Hallo allemaal! Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Op 18 juni ben ik uitgerekend, dus ik kwam me hier maar even melden Ben tot nu toe nog niet misselijk (de vorige keer wel, vreselijk!), maar wat niet is kan nog komen.... Ik zal later wat uitgebreider zijn, ga nu lekker Bones kijken. Jenny
Ik merk dat ik vandaag vermoeider ben dan de afgelopen weken, maar dat kan ook komen doordat ik echt weinig uitgevoerd heb vandaag, was lekker vrij en heb daarvan genoten. Afgelopen weken was ik overdag wel moe maar dan werd ik 's avonds weer wakker, en sliep ik pas laat in.... Maar nu viel ik net bijna in slaap, dus ik duik maar snel mijn bedje in. Morgen naar de gynaecoloog, vind het zo spannend...! JenP: gefeliciteerd! Welterusten!
Alle nieuwe zwangeren welkom Schaap ik vindt het super dat je zo posi blijft. Jullie hebben in een dagje aardig bijgeklets. Had aardig wat terug te lezen. Ik hoop dat ik deze keer thuis kan bevallen, vorige bevalling liep namelijk uit op een oneindig verhaal , ik heb nergens geen last van als vermoeidtheid en steekjes hier en daar in me buik. Ik ben niet echt de vrolijkste nu omdat ik morgen mijn lieve hond moet laten inslapen en probeer hier wat afleiding te zoeken
He, jakkus! Wat naar, veel sterkte morgen. Lijkt me vreselijk om afscheid te moeten nemen van beestje. Jenny: van harte welkom. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
He Erannick, wat naar zeg! Ik weet nog 2 jaar terug dat ik ons hondje moest laten inslapen. Heb echt tranen met tuiten gehuild om dat beestje.. Wens je veel sterkte..
Ja, ook ik heb nog steeds een soort van kramp in mn onderbuik. Een zeurderig/ trekkerig gevoel achter mn schaambeen met af en toe wat steken. Een soort van plopjes voel ik ook (vast gas van darmen) Ook zo nu en dan wat rugpijn. verder is mn afscheiding wel normaal. Het is wat meer, vloeibaar slijm oops: sorry voor de details) en helder/ creme/geel van kleur. Volgens mij komt het omdat mn darmen van slag zijn (hahaha poep konijnen keuteltjes) en omdat je baarmoeder groeit. Ik heb gelezen dat er in de eerste drie maanden van de zwangerschap zoveel gebeurt in een vrouwenlichaam, je lichaam moet zo hard aan het werk. vandaar die krampjes en moeheid. morgen effe na de ha. daar hoor ik welke stappen ik verder moet ondernemen zoals de vk en andere info en zo. liefs en weltrusten allemaal
@ nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom! @Erranick wat naar veel sterkte meid! @Schapie petje af hoe je ermee om gaat! Ik heb sinds vandaag echt veel last van witverlies. Hebben meerdere hier dat dat het steeds erger wordt? Ik ga slapen! Heb lekker 2 weken vakantie! HEEEEEEEEEEEEEERLIJK!
zo gelijk aan de slag jij hihi ben benieuwd wat je er van gaat maken! en uhhh 46 is toch al aardig wat? ik vind het nogal flink wat terug lezen hahaha maar meer is altijd leuk maar zo blijft het nog te doen hihi! hier beetje last van mijn liezen/schaambeen? Ik weet niet of dit al zo vroeg hoort? en ow ja klein buikje al te zien ZO leuk, dit had ik bij de 1ste dus echt iet he! toen had ik een mini buik ben heel benieuwd hoe het nu zal gaan, verder nog niet misselijk eten gaat prima! misschien wel iets te goed en verder moe ja het is nu laat ik voel me vadaag juist weer fit heel raar maar ben net afgewerkt en ga zo mijn bedje ook in tot morgen dames! groetjes, sannetje
Pff... terwijl iedereen al op één oor ligt, kom ik pas net uit mijn werk. Wat ben ik blij dat ik overdag lekker rustig aan kan doen en uit kan slapen, want anders houd ik dit niet vol. Nu nog 5 dagen/avonden werken, en dan lekker 5 dagen vrij, jippe! @ Erranick: Heel veel sterkte morgen. Hopelijk kun je terugkijken op een hele mooie tijd die je samen met je hond hebt gehad, en heeft ie een heel fijn leven gehad bij jullie... Ik zal aan je denken morgen, weet hoe je je voelt. @ Schaap: Wat knap dat jij er zo nuchter onder blijft zeg. Ik zou helemaal gek worden... Maar goed, als je gebeld hebt en ze zeggen dat het niks is om je zorgen over te maken, dan moet je dat maar aannemen. @ Derona: Denk je dat het gaat lukken met de kalender? Ik had em ook gezien, en hij is inderdaad heel erg leuk en overzichtelijk. Succes ermee! @ nieuwe zwangeren: Welkom hier, en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Kom lekker mee kletsen, het is hier erg gezellig. @ de rest die ik vergeet: tja... sorry, maar kan niet overal op reageren, jullie kletsen ook zo veel in een avond.
werk ze en als het niet gaat kun je altijd nog naar huis! ik was eergister ook helemaal gesloopt niet normaal en gister had ik ineens nieuwe energie heel raar! vandaag sporten lekker dansen en ik word gelukkig opgehaald wat een k*t weer zeg! en vanmiddag vergadering dus mijn moeder past op en rijd me ook weg omdat ze eigenlijk het dorp daar in wilde nou moet ze maar ff kijken met dit weer ook niet echt leuk he :s zolang ik maar niet hoef te fietsen hahaha verder moet ik de komende dagen veel werken :S vrijdag zat zon ochtend en zondag ook de middag en zaterdag avond feesie en dan moet ik nog maandag en nog wat daagjes avond diensten draaien dus ik ben blij alsk weer vrij ben hahaha ! en als ik het nie trek dan niet hoor!
hier is het nog redelijk weer,gister was het hier echt bagger weer, je hebt lekker een druke week nog en een druk weekend,doe rustig aan,
He meiden ik heb een vraagje. Zijn trillingen slecht voor je zwangerschap, bedoel dan trillingen van bouwwerkzaamheden (paal in de grond trillen zeg maar) Ons hele kantoor trilt ervan als er weer een paal ingedrilt wordt en moest er toch even aan denken.....
Hmmm... ik zou 't niet weten Daantjeh. Op zich lijkt het me geen kwaad te kunnen. Maar ik ben natuurlijk geen dokter . Hier alles goed. Na de beroerde dag zondag voel ik me gelukkig stukken beter. Eet voorlopig geen lasagne meer, want daar ben ik dus zo beroerd van geweest. Morgen naar de VK, spannend! En dan zaterdag... op vakantie! Nu ik me wat beter voel heb ik er ook veel zin in. Ben de hele dag door moe, dus wat zal ik daar fijn uitrusten. En dan... als we terugkomen en (hopelijk) snel genoeg een echo hebben, vertellen tegen iedereen die het maar weten wil. Ik ben dan ongeveer 9 / 10 weken. Wanneer willen jullie het allemaal gaan vertellen?
Ik heb het mijn ouders al verteld en 2 vrienden van mij. Volgende week hebben we de 2de echo en denk dat ik het dan ook wel tegen iedereen zou willen zeggen (als alles er netjes uit ziet op de echo)