Dames... hoe is het eigenlijk met de bavallingslijst? Wil wel weer ns even naar de uitgerekende data kijken..
Inmiddels is de ergste angst wel weer gezakt, maar na de 20-weken echo (toen we hoorden dat het een meisje was) overviel het me ineens zo, dat ik er wel flink om heb moeten janken. Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat iedere tijd z'n gevaren heeft... Ik heb zelf vroeger ook veel te stomme dingen gedaan en uiteindelijk ben ik prima terecht gekomen.
@krokus wat klote zeg.. ik hoop dat ze morgen snel geboren is! en je lekker kan genieten! hier een dikke knuffel van mij!
ja ik zit nu weer veel achter de laptop he. er is natuurlijk niks op de tv. ga zo dadelijk nog effe een rondje lopen denk ik. effe chips kopen, heb ik nu ineens zo'n zin in.
inderdaad ontzettend kl*te Krokus, veel sterkte.. En ik zou er een hele zak chips tegenaan gooien als ik jou was..
@krokus sterkte meis ! er is weer teveel geschreven om te onhouden.. vanaf nu ben ik weer heel de dag thuis dus kan ik meepraten.. VANDAAG 39 WEKEN waar blijft tie nou?
IK heb ook helemaal geen flesjes in huis, ik ga er gewoon vanuit dat de bv goed gaat.... Ik denk als je alles al in huis gaat halen zoals kunstvoeding, flessen ed je veel sneller geneigd bent om te stoppen met bv als het niet gelijk lukt.....
*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * GEBOREN Er zijn 5 baby's geboren: Elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 24-06-2008 - bevallen op 08-03-2008 (24w3dg) - meisje - Charlotte* Essiegirly - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 08-05-2008 (35w4dg) - 2460 gram en 45 cm - meisje - Samantha Spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 12-05-2008 (36w1dg) - 2560 gram en 48 cm - jongen - Nick* erannick - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 20-06-2008 - bevallen op 16-05-2008 - (35w2d) - 1825 gram en .. cm - meisje - Eva Christina sunflower - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 26-05-2008 - (38w1d) - ....gram en .. cm - meisje - Yenthle Tussenstand: Meisjes: 4 Jongens: 1 Bevallingslijst Nog 39 Juni mama's die moeten bevallen: Mei 26 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) Juni 03 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 04 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 05 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 06 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 08 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) kyansa - 29jaar - 2 kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 09 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - thuis - (geheim) Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) linda221 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 13 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 14 Lotte - 28 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (jongen) Dafke - 21 jaar - 3e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - Tweeling! ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee konijn - 25 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 18 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (geheim) JenP - 26 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 19 Esje1977 - ? jaar - 1e en 2e kindje Tweeling! - ziekenhuis - (meisje) en (jongen) 21 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - borstvoeding - (verrassing) Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 25 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - borstvoeding - (jongen) 28 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in juni 2008: Jongens : 11 Meisjes : 20 Verrassing : 8 Geheim: 2 Onbekend : 1 Tweeling : 2 Buddylijst Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 kleintje 86 <---> Moaatje *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * ff naar voren halen voor eevita moest zoeken zeg pfff stond de laatste pas op pagina 1116
dat had ik ook niet gehoopt maarja.... ik hoop voor je dat het snel mag gebeuren bij jou liggen wachten is ook niks.
gefeliciteerd bulldogg met je 39 weken! Ik heb net uitzendig gemist gekeken van ranking de starrs heb echt dubbel gelegen...was eigenlijk op zoek naar die uitzending van gister van netwerk maar die staat er niet op...wel die van eergister..nou ik ga ff wat eten en misschien even tennis kijken..kijken of er nog wat lekkers tennist hehe en anders ben ik hier snel weer terug...tot vanmiddag!
Sterkte Krokus! Dat de kleine maar snel mag komen! Gefeliciteerd aan alle dames die weer een weekje verder zijn! Hier veel gerommel, weinig doorzet... Heb vanmorgen ook een partijtje zitten janken toen ik wakker werd, ben het gewoon op sommige momenten zo zat... Mijn knieen , handen, voeten gaan nu ook gewoon pijn doen van het vocht en het gewicht... Gelukkig is mijn mannetje vandaag thuis, dus die heeft me even heerlijk getroost en geknuffeld, dus kan er weer ff tegen aan! Dan is het ook wel even fijk dan om op het forum even je hart te luchten en te lezen dat je niet de enige ben die het soms ff kwaad heeft, samen sterk dan maar! Weet iemand al iets van Vladimera?
Jee meid wat een ellende zo zeg! Ik vind het hier in Nederland zo stom dat ze je zolang laten lopen, gatver, in andere landen doen ze het veel sneller, nee hiet leven we nog in het stenen tijdperk met bevallingen
Pff, als mijn man snurkt dan kan 'ie een flinke por krijgen! Ga echt mijn bed niet uit (zou ook niet weten waar ik moest gaan liggen trouwens ) Maar ik begrijp wel dat je het nu helemaal niet kunt hebben, dat gesnurk. Bij ons hebben ze vannacht een hek bij de brug weggesloopt, gewoon voor de lol... Er wordt sowieso ineens veel ongein uitgehaald in onze buurt, da's wel erg jammer...
O, ga ik ook even kijken! Welkome afwisseling van alle actualiteitenprogramma's die ik tegenwoordig zie (iedere dag het rijtje af: nova, netwerk, één vandaag, Knevel en van den Brink... je moet wat als je thuis zit)! Ik heb niet naar de datum gekeken van die netwerkuitzending: gewoon uitzendinggemist van gisteren en hem toen aangeklikt... Ik ben trouwens 26, niet 25, maar dat maakt verder niet uit...
@kleintje balen dat het niet door zet en snap goed dat je er dan even doorheen zit! en effe lekker klagen is niks mis mee... ik ga hier even de was opvouwen en strijken dan is dat weg want je weet het tenslotte nooit hihi...
Jammer dat het zo tegen het einde allemaal zo vervelend wordt... Zal wel express zo 'geprogrameerd' zijn zodat je uitkijkt naar de bevalling, in plaats van ertegenop te zien! Sterkte met de allerallerlaatste loodjes!