Dat moet as je kindje voor het bekken ligt en nog niet erin. Pas als het kindje in het bekken ligt, hoef je niet plat te liggen.
Is al geweest, ik moet nu als ze om de 4 minuten komen gelijk bellen. Ook als ze maar matig zeer doen en geen minuut duren, want ze heeft het idee dat ik een hoge pijngrens heb (had zelf niet dat idee, maar goed, misschien is dat wel zo). En als ik het zat ben mag ik ook bellen, dan komt ze m'n vliezen breken.
Als het kindje niet ingedaald is zeggen ze dat je moet gaan liggen, maar de vk hier zei toen het nog niet ingedaald was dat ik gelijk moest bellen als m'n vliezen braken, maar niet zozeer dat ik gelijk moest gaan liggen. Dus blijkbaar zijn de meningen daar ook over verdeelt.
Wie weet, heb opeens helemaal geen haast meer, vind het heerlijk om nog ff te kunnen rommelen, net met de honden naar het natuurgebied geweest, straks nog ff konijnenvoer halen enzo. Heb opeens helemaal nog geen zin, stom zeg, haha.
Pff, ze komen nou toch wel beduidend vaker, maar mannetje is ff m'n telefoon ophalen, die moest in reparatie, hoop dat ie gauw terug is. Maar hij staat op scherp, dus verwacht dat ie alle klanten aan de kant duwt, hahaha.
Toch nog een meimama! Succes onsukkie! Hier net kleine naar bed gebracht, maar die wil niet slapen. Is zijn kamer aan het verbouwen, aan het geluid te horen. Hij heeft notabene een KERSTFILM zitten kijken net Wilde per se die, geen andere... Ik ga ff wat rommelen met foto's voor de plakboeken voor de kids, 't is toch rustig hier. Tot straks!
pff moet nu toch niet aan de kerst denken....Alhoewel dan wisten we wel allemaal zeker dat we nu al wel bevallen waren.
5 a 6 cm inmiddels, tegen 5en komt ze weer, maar als het in de tussentijd heel veel heftiger wordt of m'n vlieezn breken moet ik weer bellen. Gaat wel erg hard opeens!
Hihi, dan zijn onze kindjes al een half jaar... Raar idee! Wauw Onsukkie, dat doe je snel! En nog steeds goed vol te houden? Goed hoor! Zet um op! Ik heb trek, maar we hebben alleen gezonde bruine boterhammen in huis. En daar heb ik dan weer geen zin in.