Ik heb eigenlijk juist helemaal geen last van me borsten, normaal had ik dat iedere maand wel als ik ongi moest worden. Gisteravond had ik uien gesneden en vanmorgen werd ik wakker en wreef even met me handen over me gezicht en rook meteen die uien weer.. ging zowat over me nek
Dames... Wij (klinkt dat leuk he) gaan werken. Niet dat ik zi heb ben MOE MOE MOE hahaha. Ik werk maar 3 dagen 4 uurtjes in de week maar toch......... Zit een half uur op de weg dat vind ik nooit zo leuk maar ja MOET! Dus dames tot gauw. doei
ik ben facilitair mederwerker. verzorg de post, kantoorartikelen, vooraad magazijn, en het ondersteunen van de facilitair coordinatoren. heel erg divers. maar er moet altijd iemand aanwezig zijn. ik kan er soms wel eens tussen uit maar niet langer dan een half uur. vandaar dat er altijd iemand bij moet komen. ik krijg ook anders niet mijn werk af die dagelijks af moet zijn.
bevalingslijst 5 juni: essiegrirl 6 juni: bulldog, derona 8 juni: meryem 9 juni: ilona als jullie iets anders willen voor de lijst is ook oke hoor. als je het er zelf niet bij kan of wil zetten kun je me altijd pb en dan zet ik het er wel even bij.