Al zo vaak gedaan... Helpt totaal niet. mens heeft groot bord voor haar kop van ondoordringbaar materiaal
Dat ding heb ik van het slot omdat ik anders steeds voor de oudste de deur open en dicht moet doen. Bovendien zou ik het echt niet in mijn hoofd halen om zo maar bij iemand binnen te lopen! Het is ondertussen wel al zo erg dat ik als die kleine gaat slapen en de oudste op school zit, mijn fiets binnenzet, de deur idd op slot doe en boven bij de pc ga zitten ofzo. Dan zorg ik er ook voor dat ik de lichten beneden uitdoe ed, zodat het net zo is alsof ik er niet ben. Als ze dan voor mijn deur gestaan heeft krijg ik standaard de vraag waar ik was. Gaat je geen r**t aan!
Ik heb ook wat (soms mega veel) gelige afscheiding telkens op mijn inlegkruisje.. Maar komt het in mijn onderbroek dan is het gewoon wit.... Schaapje.. bruinig kan van je slijmprop zijn... Ons ukkie ik hoop dat het door gaat zetten! Liefs, Paula
Hier ook veel afscheiding, soms hele klodders. Soms geel, dan groenig. Vk zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, want ik heb verder geen jeuk ofzo. @schaapje: Mijn man heeft er al zo vaak iets van gezegd. Hij kan zijn eigen moeder gewoon niet uitstaan, het is echt te gek voor woorden. Vorige week moest ik ineens naar het ziekenhuis. Toen hadden we eerst een buurvrouw geregeld die even op de kinderen paste totdat mijn moeder er zou zijn. Die moest namelijk een half uur rijden. Mijn moeder is blijven slapen die nacht. Volgende dag kwam die hork van een schoonmoeder aan en hoorde wat er gebeurd was. Ze keek zowat mijn moeder de deur uit omdat ze zichzelf een betere keus vond...Zou je d'r niet! Ik ga naar beneden, we hebben visite! Leuke visite, hè, niet schoonmoeder Tot morgen!
hallo meiden hier ff weer een berichtje van mij ik lig weer in het ziekenhuis heb nu zware blaasontsteking. gisteren had ik 39 graden koorts en ben ik meerdere keren flauwgevallen. heel veel liefs Michelle
Hè wat rot voor je Michelle! Je voelt je vast ook erg rot nu of valt dat nu wel weer mee? We vroegen ons al af of je misschien al wel bevallen zou zijn, maar niet dus... Heeft het flauwvallen ook met de blaasontsteking te maken? En wat zijn nu de plannen of gewoon afwachten en de blaasontsteking over laten gaan? Veel sterkte!
He verdorie meis! het zit je ook niet mee! wat ongelooflijk rot zeg! had zo gehoopt voor je dat je was bevallen..wat gaan ze nu doen hieraan? Liefs en een knuff claudia!
Sterkte Vlademira! Het zit ook niet mee zeg. Onze beebjes wachten allemaal tot juni. Fijne avond allemaal.
Ik hoop ook dat het doorzet vanacht... wel spannend ook. Hier trouwens ook dikke gele afscheiding, soms inderdaad naar het groene toe, maar zolang dat niet jeukt enzo kan het geen kwaad zeggen ze.
Heel veel sterkte vanacht! ik ga voor je [-o< dat het doorzet! Ik ga slapen meiden! ik ben helemaal kapot! Welterusten allemaal slaap lekker!
