Bij gebrek aan kletsers... een mannetje dat boven al ligt te slapen.. een dametje dat nog niet wil slapen en hopelijk dit wel gaat doen, wat mama nu flink wat maagzuur aan het geven is :S En toch wel een beetje moe mama Ga ik ook mijn bedje opzoeken misschien tot morgen nog even... truste!
@vlademira: Ach, het zit je ook niet mee hè. Het is toch onmenselijk om je wekenlang met weeën te laten rond te lopen? :x @fl3xgirl: Vervelend die pijn. Sterkte! @Cellie: Bedankt voor het opzoeken! Ik heb geen last van jeuk ofzo. @Blondie: Het was geen bloederig slijm ofzo, dus een slijmprop? @bwtje: Die van mij heeft nu al een hele Bumba verzameling.
@Konijn: Ik kan alleen niet goed plaatsen dat iemand die tegen de tv is,wel op internet kijkt ( is net zo...) En over het praten --> als ik samen met mijn lover tv kijk, praten wij ook over van alles en nog wat , knuffelen we ook in bed ( waar we ook praten) oh ja en allebei achter een laptop lijkt me veel afstandelijker..... Maar ieder zijn ding he, het valt me alleen wel op dat je over veel "normale" zaken anders denkt.. Hoe dat zo?
schaap dit had ik op het net gelezen: De slijmprop bestaat uit bruinachtige klieren en sluit de baarmoeder goed af tijdens de zwangerschap. Zo vermijdt de slijmprop dat bacteriën of infecties tot in de baarmoeder kunnen doordringen tijdens de zwangerschap. Als de baarmoedermond aan het einde van de zwangerschap zachter en groter wordt, laat de slijmprop los. Het is mogelijk dat je niks merkt van het verlies van de slijmprop (als het net plaatsvindt als je naar toilet gaat) of het kan zijn dat je de afscheiding van bruinig slijm opmerkt.
de goudenkooi is nog tot morgen aan t terugblikken....is wel grappig om alles weer terug te blikken... ik heb ook last van afscheiding maar volgens mij heeft iedere zwangere dat... @vlademira: rot voor je joh veel sterkte! Ik heb ook echt een hangbuik nu...lijk wel n hangbuikzwijntje hoihiihih hoop dat het idd met het indalen te maken heeft en dat de beeb snel komt..strepen gaat wel...heb er denk ik 4 ofzo en ze zijn niet zo heel groot...ze zitten rond me navel
misschien ga je zo wel bevallen schaap! maar ze zeggen ook dat het nog zo een week kan duren als je de slijmprop verloren ben...hoop het niet voor je hoor!
Al vanaf 3 uur (ongeveer) wakker, om de 10 minuten weeën die ik weg moet puffen, en waarbij ik absoluut niet kan blijven liggen. Ben dus maar achter de pc gekropen. Sommige weeën duren ook echt wel een minuut, maar veel sneller achter elkaar komen ze helaas nog steeds niet.
Spannend Onsukkie ben je ze nog aan het wegpuffen? of is het echte werk nu toch eindelijk begonnen zul je zien dat je alsnog een Mei mama gaat worden op het nippertje hihi Nou ben erg benieuwd! en zet hem op meid!
als ik moet plassen heb ik zo`n druk op me blaas komt dat door de baby of heb ik miss een blaasonsteking heb geen pijn met plassen alleen een druk? @schaapje lees toch mischien wel je slijmprop? spannend.... zal vandag en morgen niet veel online zijn mannetje is vrij en we gaan de tuin verder afmaken. zal proberen af en toe mee te lezen en te reageren...
goeiemorgen bulldog Ik denk dat bij een blaasontsteking je altijd wel pijn hebt daar beneden met plassen en vooral kleine beetjes enzo.. Ik denk dat die druk er gewoon nu bijhoort.. Maar ja ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus weet het ook niet hoor..wel extra alert op zijn met je zwangerschap En niet meepersen he anders valt ie straks nog in de pot hihihi
ik heb het ook nog nooit gehad! het brand ook nie en lees op internet dat het dan brand.. maar ik zal extra hard mee persen dan komt ie tenminste hahaha
haha krijg nu een email binnen van die site boys & binkies en hebben ze nu toch 60% korting op die imps en elfs.. hier dit is het meeltje (mocht iemand nog last minute willen shoppen ) Geachte klant, -60%-60%-60%-60%-60-60%-60%-60%-60%-60%-60% Via deze weg willen wij u informeren over de nieuwe aanbiedingen Imps&Elfs. De gehele spring & summer collectie wordt vanaf heden aangeboden met 60% korting inclusief verzendkosten. Profiteer snel want op=op! -60%-60%-60%-60%-60-60%-60%-60%-60%-60%-60% Tevens hebben wij een nieuwe update van Imps&Elfs fall. Deze collectie is vanaf maat 92 (Jeans/longsleeve's en t-shirt) Uw bestelling kunt u vanaf heden ook voldoen via MultiSafepay, een overkoepelend betaalsysteem, waar u o.a met Ideal / Visa en Mastercard kunt betalen! Uiteraard kunt u ook nog steeds betalen, achteraf met de meegeleverde factuur. Veel koopplezier! Linda Heldens www.boysenbinkies.nl info@boysenbinkies.nl
haha stom is dat eigenlijk he als ik op de wc wel eens zit voor een grote boodschap ben ik heel voorzichtig zo van stel dat ie nu...terwijl je eigenlijk ook wel weet dat dit gewoon niet kan Maar ja is gewoon een gevoel! Pers dan maar gewoon lekker op bed ofzo of op de bank want in de wc ter wereld komen lijkt me nu ook niets
het zou je maar gebeuren heb wel eens een verhaal gehoord van een vrouw en die zat ineens met een hoofdje tussen der benen ..nou dan sta ook wel ffkes te kijken..en die man van haar die geloofde haar niet .. maarja we zullen zien hihi ik ga ff de vatwasser leeg maken ..
Ik ga hier ook even douchen en verder aankleden.. Dan is het de markt op! En gelukkig begint de dag hier met een zonnetje! 8) 8) 8) Daarna gaat vriendlief naar mijn ouders klussen en ik kom denk ik later na het slaapje van Sem ofzo..om daar nu al te gaan zitten niksen vind ik zonde! Want we eten vanavond ook mee met ze dus ja Zal dan vandaag ook weinig online zijn! Maar kom zeker blieken nog vandaag ... fijne dag dames hopelijk hebben jullie ook lekker zon! doeg!