Zekers, maakte net m'n man wakker dat de VK zo ff komt kijken of er wat aan te doen valt, begint ie gelijk het hele huis op te ruimen. Beetje laat he, als ie dat nou een paar dagen eerder had gedaan, had dat weer een ruzie gescheelt. Das dan wel weer grappig.
Na, echt zorgen heb ik niet, maar ik zou wel graag willen dat het doorzet. Het doet wel meer zeer dan gisteren, dat is al iets... maar nog niet genoeg in mijn ogen, want het blijft om de 10 minuten.
haha mannen de mijne doet het uit zichzelf mag bijna niks doen van um haha maar fijn dat de VK even bij je komt kijken meid! hoe je ons op de hoogte vindt wel erg spannend nu! Hoe gaat het met fiona?
@onsukkie: hahah mannen....wel schattig bedoeld van je man... ik hoop voor je dat je vandaag je kindje hebt....veel succes ik ga ff ontbijten...ik hoop later meer te horen
Die had gisteren nog geen weeën o.i.d. voor zover ik weet en heb geen sms gehad (ze is m'n buddy) dus ben bang dat die nog steeds loopt.
Haha, nou ja, hij ergert zich er dan "opeens" zelf aan. Op zich wel grappig hoor. Alleen heb ik dan wel zoiets van, doe dat eens iets eerder...
moet strax ook maar es aan de schoonmaak me mannetje is nu naar de stort ons oude bed wegbrengen en dan moeten wij er ook maar eens aan gaan geloven heb er zo geen zin in haha
dat lims en elfs of hoe het ook heet, vind ik zelfs in de aanbieding duur....en zo leuk zijn die kleertjes niet(mijn mening) al dat roze ziet er een beetje uit als verwassen roze...
@onsukkie; heel veel succes, ik hoop dat het een beetje vlot wil doorzetten. Het doet me wel denken aan mijn 1e bevalling, ik heb toen 3 dagen weeën gehad eer het serieus begon, op zich niet gek voor een eerste en natuurlijk doodvermoeiend, maar soms gewoon nodig. Idd het voor werk Hoe zou het met Krokus zijn?
mijn vriend is ook naar de stort toe om het oude bed weg te brengen! haha echte zaterdag klusjes. vanochtend werden we wakker, zegt mijn vriend in eens: jij bent wel heel vaak uit bed geweest vannacht he. (geen 1 keer er uit geweest in tegenstelling tot de afgelopen keren!) ooh zegt die... dan ben je heel vaak wakker geweest.. (ook al niet de hele nacht doorgeslapen voor zover ik weet haha) dus ik weet niet waar hij vannacht gezeten heeft met zijn dromen!
he meiden waar is d lijst heb hem al een hele tijd niet weer gezien ik heb vanmorgen mijn slijmprop verloren en last van weeen nu hopen dat het doorzet baarmoedermond was wel verstreken Groetjes Michelle
Zo markt hebben we weer gehad zit nu toch al bij oma's! En we gaan er lekker op uit met dit mooie weer.. Moet ook nog naar de ikea eigenlijk maar wil ik niet op zaterdag.. Dus even kijken wat we gaan doen wil namelijk nieuwe tafeltjes hebben naast ons bed.. He Cellie die stoftafeltjes eruit hahaha en met lades het liefst want ja dan kan er natuurlijk weer zooi in he Nou dames die gaan bevallen vandaag succes mooi weer ervoor toch? En wie weet tot vanavond nog even! doeg
vlademira en onsukkie: Zet hem op hihihi wat spannend maken jullie het. Onsukkie: stuur je vriend anders naar "de tuinen" voor frambozenbladthee, dat schijnt de weeën te versterken als je ze hebt.
*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * GEBOREN Er zijn 5 baby's geboren: Elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 24-06-2008 - bevallen op 08-03-2008 (24w3dg) - meisje - Charlotte* Essiegirly - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 08-05-2008 (35w4dg) - 2460 gram en 45 cm - meisje - Samantha Spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 12-05-2008 (36w1dg) - 2560 gram en 48 cm - jongen - Nick* erannick - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 20-06-2008 - bevallen op 16-05-2008 - (35w2d) - 1825 gram en .. cm - meisje - Eva Christina sunflower - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 26-05-2008 - (38w1d) - ....gram en .. cm - meisje - Yenthle Tussenstand: Meisjes: 4 Jongens: 1 Bevallingslijst Nog 39 Juni mama's die moeten bevallen: Mei 26 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) Juni 03 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 04 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 05 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 06 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 08 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) kyansa - 29jaar - 2 kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 09 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - thuis - (geheim) Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) Cellie - 32 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) linda221 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 13 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 14 Lotte - 28 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (jongen) Dafke - 21 jaar - 3e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - Tweeling! ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee konijn - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 18 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (geheim) JenP - 26 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 19 Esje1977 - ? jaar - 1e en 2e kindje Tweeling! - ziekenhuis - (meisje) en (jongen) 21 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - borstvoeding - (verrassing) Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 25 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - borstvoeding - (jongen) 28 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in juni 2008: Jongens : 11 Meisjes : 20 Verrassing : 8 Geheim: 2 Onbekend : 1 Tweeling : 2 Buddylijst Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 kleintje 86 <---> Moaatje Linda221 <---> JenP *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * Up!
zet um op meiden! einde v/d zou ik wel graag beeb nieuws willen zien pfff lijkt wel of me vriend zichzelf naar de stort heeft gebracht hij blijft zolang weg
op deze site heb je een overzicht waar je veel gratis dozen en cadeautjes kunt aanvragen, leef je uit http://www.mybb.nl/