Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het blijft hier spoken, ging net even op de bank zitten en de harde buiken c.q. weeën kwamen gelijk weer terug. Krijg nu ook last van m'n darmen en m'n maag is licht van slag, het is niet zo dat ik misselijk ben, maar het voelt alsof ik nog niets heb gegeten, en dat is absoluut niet het geval. Het begint er toch wel op te lijken dat het óf het begin is van het echte werk of dat het behoorlijk wat voorwerk is.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou kunnen ja.. Zit nu ook de site te kijken en zie dat hij ook helemaal niet voorkomt in Drenthe, Friesland, Groningen, Flevoland en Noord-Holland. Voornamelijk zitten ze het meest in Noord-Brabant en in de andere provincies sporadisch.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Spannend!

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Speenvarken met chocoladesaus en aardbeien, roergebakken ossenhaas in rode portsaus en chocoladefondue als toetje! ;)

Lijkt me toch echt lekkerder dan een kroket... :rolleyes:

Of rilette van lam, roergebakken ossenhaas en chocolademousee... hangt er vanaf waar we heengaan... ;)

Niemand vegetarisch hoop ik... :oops: Anders: sorry!

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Oe! Dat klinkt spannend!

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

het word nu wel heel erg spannend voor je! hoop dat het ook wel een beetje door gaat zetten? of wil je liever een juni-mama worden?

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

klinkt wel lekker hoor met dat chocolade allemaal!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik hoop wel dat het door gaat zetten ja, want ik loop al best overtijd. Of het mei wordt of juni maakt me verder niet uit, als het maar snel is, hahaha.

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Beetje veel chocolade idd!

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik duim voor je hoor Onsukkie!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    morgen eet ik lekker lamskotelet.. ook zo'n zin in..

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    En dat is ook een beetje in eigen belang want de symptomen die jij beschrijft heb ik ook namelijk hahaha :) dus hopelijk zet het door!

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo daar ben ik weer....wat kan die nadal toch lekker tenissen... :)

Over die kraamzorg...volgens mij zijn er verwachte problemen rond juli en augustus...en wij zijn toch juni mamma's? ik zou me niet zo druk maken...

over dat lodger doekje...dat had k gelijk al weggegooid...zag al gelijk dat het niet de bedoeling was om het te gaan gebruiken en dat het zou kunnnen rafelen/scheuren..

over schoonmoeders.....zal ik wijzelijk mijn mond houden... :evil:
    mijn schoonouders komen bijna nooit langs...en ze heeft nu al te kennen gegeven straks met regelmaat langs te willen komen als ik bevallen ben :rolleyes:

Ik ben als gratis doos ontvangen:
    blije doos
    kruitvat doos
    etos doos

alleen de blije doos is echt de moeite waard de rest is grotendeels reclame...

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Vanavond eten wij kipburgers en morgen ga ik Noodles maken met kip... Sinds ik zwanger ben heb ik enorme trek in kip.... geen kip is veilig in mijn buurt hahaha

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ergeren jullie je trouwens ook niet dood aan die programmering van sbs6 s'ochtends...

ik moet ff me gal erover spuien hoor...
    t is nu al n paar keer gebeurd dat ik voor de buis ga zitten om de kraamafdeling te kijken...
    en dan zit ik 5 min van te voren ofzo in ieder geval op tijd..en dan is het al bezig....en 5 min-10min later is het ineens afgelopen....nou kwaaier kan je me dan niet krijgen...waar zijn die KL*TE televisie gidsen dan voor.....

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Die blije-doos vond ik echt super! Juist heel veel bruikbare spulletjes!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hihi dat heb je wel leuk omschreven!

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    vanavond eten wij: schnitzeltje met pepersausje, ovenpatat (veel lekkererder dan gefrituurd:p ) en peen en doperwtjes

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh Linda ik ken het idd! verschrikkelijk..... Zeker als ik ook dan nog is "rekening" ermee heb gehouden.... doe het ook niet meer, als ik het zie is het leuk, maar ga er niet meer speciaal voor zitten

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow zo niet vegetarisch hier maar wil je ff ophouden nu met al die lekkere dingen op te noemen!

Deel Deze Pagina