Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja die zooi gaat gelijk de prullenbak in!

En verder heb ik bij Sem zo'n vrouwtje laten komen vond het wel een beetje opdringerig en ik hou er niet zo van om op zo'n manier spullen te verkopen!
    Maar heb wel van centerparcs die aanbieding gebruik gemaakt! en dat was natuurlijk erg leuk! Nu hoeft ze eigenlijk ook niet te komen want kopen doe ik toch niet..en centerparcs gooit nu zelf ook met allerlei aanbiedingen dus daar hoeft het ook niet voor en kan ik dan ook doen wanneer ik wil :D

Maar die spulletjes zijn altijd wel leuk en bruikbaar dus kommah kommah kommah!
    waar moet ik nog dozen aanvragen hahaha

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik ga maar eens even de pica's van de camera afhalen als ik boven dan toch niet aan de slag kan dan maar even achter de laptop issie ook weer mooi leeg :D

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Die C1000 doos is absoluut de moeite waard!

Ik hoef ook niemand over de vloer en me nummer vul ik nergens in, dus ik vind het wel leuk :)

Maar ik heb die mail dus ook over dat doekje (in me hotmail, speciaal voor dat soort dingen dus ;) ), ik vraag me alleen een ding af, waar is dat doekje dan voor?

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb die mail ook zojuist gekregen. maar had deze ook niet in de doos zitten. zag er wel heel leuk uit trouwens!

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

voor de c1000-doos moet je toch het geboortekaartje laten zien? of werkelijk ook afgeven?

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    sier? haha of poetsdoek hij is dus daarvoor maar om zich in te dekken moeten ze natuurlijk wel zo'n email verspreiden al is dit maar bij 1 kindje voorgevallen :)

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    laten zien is vaak al goed en anders ff kopietje daar laten maken ofzo ;)

bij sommige sites moet je het inderdaad opsturen

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik ga er niet echt eentje daar laten dan. want had er al 15 extra besteld, en uiteindelijk heb ik er nu nog maar 4 over....... dus idd copie of laten zien ja

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Volgens mij is een kopie prima, het gaat erom dat je er geen 3 gaat halen waarschijnlijk ;)

Maar echt de best gevulde doos die ik gehad heb (vorige jaar dan)!

Verder echt geen reclame van gezien hoor. Dus doen echt niks met je adres.

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

pfff. het is hier al lekker beetje benauwd binnen, komt de kat even lekker tegen mij aanliggen.... :rolleyes:

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik hoorde inderdaad van een oud collega dat dat een goeie doos was, en ik geloof dat de plus er ook 1 heeft? maar dat weet ik niet zeker. dus zal zo ff op de site gaan kijken, of er iets opstaat daar over

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zo ik ben weer bij.
    Schaap, ik heb idd een hele lieve vriend. Valt me nu pas op dat ik hem de laatste dagen in bijna al mijn berichtjes wel noem.

Neefje is hier nu. Wilde met hem naar de kinderboerderij. In plaats daarvan is ie helemaal uit zijn ritme. Hij heeft van 12 tot 1 geslapen. Toen was ik ff naar de fysio (zijn moeder was nog hier) en nu slaapt ie al weer :rolleyes: . Gezellig.

Krokus wat jammer dat je meissie nog niet in je armen ligt.

Vlademira word nu ook echt spannend he. Wanneer was ze laatst online?

Hier rommelt er niets hoor. Zou zo een juli mama kunnen worden.
    Heb wel mijn nesteldrang terug sinds vandaag. Schiet alleen niet op met een slapend jochie.

Ik zou het jammer vinden als beeb op vrijdag 13 juni komt. Maar da's meer omdat vriend dan jarig is. Is wel zo leuk om een eigen verjaardag te hebben. Hoewel hij zegt dat een gezonde beeb het leukste kado is als je 25 wordt.

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    PLUS heeft ook een doos hoor! ;)

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik heb alle mogelijke dozen aangevraagd, maar ik kreeg alleesn een roze doos (zwangerkadoos?) Gaat er nu iets niet goed? Had ik in mijn zwangerschap al meer moeten krijgen of is dat net als c1000 pas na geboorte?

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Moaatje; de Blije Doos van de Prénatal had je met 7 maanden al moeten hebben! (Als je het aangevraagd hebt zou ik een mail sturen en dan krijg je alsnog een afhaalcoupon).

Ook heeft Kruidvat er een, maar dat is echt de moeite niet, een pakketje reclame-zooi.

Eh, en verder idd die je al noemde.

De rest erna ;)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

de plus heeft een kiekeboebox van twv €37.50.
    maar dan moet je het originele kaartje laten zien, en in het verspreidingsgebied van de folder wonen, dan komen ze die doos bij je afleveren.
    we zullen eens kijken. ga eigenlijk nooit naar de plus supermarkt toe!

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Er zijn hier 2 plussen, zou ik dan 2x ;) ;) ;)

Kom er trouwens nooit, maar wil in dit geval wel een uitzondering maken hoor :)

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

proberen kan geen kwaad toch? :)

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik krijg geen folder maar weet ze wel te vinden hihi toch maar even proberen? ;)

kan altijd he emte was ook een mega doos denk wel te vergelijken met die van de c1000 :D

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

volgens mij is er verder niet een supermarkt met dozen. maar ach....we zullen wel kijken waar we wat op gaan halen!

Deel Deze Pagina