hier nog steeds met enige regelmaat die stekende pijn richting me lies/onderbuik tis een heel erg zeurderig gevoel... hoop dat morge weer over is of dat het weeen worden al betwijfel ik heel erg of dat voorlopig gaat gebeuren... me vriend zei de aardbeien moeten vandaag op ik vroeg waarom hij zei nou morge hebben we het te druk met de beeb haha hij zegt steeds dat ik vanaaf ga bevallen mannen moet er nu ineens wel heel veel gaan gebeuren
Het was heerlijk! :-D Echt genieten nog even... Krokus: vanaf wanneer namen jullie je kindje mee? We zaten laatst ook te denken dat het misschien best wel zou kunnen, als we wat eerder zouden gaan (bijvoorbeeld om half zes, in plaats van half acht), zodat het nog wat rustiger is en de mensen die het misschien irritant zouden vinden er nog niet zijn. Het zou op zich jammer zijn als we straks alleen nog naar pannenkoekenrestaurant kunnen of altijd oppas moeten regelen... Vlademira: sjonge zeg... sterkte! - De gouden kooi was toch afgelopen? Ik had begrepen dat die Jaap gewonnen had, toch? - Een plank voor boeken/spelletjes is al leeggemaakt! Ons huis is er helemaal klaar voor (nu ik nog, maar ik heb mijn man zojuist bezworen dat ik heus wel mee zal doen met een spelletje, af en toe ) - Een tv'tje kan ze vergeten , maar ze mag natuurlijk best wel af en toe gezellig met mij achter de laptop . - Ik ben gewoon christen, verder niets bijzonders hoor! Het lijkt nu misschien alsof ik heel radicaal ben, maar dat valt wel mee hoor. We kijken gewoon wat we leuk vinden... Het niet hebben van een tv is vooral een esthetische keuze. We zitten nu ook gewoon samen op de bank een programma te kijken (twee laptops: lekker luxe ). Ik ga weer afsluiten... slaap lekker vast allemaal! En sterkte met alle vervelende ongemakken (zowel klein als groot)... Groetjes!
@ vlademira aj meid het zit je ook echt niet mee he! heeeeeel veel sterkte meid en laat die beeb maar gauw komen...
ook ik heb last van de afscheiding. maak me er verder geen zorgen over. vladimera het is je ook niet gegunt je laatste dagen met de kleine in je buik. hoop dat het gouw afgelopen is en je kleintje op de wereld mag zetten.
Zo ik heb ook weer zojuist 10 pagina's bijgelezen! Konijn wij zijn zojuist ook met zijn 3tjes gewoon uiteten geweest hoor gaat prima maar het heeft wat aanpassing nodig ja We hebben dit al vanaf het begin gedaan en baby's slapen ook nogal veel! en anders ging de tiet er hier ff in en was ze weer stil ideaal! Maar zeker te doen! Nou ik lees van allerlei klodders dit en dat voorbij komen haha Ik ben ook wel moe want het was een lang dagje zo weer, en tijdens eten was mijn buik ook niet echt prettig nee..nu gaat het wel weer! Mijn buik hangt ook lager en zakt ook dit is mede door het indalen dames en steken kan inderdaad ook indalen zijn hopen we dan maar want ik wil niet dat madam eruit gaat floepen hoor! En ze is nu ook mega bezig volgens mij kan ze dr slaapplekje niet echt vinden ofzo hahaha Vlademira ik hoop echt voor je dat je snel gaat bevallen en dat het over is want het zit je echt niet mee he! We duimen voor je dat je je kindje snel vast hebt! speciaal voor Cellie: Heb jij ook zoon verslaafde bumba kijker ja? hier was Sem er ook snel fan van is nu Dora btw en zoon Diego ... hihi heb je nu 2 x moeten lezen hahaha
Ben al weer terug van de bbq/verjaardag. Die vriend van ons heeft altijd bbq op zijn verjaardag, behalve dit jaar. Ben dus maar even de over aan het voorverwarmen. Balen Vlademira dat je zoon er nog steeds niet is. En dan ook nog blaasontsteking..... Nou flex, je weet wat je te doen staat vannacht. Er zijn er nu toch een heel aantal die al mogen bevallen. Breng weer eens wat babynieuws.... Ik ga languit op de bank want mijn rug voelt dramatisch. Weltrusten.
Heb ook een hangbuik ... met heel veel strepen ... volgens mij zijn mijn buikspieren opgelost ofzo... Ben nu echt weg...
iemand zei ook nog van ons babykamertje dat die ruim was enzo.. Onze kamer waren voorheen dus 2 slaapkamers..dus links liggen wij rechts de baby en het scheelt ook er staat geen grote kleding kast, kan ook niet echt met die dakkapellen hier! Maar op Sem dr kamer hebben we een grote inbouwkast gemaakt met schuifdeur en die delen de dames..en de eerste maatjes liggen nu in de commode en dr buikkastje hihi vind die zooo lief En de wasbak hebben we inderdaad laten zitten en is nu erg handig inderdaad badje is zo gevuld Zo zie je maar een oud huis heeft ook nog wel eens voordelen hoor!