ow nou ik vind het helemaal niet irritant dat mensen me bellen en smsen. Ze zijn tenminste betrokken.
Zal ik een pot Tursu naar je komen brengen? Die gaan er hier echt zo snel doorheen haha.. Hoop voor je dat het snel gaat doorzetten meid, en dat je snel naar huis mag met je kleine..
tursu, die heb ik veel gegeten, echt niet normaal, mijn tante en moeder en eigenlijk de hele familie maakt die zelf, ik had zo'n kei grote pot helemaal alleen gegeten, is wel vervelend met naar de wc gaan omdat die dingen best pittig zijn. Zou het nu ook wel kunnen eten, effe me moeder vragen dalijk.
Klopt, ik hoop het ook, maar het is al de hele dag ongeveer om de 10 minuten en er veranderd niets aan, dus...
bij mij doen ze dat hoor al vanaf vorige week donderdag, en ik ben nog niet gillend gek geworden, in ieder geval niet daarvan
smam had verteld dat ze mij vroeger in het wipstoeltje om 5 voor 6 voor de tv zette, en moest ik dus tik tak kijken! (of ja moest, ik kon niet tegenstribbelen hahaha)
Hé! Word je daar niet bang van, zo'n ontsnapte tbs'er? Eigenlijk zou ik er niet meer zijn, maar ik ben er toch nog even... Wat betreft de spelletjes: dat is niet echt en principe hoor! Ik hou zelf gewoon helemaal niet van spelletjes... Alleen Triviant en Kolonisten vind ik soms gezellig. Natuurlijk mag ons kind straks naar hartelust spelletjes doen met haar vader en ik zal ook heus wel eens meedoen hoor... Wat betreft de tv: ik ben het helemaal met je eens dat er ook goede en leuke programma's zijn! We kijken zelf best wel veel via uitzendinggemist en ook veel kinderprogramma's zijn op die manier te kijken. Als ons kindje daar de leeftijd voor heeft, mag ze ook rustig dingen zien hoor! Het is geen rigide vermijden van bewegend beeld... En soms is het ook gewoon leuk om wat te kijken: we kijken heus niet alleen actualeitenprogramma's terug en huren ook films. Wie is de mol? Werd bijvoorbeeld zeer fanatiek gevolgd hier... Met een half uur tv per dag lijkt me sowieso niets mis... Los van het feit dat iedereen dat voor zichzelf mag bepalen van mij hoor (het is niet zo dat ik vind dat anderen ook geen tv zouden moeten hebben). Sterkte van het weekend daar! Groetjes! Esther
ik ga in bad want kan wel merken dat ik stad in ben geweest meteen weer pijn inde buik maar nu zo'n steek bij mijn lies en dat voelt heel gemeen herkent iemand dit?
het is een kei spannend boek, en echt best een beetje eng, vooral omdat die tbs er ook een meisje van 5 heeft gegijzeld en die is ook nog ziek, ik voel dan helemaal wat die moeder ook voelt. zou helemaal gek worden daar.
mijn vk zei indalingsweeen.. of lag ze al ingedaald en vast? want als ze nog niet vast ligt kan ze nog heen en weer eruit en weer erin,en dat doet zo'n zeer
Heb je dan niet de neiging om stiekem te kijken hoe het afloopt? Zou ik wel hebben denk ik, met zo'n boek... Ik ga naar mijn restaurantje... Zolang er nog geen kindje is, moeten we daar nog maar even van genieten! Groetjes!
ja die neiging heb ik wel gehad, maar doe het toch maar niet, anders is de spanning er vanaf. Smakelijk!