Ik ben 26! Wat spelletjes betreft hangen mijn principes vooral samen met de grondige hekel die ik eraan heb... Ik vind het zooooo verschrikkelijk! Alleen kennisspellen en kolonisten vind ik te verteren (maar dan alleen met mensen die er niet zo bloedserieus mee omgaan), maar van yathzee, monopolie en scrabbel kan ik echt nachtmerries krijgen! Mijn man is thuis dus ik ga de rest van het weekend 'socializen'... Ik kom nog wel af en toe kijken of er al baby'tjes zijn! Groetjes en een fijn weekend allemaal! Esther
Ik ben het zat nu wordt es tijd dat geluk aan onze kant staat :x nu is de auto stuk grrrr naja hij rijdt nog wel maar als je gas geeft komt er een zwarte pluim uit en allemaal roet pfffff maandag gaat me vriend naar de garage en gaan ze kijke wat er aan de hand is pffff wordt tijd voor wat leuker nieuws hier hahaha *beeeb kom je?*
Ik had het al gevraagd,maar jullie lezen eroverheen geloof ik zo snel gaan jullie..hebben jullie al wat meer over vlademira gehoord ik weet niet of ik er namelijk overheen gelezen heb
ik meld me weer even, verveelde me dood, dus heb ik hier in de shop effe chips gekocht en het boek Blauw water, gaat over een ontsnapte tbser. Over het principiele van Konijn, Sorry maar ik vind dat je echt te ver gaat, geen spelletjes? Wij hebben volgens mij bijna alle spelletjes die er te krijgen zijn. Is ook heel erg leuk om met de kleine te doen. Mijn zoontje is nu vier en vind het super leuk om bezig te zijn met spelletjes, daar leert hij ook heel veel van. Over die tv, je kunt toch ook gewoon de programma's die je niet wil zien gewoon niet kijken. vind het wel raar hoor. Maar das mijn mening he. Er zijn ook educatieve programma's op tv voor de kleine, vooral op ned 3, is voor zo'n kind ook een beetje een rustmoment, Mijn zoontje kijkt ongeveer een half uurtje per dag, en dat is precies genoeg voor hem. Maar ja, wie ben ik om over iemand anders te oordelen. Eten: hmm das hier echt niet te eten, smerig nie normaal, maar ik lig dan ook niet in een hotel ofzo dus we doen het er maar mee. Kom ik tenminste ook niet veel aan, want ik eet bijna geen maaltijden hier. Blijft de suiker ook lekker laag.
Pfff, mijn neefje is weer weg. Wat een heerlijk joch, maar ik doe meteen niks meer op zo'n dag. Voor mijn gevoel heb ik een aantal mensen van de lijst al een tijdje niet gezien.
heh krokus wat vervelend dat je je verveeld tis ook niks aan zo'n ziekenhuis...en het eten jah daar moet ik ook niet aan denken geef mij maar een beschuitje ofzo dat is nog te doen in een ziekenhuis sterkte ermee...
Wij hebben een nieuwe tv gekocht. wil iemand dat ouwe bakbeesie van ons kopen? http://link.marktplaats.nl/171795527
nee inderdaad, ik ben gewend om veel turks te eten en dan valt nederlands eten toch best slecht. ik had vandaag bijvoorbeel, rode kool met appel, aardappelpuree en omelet naturel, en een heldere soep. nou ik zeg het je, niet te vreten.
Ik vind het ook niet te haggelen hoor ziekenhuis voer Ik hoop voor je dat ze morgen eens gaan opschieten!
ligt een vrouwke naast me, heeft vanmorgen een keizersnede gehad ivm stuitligging en nu ligt ze te janken van de weeen, echt zielig voor haar. heb met haar te doen hoor.
Ik ben dat voor geweest, ik hou m'n weblog dagelijks bij (zet er minimaal 2x per dag wat op) en dat wordt automatisch overgenomen door m'n blog op hyves. Als mensen dus willen weten of het al begonnen is kunnen ze zo door naar m'n weblog en hoeven niet te bellen of smsen. Moet zeggen, dat scheelt een hele hoop irritatie! Moet alleen niet per ongeluk vergeten me te melden op m'n log, want dan regent het gelijk berichtjes.
ik hoop ook dat ze es gaan opschieten, want dit schiet nie op. hahahahah. ik kan nu tenminste lachen da was gister wel anders.
En overtijd lopen is trouwens niet alleen maar vervelend, want ik loop/wandel dus nog steeds goed en dus ook enden met de hondjes en dan kom je mensen tegen (sommige zien voor het eerst dat je zwanger bent, lekker wakker) en die vragen dan: "Hoelang moet je nog?" Nou, ik was afgelopen maandag uitgerekend. Nou, dan vallen hun ogen bijna uit hun kop, prachtig!