Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ow nou ik vind het helemaal niet irritant dat mensen me bellen en smsen. Ze zijn tenminste betrokken.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ onsukkie las dat bij jou al iets ommelde hoop dat het doorzet meid! ik ga duimen voor je ;)

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik hoop dat onsukkie en ik morgen tegelijk bevallen of zondag, das ook goed.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zal ik een pot Tursu naar je komen brengen? Die gaan er hier echt zo snel doorheen haha..
    Hoop voor je dat het snel gaat doorzetten meid, en dat je snel naar huis mag met je kleine..

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

tursu, die heb ik veel gegeten, echt niet normaal, mijn tante en moeder en eigenlijk de hele familie maakt die zelf, ik had zo'n kei grote pot helemaal alleen gegeten, is wel vervelend met naar de wc gaan omdat die dingen best pittig zijn. Zou het nu ook wel kunnen eten, effe me moeder vragen dalijk.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou als ze dat constant doen en elke dag weer word je gillend gek hoor!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Klopt, ik hoop het ook, maar het is al de hele dag ongeveer om de 10 minuten en er veranderd niets aan, dus...

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    bij mij doen ze dat hoor al vanaf vorige week donderdag, en ik ben nog niet gillend gek geworden, in ieder geval niet daarvan ;)

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

smam had verteld dat ze mij vroeger in het wipstoeltje om 5 voor 6 voor de tv zette, en moest ik dus tik tak kijken! (of ja moest, ik kon niet tegenstribbelen hahaha)

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ben blij dat je een beetje kan lachen :)

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hahahahah, das echt leuk. :)

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ook :)

13. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hé! Word je daar niet bang van, zo'n ontsnapte tbs'er?

Eigenlijk zou ik er niet meer zijn, maar ik ben er toch nog even...

Wat betreft de spelletjes: dat is niet echt en principe hoor! Ik hou zelf gewoon helemaal niet van spelletjes... Alleen Triviant en Kolonisten vind ik soms gezellig. Natuurlijk mag ons kind straks naar hartelust spelletjes doen met haar vader en ik zal ook heus wel eens meedoen hoor... ;)

Wat betreft de tv: ik ben het helemaal met je eens dat er ook goede en leuke programma's zijn! We kijken zelf best wel veel via uitzendinggemist en ook veel kinderprogramma's zijn op die manier te kijken. Als ons kindje daar de leeftijd voor heeft, mag ze ook rustig dingen zien hoor! Het is geen rigide vermijden van bewegend beeld... ;) En soms is het ook gewoon leuk om wat te kijken: we kijken heus niet alleen actualeitenprogramma's terug en huren ook films. Wie is de mol? Werd bijvoorbeeld zeer fanatiek gevolgd hier... ;) Met een half uur tv per dag lijkt me sowieso niets mis... Los van het feit dat iedereen dat voor zichzelf mag bepalen van mij hoor (het is niet zo dat ik vind dat anderen ook geen tv zouden moeten hebben).

Sterkte van het weekend daar!

Groetjes!

Esther

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga in bad want kan wel merken dat ik stad in ben geweest meteen weer pijn inde buik maar nu zo'n steek bij mijn lies en dat voelt heel gemeen herkent iemand dit?

15. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    het is een kei spannend boek, en echt best een beetje eng, vooral omdat die tbs er ook een meisje van 5 heeft gegijzeld en die is ook nog ziek, ik voel dan helemaal wat die moeder ook voelt. zou helemaal gek worden daar.

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    kan nu ook effe nie verder lezen, is te spannend. maar wel een aanrader hoor.

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    mijn vk zei indalingsweeen.. of lag ze al ingedaald en vast? want als ze nog niet vast ligt kan ze nog heen en weer eruit en weer erin,en dat doet zo'n zeer :(

18. Konijn

Konijn Niet meer actief

Heb je dan niet de neiging om stiekem te kijken hoe het afloopt? Zou ik wel hebben denk ik, met zo'n boek... :rolleyes:

Ik ga naar mijn restaurantje... Zolang er nog geen kindje is, moeten we daar nog maar even van genieten!

Groetjes!

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    EET SMAKELIJK.. ;)

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

ja die neiging heb ik wel gehad, maar doe het toch maar niet, anders is de spanning er vanaf. Smakelijk!

Deel Deze Pagina