Jaaaaaaaaa. Ik kijk ook alleen maar vanwege het tennis. Die italiaan die er nu voor is, die kan ook lekker tenissen. 8)
Volgens wikipedia: Goudvissen zijn alleseters, ze kunnen tot 40 cm lang worden en kunnen een leeftijd bereiken van 15 tot 28 jaar. Er zijn zelfs gevallen bekend van 50 jaar. Dus je hebt een kleutertje.....
Nickelodeon Ik ben gek op spongebob En smorgens kijk ik naar wat soaps. Maar die kijk ik anders nooit dus ik snap er niet heel veel van... En sbs heeft jag smorgens
vreselijk hahahah SPONGEBOBE SQUARPANTS! alleen als ik dat liedje al hoor zap ik weg hahah maar ieder voor zich wat heeft jou kind straks een toffe moeder! samen naar spongbob kijken
Hey dames, Lekker aan 't genieten van 't zonnetje? Ik kom net thuis heb het zoooo ontzettend druk gehad vandaag (eigenlijk met niks doen, alleen geld uitgeven, wahaha). Ik ga even bijlezen en proberen op iedereen te reageren. Geloof dat ik vanmorgen bij blz 1182 ben gebleven. @ moaatje, Ik vind het idd geen prettig idee tot 42 weken, maar dat komt omdat onze dochter 15 dagen later was en niet echt een goede start heeft gehad.Het was echt kantje boort. Dus daar maak ik me best wel zorgen om. @schaapje, ik weet niet of je dat echt kan eisen, maar ze gingen terug kijken in het dossier van mijn dochtertje en begrepen het wel. @krokus, jeetje dat is idd kl*te meid, maar kunnen ze je niet inleiden dmv een infuus of zo. Ik heb vanmorgen ook gevraagd of het bij max 41 weken kon. tToen zei ze bij 41 weken wel, maar voor de 40 weken wordt het vaak moeilijker.
Principieel... In mijn studententijd had ik nog een klein tv'tje, maar die heb ik naar de kringloop gebracht en we heben nooit een tv gekocht verder. Mijn man is van huis uit gewend om geen tv te kijken. Zijn ouders maken die keuze op grond van hun geloof. Ik had nooit gedacht dat ik zonder tv zou kunnen (bij mijn ouders staat hij namelijk juist de hele dag aan, dus ik wist niet beter), maar uiteindelijk bleek ik juist degene te zijn die het beste zonder kon. Toen we gingen trouwen en samen wonen hebben we besloten om geen tv te kopen: 1. We vinden een tv heel lelijk en hij verpest vaak je interieur (alles moet immers ingericht om de tv heen). 2. Het vreeeeeeeet aandacht. Als we een tv zouden hebben, zouden we er ook steeds naar gaat kijken (ondanks de uitknop). In plaats daarvan kun je ook op een andere manier je tijd samen doorbrengen. 3. Er komen weliswaar interessante en mooie (of gewoon leuke) programma's op tv, maar er is ook heel veel zooi bij, waar we niet achter kunnen staan (genre 'de gouden kooi'). Die willen we niet zien, niet tegenkomen en al helemaal niet in de verleiding komen om ernaar te gaan kijken. Het is dus een principiele keuze, maar niet zozeer gebasseerd op ons geloof. We kijken bijvoorbeeld wel films en volgen sommige programma's (van actualietit tot de tour de france en boer zoekt vrouw) via uitzendinggemist. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat we ook met uitzendinggemist heel erg moeten oppassen om er niet te veel aandacht heen te laten lekken. De verleiding van bewegend beeld is nu eenmaal heel sterk... Thuis werd er altijd heel veel gekeken: een gezellig avondje was met z'n allen voor dat scherm met een bak chips voor ons neus. Niet echt een ideale situatie voor bijvoorbeeld eens een goed gesprek.
Niet alleen dat, ik heb ook dvd's van shaun the sheep. alle disney dvd's. Ik ben gewoon een kleuter in een vrouwenlichaam (en een winnie de poeh dekbed )
Tja, ik ben aquariaan... Als het over visjes gaat dan gaat er een sensortje uit en wil ik alles horen en weten.
tsja t is welke je keuzes je maakt...ik zou het in ieder geval niet kunnen...ik vind het dan ook echt knap van jullie...
Wij hadden vroeger thuis ook vier tv's en vier computers... Maar kletsen en vrijen in bed is veel leuker dan tv kijken hoor!
Vind hem toch best redelijk oud.. haha Wij hebben ook een aquarium gehad, maar daar moet je gewoon veel tijd aan besteden en dat deden we niet zo meer de laatste tijd. Het was vooral de hobby van me man en kan niet aanzien dat zoiets verwaarloosd word. We hebben dus met de verhuizing vorige maand de visjes laten adopteren door de oude buurman..