Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

Wat lief! ;) Maar je man dus ook... :-D Wat vind die ervan dan?

Ik slaap met een knuffelkonijntje hoor... (die stop ik wel discreet weg tijdens de bevalling :) )

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bwtje: Leuke foto's, vooral die je ook als avatar hebt is erg grappig!

@ onsukkie: Spannend! Hopelijk zet het snel door.

@ Linda: Wij hebben een gids voor 2 weken tegelijk, en die is dus ook vaak niet up-to-date. Erg jammer, moet je nog vaak teleteksten.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hihi maar dat doen wij hier nu ook nog hoor! :)

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heb ook jaren geen tv gehad. Niet uit principieel oogpunt overigens.
    Ging het huis uit en nam mijn kleine tvtje mee. Die gaf vrij gauw de geest, en ben er een paar jaar niet aan toegekomen om een nieuwe te halen. Miste het namelijk helemaal niet.

Nu hebben we de 'oude' tv van mijn opa en oma staan. Werkt prima. Maar hij staat zo weinig aan dat we het zonde vinden om ons zuurverdiende geld aan een tv uit te geven.

Tenminste, ik vind het zonde, met het EK op komst vind vriend zo'n flatscreen ineens een investering....

Leuke met WK twee jaar terug. Mijn vader kocht een flatscreen zo groot als de muur. Werd 1 dag voor de eerste wedstrijd bezorgt. Zijn excuus; 'dan kan je moeder teletekst beter lezen'...

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @moaatje leuk excuus hahahaha

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dat kan ik me dan goed voorstellen.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Die mannen ook altijd met hun smoesjes... :)

Maar ik zou hier ook niet zonder tv kunnen hoor.

8. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Mijn ouders hebben er ook 2 staan, die zijn echt helemaal vissengek!, mijn vader werkt in de vis en ik ben vis van sterrenbeeld, hahaha.

9. Konijn

Konijn Niet meer actief

:)

Uiteindelijk komt het daar voor ons ook op neer: alles op een rijtje gezet geven we ons geld liever ergens anders aan uit... Zeker omdat we het gewoon niet missen.

Elke week uit eten bijvoorbeeld... :oops:

Mijn ouders hebben zo'n mega flatscreen hd-tv... ik krijg direct hoofdpijn als ik daar binnenkom...

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ben ook een vis van sterrenbeeld

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

Hmmm, jij was niet van het vrijen zei je vandeweek :confused:

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Denk ook niet dat ik nu nog geheel zonder kan als ik eerlijk ben hoor.

Heb hier nog twee aquaria staan op het moment. Die ene geeft wat problemen met water, en die moet ik dus eigelijk helemaal handmatig schoonmaken. Maar door die buik kan ik niet bij de bodem. En vriend heeft er niets mee.

We hebben afgesproken dat ik na de geboorte van de beeb pas een nieuw aquarium aan mag schaffen. Dan kan ik namelijk pas kijken hoe dat qua tijd uitkomt. Want het is het eerste jaar veel werk.
    Die gaat dan wel zo'n 500 liter zijn schat ik. :D

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Werkt in de vis?
    Consumptievis? of aquariumvis?

14. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha... jij bent goed van geheugen!

Klopt... het komt uiteindelijk vooral neer op praten en knuffelen... (dat doen we wel ;) en strikt genomen valt dat binnen de breedte van 'vrijen', toch?! Ook heel fijn: over elkaars rug aaien ;))

En soms komt mijn man op zaterdag 's ochtends met zijn laptop naar boven gesjokt om wat te kijken hoor! :-D

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ onsukkie: Wordt jij eigenlijk niet gek van mensen die vragen: "Wanneer moet je nou bevallen?" Of "Is het er nou nog niet?"
    Ik erger me soms al aan mensen die iedere week vragen hoe lang het nog duurt (tja, wist ik het maar precies) of wanneer ik nou ben uitgerekend (dat had ik toch vorige week nog verteld?) en of ik het zwanger zijn al zat aan het worden ben...

Is dat niet nog veel erger als de uitgerekende datum al voorbij is?

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hahha ja konijn je had al zo lang geen seks gehad....wat doen je dan als je geen tv kijkt en geen seks hebt? yatzee? hiihihih geintje ik plaag je maar n btje...

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wat teletxt betreft....die klopt wat sbs6 betreft ook niet altijd en zelfs de guide knop van de digitale televisie klopt dat niet grrrrrrr

18. Konijn

Konijn Niet meer actief

:) Alles behalve Yatzee (spelletjes heb ik namelijk ook niet, heel pricipiele keuze... ;))

Praten! :-D Maar mijn man vindt praten in bed heel irritant... Die wil slapen... (op zich ook een goed idee voor in bed ;)) Ik hou ook gewoon helemaal niet van in bed liggen eigenlijk! Ben altijd wel blij als ik er weer uitmag 's ochtends....

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben heel even weg. Ik heb weer wat in mn hoofd gehaald en dat moet NU gebeuren. Tot zo!

20. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Pff komt geen eind aan dat bijlezen, was gebleven bij 1182, toen waren jullie bij 1197. Nu zijn jullie al bij 1199. En nu moet ik mijn dochtertje al weer van judo halen, dus eer dat ik terug ben, zitten jullie al weer verder...

Deel Deze Pagina