Misschien een praatje aan het maken ergens. Maar als ie er erg onverzorgd uitzag hebben ze hem daar misschien gehouden. Hihi.
hey meiden nou meld me ook maar officeel aan bij de juni mamas van 31 mei gaan we vandaag ook niet meer redden ben ik bang maar goed hier 1 dag pas overtijd en nog helemaal geen tekens op wat vage krampjes na zo nu en dan maar niets noemenswaardig ik hou jullie op de hoogte voor verdere ontwikkelingen en nartuurlijk buddynieuws van me buddy onsukkie want ik hoop zzooo dat die vandaag gaat bevallen ze is al goed bezig inieder geval
wat een spanning hier ben benieuwd of er vandaag wat babynieuws komt... heb zojuist 25 pagina's bijgelezen maar heb geen puf om op iedereen te reageren. Heb net de gang gedweild en voel me nu zelf een dweil. Het is ook veels te warm hier op zolder achter de pc. Ik kom later nog wel neuzen. Sterkte aan de dames met voorweeeen!
onsukkie hoe laat komt de vk. fiona welkom nogmaals. ga zo maar even de was omzetten en lekker buiten hangen. zo lekker weer daarvoor.
Vlademira & onsukkie veel succes ladies! Hier is het zoals normaal erg rustig, me man denkt zelfs dat ik hem in de maling heb genomen met de berekening en de baby pas volgende maand komt ofzo.. (ja hoor) Ga verder niet veel doen, hubby heeft middagdienst en is nu even wat hoognodige boodschappen aan het doen (ja ja, goed opgevoed) zodat ik thuis kon blijven.. Iemand zei dat TBS op tv komt? Wil ik ook graag zien! Is nog niet zo lang uit de bios toch? Bedankt voor de tip!
he vladimira ik had er overheen gelezen maar hoop dat het vandaag goed doorzet. het is je ontzettend gegunt.
ik heb even bij de mei buurtjes gelezen dat onsukkie al 3cm onsluiting heeft. die gaat mei nog redden denk ik
zo ik ben ook weer bij met lezen. Gisteren zei ik nog dat ik zo goed sliep. Die opmerking is belond met een helse nacht. Aan alle kanten liep mijn lijf leeg, behalve vruchtwater dan. We hebben vandaag familiedag met familie van vriend. Hij had al gebeld dat we later komen omdat ik zo'n slechte nacht had. Lief! Gaan er nu wel gauw vandoor. Rsutig aan met schrijven. Veel succes voor Onsukkie, krokus en vlademira en anderen bij wie het rommelt.
Ja ik was dat. Komt op NL 3 om 22:00 uur. Wel raar ja, is supersnel. Onsukkie, fijn hoor die 3cm ontsluiting! En dat zonder dat je het zelf echt in de gaten had. Veel succes verder!
O ja, wie zei nou dat je moest gaan liggen als de vliezen braken? Ik ben gister bij de gyn geweest en toen heb ik het voor de zekerheid gevraagd, maar tegen mij werd gezegd dat als het kindje voor de ingang (of uitgang, is maar hoe je het bekijkt) ligt, dan hoeft het niet.
als de kleine nog niet is ingedaald raden ze je aan om direct naar huis te gaan en daar te gaan liggen.
Ja dat zei ze inderdaad, dat kan gebeuren als het niet goed voor die ingang ligt....Maar ja, je kan beter doen wat je gyn of vk aanraad. Denk dat ze allemaal wel wat anders aangeven.