Ja dat vond ik dus ook. Maar ik wil wel graag zulke schilderijtjes. Alleen goedkoper, dus ik google nog wel even door. Of als mensen ideeen hebben, hoor ik het graag.
oh haha, ik bedoelde dat het me smerig lijkt zo'n fluts in 1x, niet dat het te groot is. Maar dat was idd een beetje vaag.
mbt schilderijtjes http://www.babykamerwinkel.nl/Schilderijtjes.html http://www.girafenzoo.nl/shop/home.php?cat=1 Deze zijn minder duur, maar mss ook kleiner (?)
haha ja zo'n barbapapa kindje wil ik graag lekker flexibel eruit hihi vaker zijn goedkope schilderijtjes wel kleiner ja
Wist niet dat zo'n slijmprop inderdaad zo groot is/kan zijn als een vuist... Doe um dan maar in delen ja, zou me ook te pletter schrikken. Bwtje, dinsdag partnerles hè? Jij bent afgelopen keer ook niet geweest toch of wel? Vraagje voor degene die in het ziekenhuis gaan bevallen; hebben jullie over pijnbestrijding nagedacht? Ruggenprik of die andere in je been? Ik twijfel heel erg; van de ene kant denk ik, als ik dan toch in dat ziekenhuis moet bevallen dan ook maar zonder pijn. Maar er zitten ook wel nadelen aan waar ik minder zin in heb... Heeft iemand er al ervaring mee?
Toen ik uiteindelijk in het ziekenhuis lag heb ik er niet over nagedacht ik zou gewoon afwachten hoe het gaat je kan het wel makkelijker aanvragen daar ja Maar ik kom inderdaad morgen om samen af te sluiten he? Ik was er vorige week ook niet nee omdat ze al aangegeven had dat er toen ook al geen plek was.. En ik denk dat ze mij ook niet meer durft te bellen ofzo hihi Vind het wel goed zo!
Tis weer etenstijd doodse stilte hier.. Ben benieuwd Onsukkie hoever je nu bent ofdat je al aan het persen bent! Spannend spannend..mijn ouders gaan zo even weg en daarna gaan we met zun alle eten dus ik ben er nog even om te blieken! Maar ga zo ook even bij mun mannetje boven kijken, hoe het lukt met de kast! dametje slaapt ook hierboven lekker hoor!
*****INBRAAK***** meiden de slijmprop kun je ook verliezen terwijl je vliezen breken hoor....hij hoeft er niet altijd van te voren al uit te komen... en even over de kraamzorg je moet altijd in je achterhoofd houden dat dingen die zij zegt of doet als tips bedoelt zijn zij heeft natuurlijk veel ervaring en doet veel cursussen..... Maar je houden het hier wel spannend...Bij ons was een juli mama ook aan het rommelen maar die mocht toch nog weer naar huis omdat ze niet krachtige genoeg was kwa weeen om vandaag te ontsluiten....of het moet nog veranderen..... Maar praat in elk geval over je gevoel hoor met de kraamverzorgende want das voor haar ook fijner gr heidi ***uitbraak***
Ik heb een prik in mijn bovenbeen gehad, maar moet zeggen dat ik ingeleid ben en alle weeen tegelijk had, dus echt veel heb ik niet aan de prik gehad. Of misschien wel, misschien waren ze anders nog heftiger geweest. Maar dat weet ik dus eigenlijk niet. Deze keer doe ik het zonder en dan laat ik je het verschil wel weten, hihi 8)
nou wordt ik ook steeds nieuwsgieriger naar onsukkie, vlademira en krokus! echt spannend, en iedereen leeft hartstikke mooi mee. echt gaaf!
En weet waar ik ook strontziek van word? Van het zinnetje "De laatste loodjes zijn het zwaarts" en " Er is er nog nooit een blijven zitten" Ja DUH Daar word je toch niet goed van Zo ga nu weer verder met bijlezen haha
ik weet dat de vk om 5 ur nog even bij haar langs kwam. ik heb net even heerlijk op de bank geslapen. zit te wachten op mijn vader die boodschappen voor mij gehaald heeft. en hij gaat de klossen onder mijn bed zetten.
Ben ik weer! Nog steeds geen baby'tjes? Wat betreft schilderijtjes: ik kan toevallig ook wel aardig schilderen en tekenen, dus kom maar op met de opdrachten! Zal een mooi prijsje bedenken... Wat betreft de (naar ik begrijp zeer beeldende) slijmpropuitleg: op welke pagina staat die ongeveer (van de 1219)? Onsukkie: trek je het allemaal nog? Wat betreft de kraamzorg: de 'intake-mevrouw' gaf bij ons ook aan dat het heel belangrijk was om zo snel mogelijk te bellen, mocht het echt niet klikken. Dan kun je misschien nog een ander krijgen (wordt van de zomer wel lastig natuurlijk, als er al zo weinig zijn). Ik heb geen boxpakje ...overal is uitverkoop en er is al veel weg... Misschien hou ik toch maar die van oilily. Misschien krijgen we wel een enorm struise meid die de grootte wel nodig heeft. Maar ik had er ook mutsjes bij en die zijn dan een beetje overbodig denk ik. Hoe lang moet een baby'tje een mutsje op? Wel een leuk serveerschaaltje gekocht bij de hema (voor de geboortechocola'tjes, want we lusten geen beschuit met muisjes), met bijpassende romper! :-D